جهانی:ملوان را رها کنند نابود می شود

اسطوره و مدیر فنی تیم فوتبال ملوان معتقد است که اگر این تیم را رها کنند و حمایتی صورت نگیرد،ملوان نابود می شود.

جهانی : ملوان را رها کنند نابود می شودغفور جهانی اسطوره فوتبال کشورمان که این روزها به عنوان مدیر فنی ملوان دراین تیم فعالیت می کند در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پاسخ گوی سوالاتی در خصوص وضعیت این تیم شد .

وی ایتدا عوامل سقوط ملوان را این گونه معرفی کرد :ملوان سقوط کرد و همه مردم انزلی از این اتفاق ناراحت هستند . به نظرم نباید گناه را گردن احمد زاده انداخت . عوامل زیادی وجود داشته که حالا کار به این جا کشیده شده است اما تقصیر ها تنها گردن سرمربی نیست. تیم ما از ابتدا مشکلات زیادی داشت و پیش از احمد زاده قلعه نویی و استیلی به انزلی آمدند  اما به قدری مشکل وجود داشت که نتوانستند کاری از پیش ببرند . احمد زاده هم که آمد مشکلات بسیار زیاد بود اما وی با مشکلات ساخت و در نهایت تیم سقوط کرد .

جهانی در ادامه و در پاسخ به این سوا ل : که با این شرایط چه قدر  می توان به حضور ملوان در سال اینده در لیگ امیدوار بود گفت :

متاسفانه تیم ما با مشکلات مالی که دارد وضعیت خوبی ندارد و دنیا مالی به تنهایی از این تیم حمایت مالی انجالم داد ه است . من مطمئنم اگر ملوان به حال خودش رها شود دیگر نمی توان به آینده این تیم امیدوار بود .

وی در پایان و در خصوص وضعیت جذب بازیکن در فصل آینده هم عنوان کرد :خوشبختانه بازیکنان خوبی در انزلی داریم که می توانند به تیم ما کمک کنند همچنین ما می توانیم بازیکن – سرباز های خوبی هم جذب تیممان بکنیم .



انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار