لیست بازیکنان مورد نیاز استقلال برای لیگ شانزدهم

پس از پایان لیگ برتر فوتبال تیم های مختلف مذاکرات خود را برای جذب بازیکنان مورد نیاز خود آغاز کردند.

به گزارش خبرنگار  فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان با توجه به پایان فصل تیم های لیگ برتری شروع به جذب بازیکن و سرمربی کرده اند که تیم استقلال نیز از این قاعده مستثنی نیست .آبی پوشان پایتخت که باکسب سهمیه آسیایی فصل را به اتمام رساندند در حال حاضر درصدد هستند تا در فینال جام حذفی که قرار است نهم خرداد ماه در خرمشهر برگزار شود حاضر و با قدرت به کسب یک جام فکر کنند.

اما در این میان شنیده ها حاکی از آن است که استقلال با تغییر سرمربی در فصل آینده و البته لیست احتمالی روبرو خواهند بود .منصوریان گزینه ی است که برخی مدیران استقلال به آن فکر می کنند و در نظر دارند این مربی فصل آینده هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد اما در این میان لیستی هم از بازیکنان مورد نظر ارائه شده که به نظر می رسد بازیکنان مدنظر سرمربی جدید یا همان مظلومی سرمربی حال خواهد بود .

لیستی که در آن محمد رضا خلعتبری ،سروش رفیعی ،بختیار رحمانی ، وریا غفوری فامیر حسین صادقی ، مهدی ترابی و شاید هم آندو تیموریان به چشم می خورد.

از همین رو باید منتظر ماند و دید که کدام یک از بازیکنان مدنظر سرمربی برای فصل آینده به جمع آبی ها خواهند پیوست.

البته می توان گفت حضور خلعتبری و رحمانی تا حدودی به واقعیت نزدیک تر باشد چرا که شنیده ها و شواهد نشان می دهد که مذاکراتی با مدیر برنامه یا خود بازیکن صورت گرفته است.اما به احتمال قوی حضور ترابی در هاله ای از ابهام قرار دارد چرا که به نظر نمی رسدباشگاهی همچون سایپا این بازیکن را به راحتی در اختیار نه تنها استقلال بلکه پرسپولیس نیز قرار دهد چراکه ترابی کلیدی ترین مهره سایپایی ها خواهد بود. همچنین حضور تیموریان در استقلال نیز بعید به نظر می رسد. اما در هر صورت طبیعی است که اسم این بازیکن در فصل و انتقالات آبی پوشان شنیده شود .

از سوی دیگر باید دید رفیعی و غفوری نسبت به حضورشان در استقلال چه واکنشی نشان می دهند و یا اینکه احتمال دارد آبی ها تا لحظات آخر و به طور قطع پس از فینال جام حذفی نسبت به جذب بازیکن بپردازند و به نوعی در آن زمان از بمب های خبری خود در نقل و انتقالات رونمایی کنند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۵
استقلال قهرمان امسال
آخرین اخبار