تفویض وظیفه برای ناظم الشریعه؛

گزینه ها سرمربیگری چه کسانی هستند؟ / تشکیل دو تیم پایه در دو رده سنی

شنیده ها از تیم های ملی فوتسال پایه؛ تشکیل تیم در دو رده سنی و حضور ناظم الشریعه در هر دو پایه به عنوان سرمربی با اضافه شدن مدیر فنی خبر می دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پس از صحبت های ترابیان از تشکیل تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال منابع آگاه اطلاعات تکمیلی در اختیارمان گذاشتند، بحث تیم های فوتسال پایه به این نحو می باشد که فدراسیون قصد دارد دو تیم ملی در رده های سنی امید و جوانان( زیر ۲۰ و زیر ۱۷ سال) تشکیل دهد.
خبر ها تاکید بر حضور سید محمد ناظم الشریعه در هر دو رده به عنوان سرمربی دارد اما گزینه های دیگر به عنوان مدیرفنی یا مربی افکار ناظم الشریعه را در تیم ها عملی می کنند تا سرمربی بر عملکرد تیم ملی بزرگسالان تمرکز داشته باشد.
شنیده ها حاکی از آن است که خبیری، شاندیزی و مرادخانی ؛ مربیان پیشنهادی سرمربی تیم ملی بزرگسالان بوده اما سفال منش و عمادی مربیان پیشنهادی از طرف کمیته فوتسال و کمیته فنی فوتسال می باشد.
همچنین می توان با نگاهی به روند برنامه های استعدادیابی سرمربی تیم ملی و حضور دائمی  چند تن از مربیانی در برگزاری تمامی اردوهای استعدادیابی حدس زد که این نفرات از دیگر  گزینه های ناظم الشریعه برای حضور در کادر فنی تیم های ملی پایه بوده  است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار