آموزش معلمان برای ارتقای کیفیت تحصیلی

رييس سازمان پژوهش و برنامه ريزی وزارت آموزش و پرورش از وجود كارگاه های مشاركتی و تيم های علمی برای پشتيبانی از بسته های آموزشی معلمان خبر داد.

محی الدين بهرام محمديان رييس سازمان پژوهش و برنامه ريزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص بسته های آموزشی معلمان اظهار داشت: سازمان پژوهش و برنامه ريزی مجموعه بسته های آموزشی تحت عنوان نرم افزار چند رسانه ای "بر فراز آسمان" را برای معلمان تدوين كرده است.

رييس سازمان پژوهش و برنامه ريزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش تصريح كرد: اين برنامه آموزشی به صورت تخصصی برای تمام معلمان و در رشته های درسی مختلف در نظر گرفته شده تا معلمان تسلط لازم را برای تدريس پيدا كنند.

محمديان ياد آور شد:پس از ارائه بسته های آموزشی،معلمان ارزيابی می شوند تا اشكالات درسی و آموزشی آن ها رفع شود چرا كه لازم است معلمان در ابتدای كار تسلط كامل را برای آموزش به دانش آموزان در مباحث و سرفصل های درسی داشته باشند.

رييس سازمان پژوهش و برنامه ريزی آموزشی بيان كرد: در سازمان پژوهش و برنامه ريزی تيم های علمی برای پشتيبانی بسته های آموزشی و ارايه برنامه های درسی آماده خدمت به همكاران فرهنگی هستند كه در طول سال نيز در كارگاه های مشاركتی پاسخگوی سوالات معلمان هستند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.