همدان؛

هر فردی باید نگهبان خانواده خود باشد

فرمانده شهرستان بهار گفت: در خصوص مشکلات اجتماعی امروز هر فردی باید نگهبان خانواده خود باشد.

هر فردی باید نگهبان خانواده خود باشدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محسن مرادی پناه در کارگروه تخصصی سلامت و امنیت غذایی شهرستان بهار اظهار داشت: یکی از مواردی که نیاز جامعه بوده و باید بررسی شود بیماری ایدز است.

وی با اشاره به آمار و ارقام ارائه شده در این خصوص تصریح کرد: باید نسبت به ارائه آمار و ارقام حساسیت داشته باشیم.

فرماندار شهرستان بهار با بیان اینکه روابط موضوع جنسی رو به افزایش است، اظهار داشت: کسانی که به عنوان گروه‌های مطرح در جامعه هستند باید با ارائه آموزش‌های لازم آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی متناسب را در این زمینه داشته باشند.

وی با بیان اینکه باید هر فردی نگهبان خانواده خود باشد، گفت: در بخش اجتماع مشکلات پیچیده ای را داریم و این نیازمند کنترل در جامعه است که مهمترین قشر آن خانواده است.

مرادی‌پناه خاطرنشان کرد: در خصوص سلامت مسائلی که جامعه به آن مبتلا است، باید سازمان بهداشت و درمان برای پیشگیری از آن گام‌های بهتری را بردارد.

وی یادآور شد: تقاضای بنده این است که به پدیده‌های اجتماعی و معضلات اجتماعی بهتر نگاه کنیم و ببینیم چه مشکلاتی وجود دارد.

فرماندار شهرستان بهار با تاکید بر اینکه فعلاً مکانی برای کیلینیک سلامت شهرک فرهنگیان مشخص نشده است، اظهار داشت: اگر شورای شهر بهار برای رفع این مشکل اقدامی نکنند این امکان را از درست خواهیم داد بنابراین باید از فرصت‌ها به نحو احسن استفاده کرد.

انتهای پیام/ع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.