رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری خبر داد

حسین عسگری المپیک ریو را از دست داد

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشورمان از غیبت حسین عسگری در رقابت‌های المپیک ریو خبر داد.

حسین عسگری المپیک ریو را از دست دادبه گزارش خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، برخی رکابزنان قدیمی کشور به دلایل متعددی امسال نتوانستند در سی و یکمین تور آذربایجان حضور داشته باشند.حسین عسگری یکی از این رکابزنان توانای دوچرخه سواری است که به خاطر مشکلی که از ناحیه زانو پیدا کرد، در تور آذربایجان جای چرخ های دوچرخه اش بر زمین مسابقات خالی بود.

حسین عسگری چندی پیش از ناحیه زانو دچار زخم شد و این جراحت به صورت طولانی مدت بر جا بود تا اینکه پزشکش او را از شرکت در مسابقات منع کرد. هم اکنون با توجه به شرایطی که برای حضور در المپیک گذاشته اند حضور عسگری با پای جراحت دیده در مسابقات امکان پذیر نیست.

همچنین چهار مرحله انتخابی المپیک و 6 مرحله تور آذربایجان شرایط ورود به المپیک را تعیین خواهد کرد.عسگری به علت غیبت در این رقابت ها از دور انتخابی ها حذف شد.

در این خصوص با خسرو قمری رئیس فدراسیون دوچرخه سواری مصاحبه ای انجام دادیم که وی اظهار کرد: سهمیه هایی که برای المپیک کسب شده بودن نام هستند.ما براساس انتخابی ها رکابزنان را اعزام خواهیم کرد. عسگری به خاطر بیماری که دچارش شده قطعا نمی تواند در المپیک حضور پیدا کند.زیرا بهترین شرایط زمانی انتخاب رکابزنان مسابقات داخلی است که او باید در آنها شرکت می کرد اما با توجه به شرایطش نتوانست حضور بیابد.

وی افزود: هفته آینده آخرین مرحله انتخابی را در زنجان برگزار خواهیم کرد تا کاندیدا های حضور در المپیک مشخص شوند.

قمری در خصوص افزایش سطح تور آذربایجان و عقب ماندن رکابزنان ایرانی و در نتیجه اوت شدنشان از مسابقات تاکید کرد: در تور آذبایجان رکابزنان ما باید سعی کنند تا ارتقا یابند زیرا از گذشته تا به حال سطح تور هم افزایش یافته است. برای اولین بار است که در تاریخ دوچرخه سواری ایران 17 تیم خارجی در رقابت ها حضور پیدا کرده اند و این اتفاق به خاطر بالارفتن سطح تور است.امسال 110 هزار دلار جایزه برای تور تعیین شده است که رکابزنان باید طی 6 روز خود را به سطح بالا ارتقا دهند.

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار