احمدی‌نژاد رکورد رای تاریخ ایران را در انتخابات 96 می‌شکند!

یک عضو مجمع نمایندگان تهران معتقد است احمدی نژاد برای انتخابات سال 96 نیاز به حمایت نخبگان سیاسی ندارد.

روح‌الله حسینیان نماینده مردم تهران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در مورد حضور محمود احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 گفت: احمدی نژاد حضور جدی در انتخابات سال 96 خواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به موضوع صلاحیت احمدی نژاد توسط شورای نگهبان در جریان انتخابات ریاست جمهوری سال 96، تأکید کرد: چه دلیلی دارد شورای نگهبان بخواهد آقای احمدی نژاد را ردصلاحیت کند؛ کسی که 8 سال به مردم خدمت کرده و در دل مردم جای دارد و دست مستضعفین را گرفته است.

نماینده مردم تهران با بیان اینکه احمدی نژاد مشکل مسکن بسیاری از مردم را در زمان ریاست خود حل و فصل کرد، بیان داشت: در زمان احمدی نژاد مردم در رفاه بودند و اگر آمارهای ملاک رفاه در زمان احمدی نژاد نظیر برخورداری مردم از اتوموبیل و ابزار و وسایل منزل را بررسی کنیم، مشاهده می‌کنیم که مردم در 8 سال ریاست احمدی نژاد رشد خوبی داشتند بنابراین چرا باید با این وجود شورای نگهبان خدمتگزاری چون احمدی نژاد را از خدمت منع کند.

حسینیان در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر احمدی نژاد نامزد ریاست جمهوری سال 96 شود، موفقیت وی چقدر خواهد بود؟ تصریح کرد: به نظر بنده احمدی نژاد در انتخابات سال 96 رکورد رأی را در تاریخ جمهوری اسلامی ایران می‌شکند.

نماینده مردم تهران در ادامه در پاسخ به سوال دیگری مبنی  براینکه، به نظر شما در صورت نامزدی احمدی نژاد در  انتخابات ریاست جمهوری سال 96 کدام جناحین سیاسی از وی حمایت خواهند کرد؟ آیا اصولگرایان مجددا از وی حمایت می کنند و یا خیر؟ گفت: به نظر بنده پایگاه احمدی نژاد در بین نخبگان سیاسی نیست بلکه پایگاه مردمی دارد؛ مردمی که حضور احمدی نژاد را با دل و جان درک کرده‌اند، بنابراین احمدی نژاد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری سال 96 نیاز به حمایت نخبگان سیاسی ندارد. 

انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
حسین
۱۳:۲۳ ۲۸ فروردين ۱۳۹۶
خداییش گل گفتی. این حرفارو باید با طلا نوشت. بخدا مردم در دوران احمدی نژاد واقعا آرامش و آسایش داشتن. اونایی که میگن گند زد به مملکت کسانی هستن که نتونستن توو 8 سال ریاست جمهوری ایشان بیت المال و غارت کنن. والعاقبه للمتقین
Iran (Islamic Republic of)
S.g
۰۰:۲۸ ۲۷ فروردين ۱۳۹۶
درودبرشرفت دکتر
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۴۵ ۱۴ فروردين ۱۳۹۶
درود بر مرد خدا
آقای دکتر احمئی نژاد
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۲۲ ۰۶ فروردين ۱۳۹۶
درود بر دکتر احمدی نژاد مرد بی ادعا در قلبها فرمانروایی میکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۶ ۰۷ تير ۱۳۹۵
جانم فدات احمدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۳ ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۵
درود بر احمدی نژاد
آخرین اخبار