حمایت قاطع بکام از زیدان

کاپیتان سابق تیم ملی انگلیس با دفاع از زیدان گفت رئال مادرید بسیار خوش شانس است که کسی مثل او را دارد و باید به او فرصت داده شود.

حمایت قاطع بکهام زیدانبه گزارش خبرنگار حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ زین الدین زیدان که پس از اخراج رافا بنیتس هدایت کهکشانی ها را بر عهده گرفت نتوانست این تیم را به قهرمانی لالیگا برساند و قهرمانی را روز آخر  به بارسا واگذار کرد، اما موفق شد این تیم را به فینال لیگ قهرمانان اروپا هدایت کند.
دیوید بکهام که در مقطعی با زیدان در رئال مادرید همبازی بود ضمن دفاع از همبازی سابق خود از مسئولان رئال خواست فارغ از هر نتیجه ای که در فینال به دست آید از سرمربی فرانسوی خود حمایت کنند.
بکهام گفت مادرید خوش شانس است که مرد پرشور و اشتیاقی مثل زیدان را دارد. زیدان به دنیا آمده تا مربی شود.
او، علاوه بر اینکه دوست بسیار خوبی است، پرشور ترین فوتبالیست و بازیکن رئال مادریدی است که من تا حالا دید ه ام و بهترین بازیکنی است که من تا کنون کنارش بازی کرده ام.

 بکهام افزود:طبیعی بود که او مربیگری تیم را بر عهده بگیرد. اما نقش او، در هر صورت، بسیار دشوار است، چرا که در پنج سال گذشته مادرید مجبور بوده با بهترین باشگاه تاریخ یعنی بارسلونا مبارزه کند.

هنگامی که شما با چنین تیمی به رقابت بپردازید، همه چیز پیچیده می شود.
ستاره سابق تیم منچستر یونایتد گفت رئال به ثبات نیاز دارد و اگر به زیدان فرصت و فضا داده شود می تواند تیم را به ثبات برساند.

"زیزو" امروزنیاز به زمان و حفظ بازیکنان تیم دارد وحتی اگر  او قهرمان لیگ قهرمانان نشود خوب است به زیزو فرصت و اجازه داده شود تا کار کند ... ثبات، بسیار مهم است. 

انتهای پیام/    

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار