تعیین تکلیف نرخ غذای دانشجویان در اوایل خردادماه/ وضعیت غذای دانشجویی آسیب شناسی می‌شود

رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم با بیان اینکه وضعیت غذای دانشجویی آسیب شناسی می شود، از تعیین تکلیف نرخ جدید غذای دانشجویان در اوایل خردادماه خبر داد.

ذوالفقار یزدان مهر رییس صندوق رفاه دانشجویی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ،درباره تغذیه دانشجویان اظهار داشت: در سال جاری زیاد به دنبال افزایش قیمت غذای دانشجویی نیستیم و برنامه خاصی در این زمینه نداریم.

وی افزود: اما با این وجود در جلسه هیأت امنای صندوق که اوایل خردادماه برگزار می شود درباره این موضوع تصمیم گیری و متعاقبا جزئیات آن اعلام می شود.

رییس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم با اشاره به برنامه ریزی برای کمیت و کیفیت غذای دانشجویی بیان کرد: هرچند به دلیل کمبود اعتبارات بخش تغذیه دانشگاه‌ها با مشکلاتی روبرو هستیم اما در نظر گرفتن کیفیت و تنوع غذایی را برای دانشجویان در دستور کار قرار دادیم.

وی از آسیب شناسی وضعیت تغذیه دانشجویان خبر داد و گفت: این موضوع یکی از مواردی است که در راستای ارتقای کیفیت غذای دانشجویان دنبال می کنیم. بنابراین هم اکنون در حال مطالعه و آسیب شناسی وضعیت تغذیه و سلف سرویس دانشگاه ها هستیم.

یزدان مهر با اشاره به سیاست تدوین شده درباره یارانه تغذیه دانشجویی در برنامه ششم تصریح کرد: سیاست کلی تبدیل یارانه تغذیه دانشجویی به تسهیلات در برنامه ششم توسعه پیش بینی شده که امیدواریم این مسئله به سرانجام برسد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.