اجرای طرح ها و رونق تولید با جذب سرمایه های خارجی

رییس اتاق بازرگانی اردبیل گفت:بسیاری از طرح‌های نیمه تمام دولتی و ایده‌های بکر در بخش خصوصی وجود دارد که درصورت جذب سرمایه های خارجی می‌توانند موجب رونق تولید کشور شوند.

حسین وثوقی ایرانی رییس اتاق بازرگانی اردبیل درگفتگو با خبرنگاراقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت:بعد از برجام هنوز بخش‌های صنعتی و تجاری کشور آمادگی کامل برای ورود به مذاکرات با طرف‌‌‌های خارجی را ندارند زیرا بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های تولیدی کشور شناسنامه ای مطابق با استاندارد های بین المللی ندارند و قابل معرفی به سرمایه گذاران جهانی نیست.

وی در ادامه گفت:بسیاری از طرح‌های نیمه تمام دولتی و ایده‌های بکر در بخش خصوصی وجود دارد که درصورت جذب سرمایه های خارجی می‌توانند در آینده موجب رونق تولید در کشور شوند.

وثوقی ایرانی بیان کرد:در طرح جامعی که پیش بینی کرده‌ایم ،مقرر شده تا هریک از پروژه‌‌های دولتی و بخش خصوصی توسط آنها و با کمک اساتید دانشگاهی و دانشجویان به زبان علمی نوشته شود تا مطابق استاندارهای جهانی قابل ارائه در مذاکرات با طرف های خارجی‌‌‌‌‌‌ باشد.

وی در پایان تصریح کرد:مرکز خدمات سرمایه گذاری در سازمان امور اقتصادی و دارایی هر استان در نظر گرفته شده تا افراد دارای ایده آفرینی و تولید با مراجعه به مراکز طرح های خود را ارائه دهند و از طرفی مشاوره رایگان جهت عملی شدن پروژه‌های تئوری دریافت کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار