تبریز؛

نهادینه شدن فریضه امر به معروف ونهی از منکردرجامعه نیازمندعزم ملی

ریس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان بستان آباد امر به معروف و نهی از منکر را زیربنای تمامی فریضه ها عنوان کرد و افزود:باید از سوی دستگاهها و نهادهای عمومی و مردم نسبت به نهادینه شدن فریضه مهم امر به معروف و نهی از منکر اقدام جدی صورت گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت اسلام رضوی در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر در شهرستان بستان آباد با بیان اینکه مسوولان برای احاد مختلف جامعه الگو هستند خواستار حضور با تقوای بیشتر آنها در خدمت مردم شد و افزود:نباید بد رفتاری مسوول و کارمند ی از ارزش ها و آرمان های نظام اسلامی در دید مردم خدشه وارد کند.

وی با اشاره به هجمه های تبلیغاتی رنگا رنگ دشمن خواستار روشنگری مردم از سوی دستگاههای متولی و رسانه ها شد.

فرماندار شهرستان بستان آباد نیز در این جلسه با بیان اینکه یکی ازآسیب های اجتماعی شبکه های مجازی و سایبری می باشد افزود:باید خانواده ها و در ادارات مدیران و کارکنان دانش خود بالا برده و چگونگی استفاده از این فضاها را یاد بگیرند.

یدالله قاری زاده ورود تکنولوژی روز دنیا به خانواده ها و اینکه فرزندان در تیر رس این تکنولوژی ها قرار گرفته اند هشدار داد و افزود:خانواده باید نسبت به تحرکات فرزندان خود در استفاده از موبایل و فضاهای مجازی هوشیار باشند.
 
انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار