هدفمان حضور بین چهار تیم است؛

ناظم الشریعه: فرقی نمی کند با چه تیمی هم گروه شویم

سرمربی تیم فوتسال کشورمان از هدف تیم ملی در جام جهانی تا آغاز دوباره اردوی تیم ملی در کرج خبر داد.

سید محمد ناظم الشریعه؛ سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان پس از قرعه کشی جام جهانی 2016 کلمبیا و قرار گرفتن در گروه مرگ؛ در گفت و گو با خبرنگارفوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ اظهار داشت: ما برای پنجمین بار در گروه اسپانیا قرار گرفتیم که امسال کار به مراتب سخت تر است؛ چون قهرمان سه قاره بزرگ اروپا، آفریقا و آسیا در یک گروه هستند و تیم قدرتمند آذربایجان که در رده دهم جهانی قرار دارد نیز در گروه ما حضور دارد و طبیعتا کار سخت و مشکل است.
وی ادامه داد: برای ما که هدف مان قرار گرفتن در جمع ۴ تیم پایانی است، فرقی نمی کند با چه تیمی هم گروه هستیم و واقعیت این است که هدف مان بزرگ است اما برنامه ریزی و همکاری مسئولین با ما کم است. اردوها و بازی های تدارکاتی مطابق برنامه پیش نمی رود و با این شرایط قطعا کار سختی است. وقتی بذری نپاشیده ایم نمی توان توقع محصول خوب داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتسال کشورمان افزود: باید قبول کنیم که رئیس فدراسیون تازه آمده و من هنوز فرصت نکردم ایشان را ملاقات کنم. تاج ، انسانی جدی و پیگیر است و امیدواریم با دقت نظرشان روی فوتسال تا جام جهانی آمادگی لازم را کسب کنیم.
ناظم الشریعه در پایان در پاسخ سوالی مبنی بر اینکه اردوی تیم ملی چه زمانی دوباره از سر گرفته می شود، گفت: ان شاالله بناست از چهارم خرداد ماه در کرج اردو بزنیم و پس از آن دوباره در تهران به کار ادامه می دهیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار