شادمهر: صعود به نیمه نهایی المپیک رویایی است

کارشناس دوومیدانی کشورمان معتقد است: با توجه به سختی این مسابقات و حضور بزرگان این رشته اگر ورزشکاران ما موفق به صعود مرحله نیمه نهایی المپیک شوند ،بسیار رضایتبخش است.

بیژن شادمهر در گفتگو با خبرنگار حوزه پایه و آبی  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛اظهار کرد: امکانات فدراسیون دوومیدانی برای ورزشکاران المپیکی مناسب است و هیچ کمبودی احساس نمی شود.

کارشناس دوومیدانی گفت: اگر در دوهای سرعت ورزشکارانمان در المپیک  به مرحله نیمه نهایی صعود کنند،  عملکرد بی نظیری از خودنمایش داده اند.

وی ادامه داد: در مواد پرتابی اگر ورزشکاران بتوانند مرحله مقدماتی را با موفقیت پشت سر بگذارند و به مرحله پایانی بروند نتیجه قابل قبولی کسب کرده اند.

شادمهر ادامه داد: فدراسیون دوومیدانی  تلاش می کند تا ورزشکارانی که موفق به کسب سهمیه المپیک نشده اند، را با فرستادن به رقابت های مختلف پیش رو ، جواز صعود به المپیک را کسب کنند .
البته  کسب سهمیه المپیک بستگی به خود ورزشکار دارد که بتواند درروز مسابقه سهمیه ورودی را بدست آورد یا خیر.

وی تصریح کرد: درخصوص مشکلات فدراسیون دوومیدانی باید از خود مسئولان پرسید ولی فضای بیرون فدراسیون آرام است.

شادمهر درباره تعویق مسابقات لیگ برتراظهار کرد: به دلیل کمبود منابع مالی،و استقبال نکردن بیشترباشگاه ها از این رقابت ها ، طبق صلاحدید فدراسیون این رقابت های بعد از پایان ماه مبارک رمضان برگزار شود.

وی درباره رقابت های دوومیدانی جوانان آسیا اظهار کرد: با توجه به سختی این رقابت ها نمی  توان پیش بینی کسب مدال  کرد.

شادمهر درپایان درخصوص وضعیت فعلی خود اضافه کرد: هم اکنون بعنوان مربی تمرینات محمدرضا وظیفه دوست را در پرش ارتفاع برعهده دارم.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار