ساکت: خرمشهر میزبان خوبی برای فینال جام حذفی است/ از نشست سازمان لیگ بی اطلاعم

عضوء هیئت ریئسه فدراسیون فوتبال گفت: باتوجه به اعزام گروه هایی مبنی بر بازدید از استادیوم خرمشهر به نظرنمی رسد این شهر مشکلی برای برگزاری دیدار فینال جام حذفی داشته باشد.

ساکت: خرمشهر میزبان خوبی برای فینال جام حذفی است/ از نشست سازمان لیگ بی اطلاعممحمدرضاساکت درگفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان درباره برگزاری فینال جام حذفی اظهارکرد: طبق دستور مهدی تاج ریاست فدراسیون فوتبال گروه ویژه ایی به خرمشهر محل برگزاری فینال جام حذفی اعزام شد که این استادیوم موردتایید این هیئت قرار گرفته است.

وی در ادامه افزود: خوشبختانه ورزشگاه اختصاصی خرمشهرمکان بسیارخوبی برای برگزاری این دیدار است وزمین چمن بسیار خوبی وباکیفیتی دارد.

ساکت ادامه داد: مسئولان ذوب آهن اعتراضاتی مبنی بر کیفیت نامطلوب زمین چمن مطرح کرده بوند که به آنها اعلام می کنم که خودتان از نزدیک زمین را مشاهده کنیدوشک نکنیدخرمشهرمیزبان خوبی برای برگزاری دیدارنهایی جام حذفی می شود.

عضوء هیئت ریئسه فدراسیون فوتبال بااشاره به انتخابات سازمان لیگ عنوان کرد: این موضوع به من ارتباطی ندارد وباید شخص تاج اظهار نظرکند. امیدوارم کسی که ریاست سازمان لیگ را عنده دار می شود. دارای تجربه کافی باشد تا بتواند به فوتبال کشورمان کمک کند.

وی با پرداختن به نشست امروز سازمان لیگ گفت: به هیچ عنوان اطلاعی در باره جلسه ندارم واز مطالب مطرح شده در جلسه بی خبرم امیدوارم که فوتبال کشورمان روز به روز پیشرفت کند تابتوانیم درآینده حرفی برای گفتن داشته باشیم و بهتر از گذشته عمل کنیم.

انتهای پیام /
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار