تصویب دستور العمل دانشجوی نمونه دانشگاه علمی کاربردی

معاون سنجش و خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی گفت:کار تدوین آیین نامه انتخاب دانشجوی نمونه این دانشگاه از یک سال پیش شروع شده و در جلسه شورای دانشگاه به تصویب رسید.

عباس علایی معاون سنجش و خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به تدوین دستور العمل انتخاب دانشجوی نمونه در دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: در راستای سیاست‌های انتخاب افراد نخبه و ارتقای آموزش های مهارتی، امکان سنجش و ارزیابی عملکردهای مهارت محور و ارائه آموزش های مورد نیاز در جهت برنامه ریزی بهتر این دانشگاه این دستور العمل تدوین شد.

وی ادامه داد: برای بهبود ارزیابی مستمر در سطوح علمی دانشگاه و ایجاد توسعه مبانی علمی آموزشی در راستای سیاست های ابلاغی اقثصاد مقاومتی این دستورالعمل منطبق بر آیین نامه انتخاب دانشجوی نمونه وزارت علوم تدوین شده است.

علایی تاکید کرد: بیش از یکسال کار کارشناسی برای تدوین دستور العمل انتخاب دانشجوی نمونه دانشگاه علمی کاربردی طول کشید و در نهایت در شورای تخصصی دانشگاه به تصویب رسید.

معاون سنجش و خدمات آموزشی و دانشجویی دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: اجرای دستورالعمل انتخاب دانشجوی نمونه دانشگاه علمی کاربردی باهدف تقویت روحیه خودباوری و رقابت سالم است.

وی عنوان کرد: فرآیند انتخاب دانشجوی نمونه از 25 اردیبهشت ماه آغاز و تا 21 خرداد ماه ادامه می یابد که دانشجویان منتخب پس از بررسی در کمیته علمی و تخصصی در گروه های دانشگاه علمی کاربردی مطرح و در نهایت با حضور رییس دانشگاه و اعضای شورا در هفته آخر شهریور ماه معرفی می شوند.

علایی یاد آور شد: دانشجو نمونه انتخاب شده در جشنواره بین المللی اختراعات و ابداعات علمی کاربردی که همه ساله در مهر ماه انجام می شود شرکت و در آن مراسم از او تقدیر می شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.