ویژه آندروید و آی او اس

سرویس "Space" گوگل راه اندازی شد +دانلود

با سرویس space گوگل یک فضای خصوصی اشتراک بسازید و دوستان و آشنایان خود را به آن دعوت کرده و متن ها و فایل های صوتی وتصویریتان را با آنها به اشتراک بگذارید

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان: بسیاری از مردم علاقه مندند پیام هایشان به طور خصوصی برای خانواده و دوستان نزدیک شان در یک فضای خودمانی متن و صوت و تصاویر مورد علاقه شان را به اشتراک بگذارند.

سرویس جدید space گوگل فضای خصوصی پیام رسانی و اشتراک گذاری +دانلود   سرویس جدید space گوگل فضای خصوصی پیام رسانی و اشتراک گذاری +دانلود

گوگل سرویس جدیدی به نام Spaces معرفی کرده است که می‌توان آن را ترکیبی از پیام‌رسان و شبکه اجتماعی دانست. اما درواقع Spaces بیشتر به درد کاربرانی می‌خورد که می‌خواهند انواع محتوا را در گروه‌های کوچک چند نفره به اشتراک بگذارند.

شما می‌توانید برای خانواده، دوستان یا مثلا همسفران تور آخر هفته‌تان اسپیس‌های مختلفی بسازید و افراد متفاوتی را به آنها اضافه کنید. در Spaces امکان اشتراک‌گذاری لینک، ویدئو، تصویر و متن وجود دارد و گوگل با کمک گرفتن از سرویس‌های یکپارچه خود این کار را برای شما بسیار آسان کرده است.

سرویس جدید space گوگل فضای خصوصی پیام رسانی و اشتراک گذاری +دانلود     سرویس جدید space گوگل فضای خصوصی پیام رسانی و اشتراک گذاری +دانلود

اعضای هر Space زیر محتوای اشتراک‌گذاری‌شده می‌توانند با سایرین تبادل نظر کنند و حتی محتوای جدید اضافه نمایند. ارسال محتوای جدید از طریق نوتیفیکیشن به شما اطلاع داده می‌شود، ضمن اینکه پیگیری فعالیت‌های انجام‌شده در اسپیس‌های مختلف از طریق Activity امکان‌پذیر است.

شما متوانید نسخه آندروید و آی او اس این نرم افزار در زیر دانلود کنید.



 • دانلود و مشخصات فایل

قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.         قبل از رفتن به نمایشگاه کتاب این نرم افزار را دانلود کنید.

حجم: 9 مگابايت
نسخه: 1.0.1
نوع فایل: zip برای آندروید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.