طنز؛

این بار گزارشی از دستگیری مدل های مرد!

هنوز برخی خبرهای شنیده شده در مورد دستگیری مدلهای فعال در تلگرام داغ بود که از بعضی منابع دو جداره، خبر رسید تعدادی از مدلهای مرد فعال در شبکه های اجتماعی نیز دستگیر شدند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، با یک مدل مرد معروف و جنجالی که خبر دستگیری اش پخش شده، گفتگوی کوتاهی انجام گرفت که در ادامه آنرا می خوانید. ناگفته نماند که این مدل مرد معروف، تنها به این شرط حاضر شد با ما گفتگو کند که عکسی با وضوح بالا و پیکسل زیاد از نامبرده چاپ شود که در ادامه، ابتدا عکس و سپس گفتگو با ایشان را ملاحظه می کنید:

این بار گزارشی از دستگیری مدل های مرد!

خبرنگار: چی شد که این جوری شد؟

مدل مرد دستگیر شده: چون من دوست داشتم متفاوت باشم ... دلم می خواست برای هر عکسم که تو شبکه های اجتماعی میذارم، کلی انگشت شست بگیرم!

- منظورت لایکه؟

- آره ... ببخشید! هنوز تو استرس دستگیری ام هستم.

- با شما بدرفتاری هم شد؟

- با من نه ... ولی الان دو ساعته منو جلوی باد پنکه نشوندن ... فرم سبیل هام حسابی به هم ریخته! من مامانمو می خوام!

- آقا زشته از سبیل هات خجالت بکش!

- آقا اصلا ما انگشت شست نخواستیم ... ولمون کنین بریم ... قول میدم سبیل هامم ساده بریزم دور لبم ... خوبه؟

لازم به ذکر است دستگیری مدلهای مرد شبکه های اجتماعی، بازتابهای گسترده ای در میان اقشار مختلف مردم داشته است. در میان کامنتهایی که برای این خبر گذاشته شده، برخی کامنتها جلب توجه می کنند، از جمله این نظرات:

- آقا خدا بهتون خیر بده ... این پسرهای من تحت تاثیر این مدلهای سبیلو، از صبح تا شب جلوی آینه داشتند سبیل هاشونو اتو می کشیدن و بیگودی می پیچیدن ... حالا اونها هیچی ؛ دخترم هم یه مدت گیر داده بود که براش سبیل بخرم!

- این ها رو باید زودتر می گرفتین ... یعنی از همون روزی که سعی کردن به جای عرق بازو، از چین و شکن سبیل شون پول دربیارن!

- یعنی الان به جایی رسیدیم که مردم ما اختیار سبیل هاشونم ندارن؟ زیر پا گذاشتن آزادی های مردمی تا کی؟ تا کجا؟ آقا نمیشه فعلا گیر ندین؟ آخه ما مردها جز سبیل چی واسه لایک گرفتن داریم؟

- سبیلت را می جوید ... مبادا گفته باشی دوستت دارم و خرده های قلب، لای لاخ سبیلت گیر کرده باشد!

البته دو عکس هم از لحظه دستگیری مدل های مرد در شبکه های اجتماعی دست به دست می شود که هنوز صحت آنها هنوز تایید نشده. در این تصاویر که در ادامه مشاهده می کنید، سبیلی همراه صاحبش در حال تسلیم شدن است (عکس شماره 1) و در عکس دیگر، مردی با وسایل مستهجن فرم دادن به سبیل، غافلگیر شده است. (عکس شماره 2):

این بار گزارشی از دستگیری مدل های مرد!
 

لازم به ذکر است براساس برخی شایعات، گویا در میان بازداشت شدگان، افراد سرشناسی که سبیل های شان معروف تر از خودشان هستند نیز وجود داشته اند از جمله فردریش ویلهلم نیچه، ژوزف استالین و کارآگاه هرکول پوآرو!

این بار گزارشی از دستگیری مدل های مرد!


منبع: مهر

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.