ارزیابیAFC از قرعه نمایندگان آسیا در جام جهانی فوتسال؛

قرعه ایران سخت به نظر می رسد

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارزیابی خود از قرعه نمایندگان قاره کهن در جام جهانی فوتسال کلمبیا، قرعه تیم ملی کشورمان را "ظاهرا سخت" قلمداد کرد.

قرعه ایران سخت به نظر می رسدبه گزارش خبرنگارحوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ پس از برگزاری مراسم قرعه کشی رقابت های جام جهانی فوتسال و مشخص شدن حریفان نمایندگان آسیا در این رقابت ها،سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا به ارزیابی قرعه نمایندگان این قاره پرداخت و در مورد قرعه کشورمان نوشت به نظر می رسد قرعه ایران سخت باشد.
در این گزارش  درباره ایران می خوانیم:
ایران ابرقدرت فوتبال آسیا که اوایل سال 2016 ازبک ها در خانه خود شکست داد تا برای یازدهمین بار قهرمان آسیا شود، در گروه "به ظاهرسخت" F "در کنار اسپانیا قهرمان دو دوره جام جهانی ، مراکش، قهرمان آفریقا و تیم تازه وارد جمهوری آذربایجان قرار گرفته است.
این گزارش سپس به بررسی قرعه دیگر نمایندگان آسیا یعنی ازبکستان،تایلند، ویتنام و استرالیا پرداخت و نوشت سخت ترین بازی نصیب  استرالیا شده است.
AFC نوشت: اما از بین نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا ،نماینده ای که سخت ترین بازی مرحله گروهی را دارد بدون شک استرالیا است، این تیم در گروه D با برزیل قهرمان پنج دوره جام جهانی همگروه شده است. علاوه بر سلسائو – که پس از شکست در فینال جام جهانی 2000 مقابل اسپانیا هنوز در هیچ یک از 24 بازی خود در جام های جهانی شکست نخورده است- استرالیا با موزامبیک تازه وارد و همچنین اوکراین، که در سال 1996در اولین مسابقه خود استرالیا را با نتیجه 11- 2  شکست داد، و از این نظر رکوردی در جام جهانی بر جای گذاشت، رو به رو خواهد شد.

انتهای پیام/
برچسب ها: فوتسال ، جام جهانی ، فرعه ، afc
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار