شیراز؛

توقيف دستگاه حفاری غیر مجاز

مدیر امور منابع آب اقلید از توقیف یک دستگاه حفاری غیر مجاز در این منطقه خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ حسین حیدری گفت: با پیگیری گروه های گشت و بازرسی امور منابع آب اقلید و در حوالی مسیر روستای چشمه رعنا به کافتر یک دستگاه حفاری غیرمجاز که بر سر چاه غیر مجاز مستقر بود و قصد انجام عملیات حفاری داشت توقیف و به وسیله جرثقیل به پارگینگ منتقل شد.  
وی اضافه کرد: توقیف این دستگاه با تماس ماموران گشت و بازرسی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ و همکاری ماموران پاسگاه انتظامی در محل وقوع جرم صورت گرفت و دستگاه تراکتوری غیر مجاز و تجهیزات آن توقیف شد.
حیدری از روند شناسایی مالک یا مالکان دستگاه خبر داد و افزود: پس از  شناسایی مالک، پرونده برای انجام مراحل قضایی به دادسرای شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات آب ارسال می شود.  
انتهای پیام/ن
برچسب ها: توقیف ، حفاری ، غیرمجاز ، فارس ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۴۹ ۰۱ خرداد ۱۳۹۵
با سلام خدمت مسئولین زحمتکش اقلیدکه بعد سالها از خواب بیدار شدن دیدن خشکسالی هست و جلو حفر چاههای غیر مجازو میگیرن اون زمانی که زمینهای منطقه سرحد رو واگذار میکردن ومجوز حفر چند حلقه چاه میدادن یادشون رفته که یک نفر کشاورز چند حلقه چاه داره ولی اون کشاورز بدبخت که یک عمر از اب چشمه و قنات استفاده میکرده مجوز استفاده از یک چاه رو هم بهش نمیدن اون زمینهای چند هکتاری که به اقایون پولدار واگذار کردن وهر کدوم چندین حلقه چاه زده جلوش بگیرین
آخرین اخبار