تولید 60هزار بشکه در میدان نفتی آزادگان جنوبی/ افزایش تولید در جهت تحقق اقتصاد مقاومتی

مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه متن گفت: در میدان نفتی یادآوران و آزادگان عقب نیستیم به طوری که با اجرای برنامه های در دست اقدام حتی از کشورهای منطقه پیشرو خواهیم بود.

عبدالرضا حاج حسین نژاد مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه متن در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به اینکه برای تحقق اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل برنامه های زیادی را در دست اجرا داریم گفت: در تلاش هستیم که با استفاده از توان داخلی اجازه ندهیم اجرای طرح به خارجی ها منتهی شود.

وی تصریح کرد: در بخش تولید نفت سعی براین است که تولید کشور را افزایش داده تا بخشی از اقتصاد مقاومتی تحقق پیدا کند.

حاج حسین نژاد در ادامه با اشاره به اینکه 7هزار 500 بشکه نفت در راستای اقتصاد مقاومتی به تولید کشور اضافه شده است افزود: تلاش براین است که از حداکثر توان نیروی داخلی استفاده نماییم. همچنین اگر منابع مالی پروژه ها تامین شود به طور یقین بسیاری از طرحها توسط نیروی داخلی اجرا خواهد شد.

مدیرعامل شرکت مهندسی توسعه متن در ادامه عنوان کرد: فاز یک آزادگان شمالی 75 هزار بشکه و فاز یک یادآوران 85 هزار بشکه که در مجموع 160 هزار بشکه است این درحالیست که 75 هزار بشکه هم به تولید اضافه شده است.

حاج حسین نژاد در ادامه اظهار امیدواری کرد: امیدواریم تا شهریورماه سال جاری 60 هزار بشکه به ظرفیت تولید در آزادگان جنوبی اضافه شود که در مجموع چیزی حدود 300 هزار بشکه تا نیمه دوم سال افزایش خواهد یافت.

وی افزود: ما در میدان نفتی یادآوران و آزادگان عقب نیستیم به طوری که با اجرای برنامه های در دست اقدام حتی از کشورهای منطقه پیشرو خواهیم بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار