کارشناسان آیین‌نامه فیفا را مطالعه کنند

حسن‌زاده: ما تصمیم می‌گیریم دروازه بان استقلال چه زمانی محروم شود

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال تاکید کرد این سازمان تصمیم می‌گیرد یک بازیکن چه زمانی باید محرومیت خود را سپری کند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،  اسماعیل حسن‌زاده عصر امروز پس از خروج از فدراسیون فوتبال در جمع خبرنگاران گفت: پس از مطالعه شواهد موجود به این نتیجه رسیدیم که دروازه‌بان استقلال به دلیل رفتارش در دیدار این تیم برابر تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر باید محروم شود. ضمن اینکه پس از صدور رأی  آن را علنی کردیم. 

وی افزود: با توجه به ماده 23 آئین‌نامه انضباطی فیفا، کمیته انضباطی حق دارد تشخیص دهد بازیکن محروم در چه دوره‌ای محرومیت خود را طی کند. ما هم تشخیص دادیم سیدمهدی رحمتی باید در لیگ شانزدهم محروم شود. به این ترتیب وی می‌تواند تیمش را در دیدار فینال جام حذفی همراهی کند. 

حسن‌زاده در پاسخ به پرسش خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، مبنی براینکه برخی کارشناسان حقوقی ورزش کشور تاکید کرده‌اند رحمتی نمی‌تواند در فینال جام حذفی حضور داشته باشد اما چرا شما چنین رأیی صادر کردید؟ توضیح داد: کارشناسان عزیز ماده 39 آئین‌نامه فیفا را مطالعه کنند تا دریابند کمیته انضباطی هر کشور حق دارد دوران محرومیت یک بازیکن را در لیگ برتر، جام حذفی و دیگر مسابقات تعیین کند. 

سیدمهدی رحمتی، کاپیتان و دروازه‌بان استقلال امروز با حکم کمیته  انضباطی از همراهی تیمش در 2 دیدار لیگ برتر فوتبال در فصل آینده محروم شد. 

انتهای پیام/ 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۰ ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۵
همیشه احکام کمیته انضباطی جانبدارنه بوده و به نفع استقلال .فقط می تونن به پرسپولیسیا زور بگن
آخرین اخبار