شیرین بینا:

تماشاخانه ایرانشهر با نمایش «بینوایان» هیچگونه همکاری نکرد

بازیگر نمایش «بینوایان» از عدم همکاری تماشاخانه ایرانشهر و نقش خود گفت.

شیرین بینا بازیگر نمایش «بینوایان» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص این اثر بیان کرد: به نظرم با استفاده از تجربیات در دنیای ادبیات؛ می بایست آدم به روز باشد و نوشته ویکتورهوگو هم در این راستا پیش برود.

وی افزود: اگر نمایشنامه «بینوایان» بخواهد سالیان سال همین گونه که وجود داشته ارائه شود جذابیتی دیگر ندارد اما با وجود تغییرات در شخصیت کوزت به جایگاهی که باید می رسیده رسیده است.

وی درباره نقش خود در نمایش اظهار داشت: علاوه بر وجود نمایشنامه؛ نقش «فانتین» جذابیت‌های زیادی برایم داشت؛ در واقع مادری که بخاطر شرایط کاری فرشته بودنش زیر سؤال می رود اما در آخر نمایش مخاطبان متوجه سیرت خوب او می شوند.

بینا با بیان اینکه نمایش از لحاظ مالی هیچ حمایتی نداشته اظهار داشت: از لحاظ مالی هیچ حمایتی نشده و تبلیغات کمی صورت گرفته است همچنین از طرف تماشاخانه ایرانشهر هم هیچ حمایتی صورت نگرفته و مجبور به تغییر دکور همین اثر برای اجرا شده ایم.

وی افزورد: امیدواریم که به تئاتر بیشتر اهمیت داده شود و مسئولان رسیدیگی بیشتری داشته باشن زیرا که تئاتر جزء فرهنگ کشورمان محسوب می شود.



انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار