دستیار: تمرینات نهایی اسکیت بازان با حضور مولر تکمیل می شود

مدیر تیم های ملی اسکیت هاکی از حضور سرمربی تیم ملی اسکیت هاکی آلمان در ایران خبر داد.

دستیار:تمرینات نهایی اسکیت بازان با حضور مولر تکمیل می شودپیام دستیاردر گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان اظهار کرد: تیم های ملی اسکیت هاکی از فروردین سال 95در اردوتیم ملی حضور دارند. درابتدا 60 اسکیت باز انتخابی از لیگ برتربه اردوها دعوت شدندو پس از گذشت چند مرحله اردو، تعداد آنها در مجموع به 20 بازیکن رسید، که از تبریز، شیراز و تهران به این تیم فرا خوانده شدند. در پایان این اردوها 16 ورزشکار به مسابقات جهانی ایتالیا اعزام می شوند.


وی افزود: به منظور آمادگی هرچه بیشتر ملی پوشان هفته ای یک بار مسابقات دوستانه و تدارکاتی بین تیم های منتخب جوانان قم ،تبریز و تهران برگزار می کنیم. به طوریکه این 3 تیم با یکدیگر ترکیب می شوند و در قالب یک تیم به مصاف تیم ملی جوانان می روند.

مدیر تیم های ملی در ادامه افزود: مرحله پایانی اردو تیم ملی اسکیت هاکی از 9الی 14 خرداد به میزبانی تبریز برگزار می شود. خوشبختانه  آذربایجان شرقی زمین استانداردبا کفپوشی به ابعاد 30در60 وجود دارد،که برای تمرینات ملی پوشان بسیار مناسب است.

در این مرحله از اردو از سرمربی آلمانی کریستین مولر تیم ملی این لاین اسکیت هاکی دعوت کردیم تا اعزام به مسابقات جهانی ملی پوشان را همراهی نماید.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم تیم ملی اسکیت هاکی با تلاش مسئولان و کادر ملی حضور پرقدرتی در رقابتهای جهانی ایتالیا و آسیایی ژاپن به عرصه نمایش بگذارند و نتایج خوبی به دست آوریم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار