نفت به شهرستان فروخته نمی شود؛

آل اسحاق:سازمان لیگ و هیئت فوتبال در صدور برگه فسخ قرارداد بیرانوند اشتباه کرده اند

ناظر کارگروه فروش باشگاه نفت تهران گفت: بسته پیشنهادی هیچ خریداری را دریافت نکرده ایم اما به احتمال فراوان امتیاز نفت از تهران خارج نمی شود.

حسین آل اسحاق در گفت و گو با  خبرنگارحوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره شایعه خرید باشگاه نفت تهران از سوی مسئولان باشگاه ملوان انزلی اظهار کرد: قرار است آگهی فروش باشگاه نفت تهران تا فردا در سایت باشگاه ما قرار بگیرد. تاکنون هیچ بسته پیشنهادی از سوی خریداران به کارگروه فروش امتیاز این باشگاه نرسیده است. بنا داریم هفته آینده برای افراد یا سازمان هایی که خواستار خرید باشگاه هستند، جلسه توجیهی برگزار کنیم و در آن جلسه تکلیف نهایی این موضوع که نفت باید در تهران به فعالیت خود ادامه دهد یا خیر، مشخص می شود.

ناظر کارگروه فروش باشگاه نفت تهران ادامه داد: البته در روزهای اخیر اعضای کارگروه و مسئولان شرکت ملی و مدیرکل ورزش وزارت نفت مذاکراتی انجام دادند، مبنی بر  این که تا حد امکان از انتقال امتیاز باشگاه نفت تهران به شهرستان جلوگیری شود اما سرنوشت نهایی این موضوع هفته آینده مشخص می شود.

آل اسحاق درباره غیر قانونی بودن برگه فسخ قرارداد علی رضا بیرانوند، گفت: من در صحبت های خود به طور مشخص از بیرانوند نام نبردم بلکه حرف های من درباره کلیه بازیکنانی که قراردادشان از لحاظ زمانی با باشگاه نفت اعتبار دارد، صدق می کند. با توجه به این که در قرارداد تمام بازیکنان نفت به صراحت اشاره شده که تا پایان دیدار فینال جام حذفی باید به قرارداد خود با این تیم پایبند باشند، قرارداد آن ها تا ساعت 24 نهم خرداد 1395 با این باشگاه اعتبار دارد. فرقی هم ندارد که نفت به فینال جام حذفی رفته باشد یا خیر.

وی افزود: بر همین اساس بازیکنان نفت تا پایان جام حذفی نمی توانند از مفاد ماده 23 آئین نامه نقل و انتقالات استفاده کنند. ضمن این که به احتمال فراوان، هفته آینده با فروش باشگاه نفت با بازیکنان تسویه حساب صورت می گیرد. آن ها دارایی های باشگاه نفت هستند و نباید به راحتی از دست ما بروند.

مسئول کمیته نقل و انتقالات باشگاه نفت درباره بیانیه باشگاه پرسپولیس مبنی بر این که بیرانوند با در اختیار داشتن  برگه فسخ قرارداد با این باشگاه عقد قرارداد کرده است، بیان کرد: باشگاه نفت به دنبال محکوم کردن کسی نیست. اگر بازیکنان ما به قرارداد های خود نگاه می کردند متوجه می شدند حتی در صورت دریافت نکردن 50 درصدمبلغ قراداد خود، تا پایان دیدار فینال جام حذفی حق فسخ یک طرفه قرارداد را ندارند و این موضوع به صراحت در قرادادشان ذکر شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر باشگاه پرسپولیس چنین ادعایی دارد، باید بگویم به احتمال فراوان سازمان لیگ و هیئت فوتبال استان تهران در صدور برگه فسخ قرارداد بیرانوند دچار اشتباه شده اند.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار