توحید لو: مسابقات آزاد تیراندازی در بخش بادی پیگیری می شود

دبیر کمیته مسابقات تیراندازی گفت : تجهزات برگزاری مسابقات سلاح های خفیف رانداریم.

توحید لو: مسابقات  آزاد تیراندازی در بخش بادی پیگیری می شودمعصومه توحید لو در گفتگو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبر نگاران جوان اظهار کرد :  مرحله دوم مسابقات آزاد تیراندازی کشور به دلیل کمبود تجهیزات سلاح های خفیف فقط دربخش بادی پیگیری می شود.

وی افزود : تا کنون در مسابقاتی که برگزار می شد در هردو ماده  سلاح های خفیف وبادی تیراندازان شرکت می کردند اما همیشه با مشکل کمبود تجهزات روبه رو بودیم که در روند مسابقات اثرات نا مطلوبی داشت .

توحید لو ادامه داد : با توجه به شرایط مسابقات  و بررسی امکانات موجود تصمیم گرفتیم این بار رقابت های رشته خفیف را برگزار نکنیم وتیراندازان تنها در بخش سلاح های بادی شرکت کنند.

وی گفت : مرحله دوم مسابقات آزاد کشوری در بخش تپانچه بادی بانوان 5 خرداد ماه برگزار می شود که تا دو روز ادامه خواهد داشت این رقابت ها در سایت مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می شود وهدف از برگزاری این رقابت ها توسعه ورزش تیراندازی است.

توحید لو در پایان بیان کرد :  همچنین مرحله چهارم مسابقات آزاد اهداف پروازی روز های 7تا 10 خردادماه  دررشته های تراپ ،تراپ دوبل و اسکیت مردان وزنان برگزار می شود که این بار یزد میز بان مسابقات خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار