در پی سفر روحانی به چین

هروی: روحانی به تیم ملی کاراته تعهد دارد

سرمربی تیم ملی کاراته کشور گفت: سفر روحانی به چین با هماهنگی کامل فدراسیون کاراته بوده و تعهد اول وی به تیم ملی است.

سید شهرام هروی سرمربی تیم ملی کاراته کشور در گفتگو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان  گفت : حسین روحانی مربی تیم ملی است و اولویت اول وی تیم ملی کشور است و سفر وی به چین با هماهنگی کامل فدراسیون و بنده انجام شده است .
 
وی ادامه داد : روحانی پس از بازیهای آسیایی مذاکراتی با چینی ها داشته و الان هم به دعوت چین به مدت 1 هفته راهی این کشور شده تا برای پس از رقابت های جهانی مذاکرات کند .
 
هروی تصریح کرد : همانگونه که روحانی در دوران ورزشی خود به تیم ملی کشور تعهد داشت و افتخارات زیادی برای کاراته کشورمان کسب کرد ، این مسیر را ادامه خواهد داد و به تیم ملی متعهد است و اولویت اول وی تیم ملی است و در خدمت کامل تیم ملی فعالیت خواهد کرد .
 
سرمربی تیم ملی کشور در خصوص روز نخست اردوی تیم ملی بیان داست : امروز بجه ها برای انجام تست پزشکی و روانشناسی به آکادمی ملی المپیک رفتند و شکر خدا تمام بچه ها در شرایط مطلوبی هستند و تمام امکاناتی که برای موفقیت نیاز است در اختیار داریم و به امید خدا بتوانیم به آمادگی صد در صد برسیم .
 
هروی در خصوص برنامه ریزی و نحوه تمرینات تاکید کرد : در مرحله اول و دوم اردوی تیم ملی بیشترین تمرکزمان روی تمرینات بدنسازی است ، البته از لحاظ فنی هم برنامه داریم ولی در این مرحله بیشتر بر روی تمرینات بدنسازی بچه ها تاکید داریم .

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار