قم؛

کسب 2 مدال طلا توسط پیشکسوتان هیات جودو و کوراش استان قم

تیم پیشکسوتان هیأت جودو و کوراش استان قم با کسب دو مدال به کار خود در پیکارهای جودو قهرمانی پیشکسوتان کشور پایان داد

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم؛ جودوکاران اعزامی از هیأت جودو و کوراش استان قم به مسابقات قهرمانی پیشکسوتان کشور 10 روز پیش از حضور در این پیکارها به اردوی آماده‌سازی رفتند.

تمرینات و برنامه‌های آماده‌سازی پیشکسوتان جودوکار استان قم برای اعزام به مسابقات قهرمانی کشور در سالن جودو مجموعه ورزشی جهان‌پهلوان تختی تختی قم برگزار شد و حتی پیشکسوتان جودوکار قم تمرینات مشترکی با تعدادی از جودوکاران رده‌های سنی جوانان و بزرگسالان قم انام دادند تا تجربیات خود را در اختیار نسل جوان و آینده‌دار این رشته نیز قرار دهند.

بر اساس برنامه‌ریزی فدراسیون جودو و کوراش، ششمین دوره مسابقات قهرمانی کشور در رده سنی پیشکسوتان در گروه‌های سنی 30 تا 34 سال، 35 تا 39 سال، 40 تا 44 سال، 45 تا 49 سال، 50 تا 54 سال، 55 تا 59 سال، 60 تا 64 سال، 65 تا 69 سال،‌ 70 تا 74 سال و بالای 75 سال به انجام رسید.

سیدوحید رضویان در مسابقات رده سنی 35 تا 39 سال پیکارهای جودو قهرمانی پیشکسوتان کشور بر سکوی سوم کشور قرار گرفت و صاحب مدال برنز این مسابقات شد، ضمن اینکه رضا زیبایی در وزن در رده سنی 40 تا 44 همین عنوان را کسب کرد و دومین نشان برنز تیم اعزامی هیأت جودو و کوراش استان قم را به ارمغان آورد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار