شش تن به شمول زنان و اطفال از چنگ آدم ربایان آزاد شدند

مل پاسوال زرور زاهد قوماندان امنیۀ ننگرهار، افراد بازداشت شده و رها شده را، طى یک نشست خبرى در شهر جلال آباد به رسانه ها نشان داده اند.

به گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران،مقامات میگویند که شش تن به شمول یک خانم و سه طفل را از چنگ آدم ربایان رها کرده و سه تن از آدم ربایان را بازداشت نموده اند.

مل پاسوال زرور زاهد قوماندان امنیۀ ننگرهار، افراد بازداشت شده و رها شده را، طى یک نشست خبرى در شهر جلال آباد به رسانه ها نشان داده اند.

او افزود که آدم ربایان، حوالى ساعت ١٠:٠٠ صبح دیروز(٢۶ثور) یک خانم، شوهرش و یک پسر کوچک با یک راننده را از منطقۀ غزگى ولسوالى مومندره اختطاف نموده اند.

به گفتۀ او، این خانواده میخواستند که از ولسوالى مومندره به کابل سفر نمایند که در منطقۀ مذکور، با گروه آدم ربایان مواجه شده اند.

قوماندان امنیه گفت که پولیس ولسوالى مومندره، اقدامات سریع در برابر قضیۀ مذکور انجام داده و افراد مذکور را از چنگ آدم ربایان آزاد کرده اند.

به گفتۀ او، آدم ربایان با موظفین امینتى درگیر شده اند، که در نتیجۀ آن دو تن که احتمالاً سران آنها بوده اند، مجروح گردیده و با فرد سوم بازداشت شده اند.

زرور زاهد افزود به پولیس دستور داده که با آدم ربایان از برخورد جدى کار بگیرند و پولیس دستور وى را امروز بجا کرده است.

عطاءالله خوگیانى سخنگوى والى نیز به آژانس خبرى پژواک گفت دو طفل که بین سه تا پنج سال عمر داشتند، از سوى موظفین امنیت ملى در مربوطات ناحیۀ هفتم شهر جلال آباد، از چنگ آدم ربایان آزاد شده اند.

به گفته او، فرهاد یکى از افرادى که میخواست اطفال مذکور را اختطاف نماید، از سوى منسوبین امنیت ملى در جریان انجام دادن این کار، دستگیر شده است.

سخنگوى والى، از فعالیت هاى اخیر پولیس و منسوبین امنیت ملى ستایش نمود و گفت که سلیم خان کندزى والى ولایت، به موظفین امنیتى هدایت داده که اقدامات جدى در بخش جلوگیرى از رویدادهاى آدم ربایى انجام دهند.

سراج الدین پدر اطفال رها شده، از منسوبین امنیتى تشکر نمود، که اولادهاى وى را از چنگ آدم ربایان نجات داده اند.

راننده اى به نام حبیب شریف که از چنگ آدم ربایان در ولسوالى مومندره آزاد شده، به آژانس پژواک گفت که خانوادۀ مذکور، از تورخم به کابل دربست شده بود، که در منطقۀ غزگى مومندره، نخست هدف گلوله بارى هفت اختطافچى قرار گرفته و بعداً آنها را اختطاف کرده اند.

او از سربازان بیدار قوماندانى امنیه تشکر نمود که زندگى آنها را نجات داد و اختطاف کنندگان، آنها را مجروح نموده اند.

قابل ذکر است که اخیراً رویدادهاى آدم ربایى در کشور به ویژه در ولایت ننگرهار، افزایش یافته است.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار