اسدی: مذاکرات تاج و کی روش به خوبی پیش می رود/ اطلاعی از حوادث ایفماک ندارم

دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: مذاکرات سرمربی تیم ملی و رییس فدراسیون به خوبی پیش می رود و امیدوارم کی روش در ایران ماندگار شود.

علیرضا اسدی در گفتگو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان،درباره جلسه های پیاپی کارلوس کی روش و مهدی تاج بیان کرد: من هیچ اطلاعی از جلسه این 2 نفر ندارم اما به نظرم مذاکرات به خوبی پیش می رود و امیدوارم کی روش سرمربی تیم ملی کشورمان باقی بماند.

وی درباره درگیری کی روش و مسئولان ایفمارک گفت: هیچ اطلاعی از این موضوع ندارم و تا بررسی شواهد وفیلم ها نمی توان دراین باره صحبتی کرد اما امیدوارم این موضوع سریع برطرف شو تا دیگر تیم ملی هیچ حاشیه ای نداشته باشد.

اسدی درباره جلسه مسئولان فدراسیون و نماینده جیووا اظهار کرد:مسابقات تیم ملی تا چند هفته آینده آغاز می شود و یکی از مهم ترین بحث های حال حاضر در فدراسیون ، طرح پیراهن های تیم ملی است. صبح امروز با نماینده اسپانسر تیم ملی دربالره لباس و طرح تیم ملی صحبت کردیم و امیدوارم این مشکلات نیز به زودی پایان بپذیرد.

دبیرکل فدراسیون فوتبال در پایان گفت: مشکلات تیم ملی در حال حل شدن است و امیدوارم بتوانیم با هدایت کی روش و دعای مردم به جام جهانی 2018 روسیه صعود کنیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار