آبادان؛

کشف تریاک در محورهای مواصلاتی بهبهان

بیش از ۲۷کیلو تریاک درمحورهای مواصلاتی بهبهان کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازآبادان؛رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان گفت: مقدار ۱۴ کیلو و ۷۰۰ گرم تریاک در محور جاده پازنان و مقدار ۱۳ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک در محور دیلم ـ بهبهان کشف و متهمان دستگیر شدند.

سرهنگ یدالله امیری افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر شهرستان بهبهان در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی در محور جاده پازنان به یک دستگاه خودروی پراید سفید رنگ مضنون شده و دستور ایست دادند.

وی گفت: راننده خودرو اقدام به فرار می کند و مأموران پس از تعقیب و گریز خودرو را متوقف کرده و راننده را نیز دستگیر می کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به اینکه این بار مواد مخدر از یکی از استان های جنوبی به مقصد اهواز بارگیری شده بود، افزود: متهم پس از تشکیل پرونده راهی مراجع قضایی شد.

امیری در ارتباط با کشف دیگر مواد مخدر در شهرستان بهبهان گفت: مأموران نیروی انتظامی پاسگاه درونک به یک دستگاه خودروی ام. وی. ام با سه سرنشین مضنون شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران در بازرسی از خودرو و سرنشینان مقدار ۱۳ کیلو و ۸۰۰ گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان با اشاره به اینکه مبدأ این بار مواد مخدر هم یکی از استان های جنوبی و مقصد آن نیز شهر اهواز بود، گفت: در این زمینه دو متهم مرد و یک متهم زن دستگیر و پس از تشکیل پرونده تحویل مقام قضایی شدند.

انتهای پیام/
برچسب ها: آبادان ، دستگیری ، کشف ، تریاک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.