تعطیلات نیمه‌شعبان پرترافیک‌ترین روزها پس از نوروز/ آماده‌باش اکیپ‌های راهداری برای مقابله با طوفان یا سیل احتمالی

معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای٬ گفت: با توجه به هشدارهای سازمان هواشناسی در خصوص جاری شدن سیل و طوفان٬ همکاران راهدار ما در جاده‌های کشور حالت آماده باش دارند.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، عبدالهاشم حسن نیا با بیان اینکه از امروز پنج‌شنبه ۳۰ اردیبهشت‌ماه تا روز یکشنبه دوم خرداد‌ماه پرترافیک‌ترین روزها پس از ایام نوروز در جاده‌های کشور خواهند بود٬ گفت: به همین منظور سعی کرده‌ایم اقدامات لازم برای سفر ایمن مردم در جاده‌های کشور را فراهم کنیم.

وی با یادآوری اینکه پرترافیک‌ترین محورها در ایام نیمه شعبان٬ مسیرهای منتهی به مشهد٬ قم و محورهای شمالی کشور پیش بینی شده است٬ گفت: اکیپ‌های راهداری برای خدمات رسانی به مردم در همه محورها به ویژه محورهای مذکور مستقر و آماده خدمت رسانی هستند.

معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تأکید کرد: با توجه به وضعیت جوی و هشدارهای هواشناسی در خصوص بروز پدیده‌های باد شدید٬ طوفان و حتی احتمال جاری شدن سیل در برخی استان‌ها حالت آماده باش به همکاران راهدار خود در مناطق مستعد سیل و طوفان اعلام کرده‌ایم تا شاهد کمترین انسداد در محورهای اصلی و فرعی کشور باشیم.

حسن نیا به مردم نیز توصیه کرد که با توجه به ترافیک سنگین در محورهای اصلی کشور به ویژه در مسیرهای تهران-مشهد٬ تهران-قم٬ تهران-فیروزکوه٬ تهران-چالوس و تهران-هراز٬ حتما از قوانین و مقررات تبعیت کنند تا سفری ایمن همراه با آرامش و صبر را در این ایام داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی وی اضافه کرد: همچنین به دلیل حجم بالای تردد در این روزها لازم است که مردم زمان سفر خود را مدیریت کنند تا به کمترین ترافیک در طول مسیر مواجه شوند.

این مقام مسئول در سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: به دلیل نزدیک بودن ایام ماه مبارک رمضان تا پیش از فرا رسیدن این ماه مبارک تقاضا سفر مجددا افزایش پیدا خواهد کرد در همین راستا روزهای پرکاری پیش روی همکاران ما در سازمان راهداری خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار