مهدی موعود(عج) چگونه در جنگ‌های زمان ظهور با عجیب ترین سلاح‌ها مقابله خواهد کرد؟

با توجه به پیشرفت تسلیحاتی دنیای امروز و سلاح های کشتار جمعی، ممکن است این سوال مطرح شود که امام زمان(ع) چگونه با این سلاح ها مقابله خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، "ناپلئون بناپارت" از بزرگ ترین فرماندهان نظامی تاریخ و امپراتوری است که بیشتر اروپا را فتح کرد، اسمی در تاریخ که تنها با بردن نامش کافی بود یک جنگ به پیروزی برسد.
 
تفت

اما چه باعث می‌شد که "ناپلئون بناپارت" با آن همه قدرت در جنگ آخر خود متحمل شکست شود؟ 

او در منطقه "واترلو" كشور بلژیك در نبرد با "دوك ولینگتون" متحمل شكستى سنگین شد و بدین ترتیب دوران سلطه اش بر اروپا، پایان یافت، ناپلئون فکر همه چیز را کرده بود اما با آن همه دبدبه و کبکبه از باران شکست خورد!

در حالى كه متفقین براى حمله به مرز هاى فرانسه در حال بسیج نیروهایشان بودند ناپلئون ارتشى عظیم تشكیل داد و به بلژیك حمله كرد. او بر این باور بود كه قبل از آنكه متفقین موفق به اجماع قوا شوند، مى بایست به تك تك آنها حمله كرد، در ۱۶ ژوئن سال ۱۸۱۵ ارتش «پروسى»ها را درهم كوبید و یك سوم ارتش خود تقریباً سى و سه هزار سرباز را به تعقیب و كشتن «پروسى» هاى فرارى گسیل داشت.

اما در ۱۸ ژوئن هفتاد و دو هزار سرباز باقى مانده لشكرش را به جنگ با ارتش شصت و هشت هزار نفره متفقین فرستاد. در منطقه وسیعى در دوازده مایلى شمال بروكسل در نزدیكى روستایى به نام "واترلو" دو ارتش با هم روبه رو شدند. از آنجایى كه در اثر بارش شدید باران زمین ها باتلاقى شده بودند ناپلئون براى صدور فرمان حمله تا اواسط روز صبر كرد كه زمین ها خشك شوند در نهایت به تحلیل برخی کارشناسان این باران بود که فرصت طلایى براى ارتش متفقین فراهم کرد تا در این بازه زمانی خود را برای جنگ با ناپلئون ملحق کنند.

همچنین در برخی نوشته ها آمده که همین باران موجب نم کشیدن تجهیزاتش ناپلئون شد.

از سوی دیگر در کنار ناپلئون بناپارت شاید کمتر کسی در جهان باشد که اوازه هیتلر را در تاریخ نشنیده باشد.

آدولف هیتلرفرمانده افسانه ای رایش سوم را می توان یکی از بزرگترین مردهای جنگی دنیا دانست. کسی که در جوانی خرج خود را با کشیدن نقاشی بدست آورده و سپس در جنگ جهانی اول به عنوان سرباز در ارتش آلمان خدمت کرد و پس از شکست آلمان در جنگ جهانی اول همانند هر آلمانی میهن پرست دیگری از عهدنامه ورسایی خشمگین شده و پس از همکاری با یک حزب، خود را به راس قدرت در آلمان رساند و گفته می شود برای چند سال آلمان را در بهترین دوره ی تاریخ خود قرار داد.

اما او هم با آن همه عظمتش از برف شکست خورد.

ارتش آلمان نازی علی رغم پیروزی های بزرگ و درخشانی که در اوایل جنگ جهانی دوم بدست آورد، در نهایت شکست خورد. این پرسش برای بسیاری پیش می آید که چرا آلمانها و نازی ها که دارای پیشرفته ترین تجهیزات و صنایع و مدرن ترین ارتش زمان خود بودند در نهایت شکست خوردند.

وی در جنگ آخرش با شوروی سابق به راهنمایی مشاورانش مبنی بر اینکه اگر حمله به شوروی قطعی است بهتر است که بهار 1942 آغاز شود تا فرصت بیشتری برای به زانو درآوردن دولت استالین ـ قبل از فرارسیدن فصل سرما باشد. توجه نکرد و شکست خورد زیرا پیش از رسیدن به مسکو ریزش برف آغاز شده بود.

تفت

 حمله نظامی هیتلر به شوروی در حالی که هنوز انگلستان در برابر او مقاومت می کرد پایان كار او را نزدیك كرد. مورخّان تعرض ارتش هیتلر به شوروی را بزرگترین اشتباه نظامی یك رئیس دولت در طول تاریخ خوانده اند. هیتلر معلومات و تجربه نظامی كافی نداشت و به علاوه حاضر نبود كه به اندرز آگاهان و اهل تجربه گوش دهد و یا دست کم تاریخ را مطالعه کند و از اشتباه ناپلئون که همین راه را رفته و منهدم شده بود پند بگیرد. حمله هیتلر به شوروی اشتباهی بود كه به خودكشی اش انجامید و آلمان به ویرانه ای تبدیل شد.

همین مثال باعث شد با توجه به مناسبت نیمه شعبان با دید دیگری به دنیای پیرامون بنگریم، در دنیای کنونی هستند کشورهایی که از تجهیزات نظامی قدرتمندی برخوردار بوده و هیچ کشوری از داغی گلوله هایشان در امان نیست.

همچنین انبارهایشان را پر می کنند از خطرناک ترین سلاح ها و در همین راستا تمام علوم نظامی ، پزشکی و .. را در این راه به خدمت گرفتند تا به وقتش مقابل مردم بی گناه صف ارایی کنند.

دیگر به مانند گذشته بحث کشور گشایی مطرح نیست بلکه در پی سطله بر جهان هستند و حقوقی برای دیگر ملت ها قائل نیستند.

حال این فکر به میان می آید که کشورهای اصطلاحا قدرتمند با وجود جنایت هایی که انجام می دهند در مقابل منجی بشریت چه موضعی خواهند داشت؟

ایالات متحده و اسرائیل از دارندگان بزرگترین کلاهک‎‌ها و بمب های هسته ای در جهان هستند، با توجه به آنچه در تاریخ آمده آمریکا هیچ ابایی از استفاده این سلاح های کثیف علیه مردم ندارد، رژیم صهیونیستی نیز دیگر کارش از جنگ گذشته بلکه درخت موجودیت خود را با خون مردم بی گناه فسطین آبیاری می کند.

به همین جهت باید بگوییم "سلاح" موضوع مهمی است چرا که علاوه بر قدرت، متحد هم می آورد.

متحدان این دو به اصطلاح قدرت دقیقا با همین خلق و خو حکم رانی کرده و به پشتوانه رد و بدل کردن و تجارت این سلاح ها برای رسیدن به مقصود جنایت می کنند، مصداق بارز آن جنگ افغانستان و عراق، حمله عربستان به یمن، حمایت غرب از گروه تروریستی داعش و دیگر بحران های منطقه است.

تفت

مدتها است که آسمان منطقه غرب آسیا رنگین شده به پرواز انواع موشکها و باران خونی که از زمین به آسمان می بارد! و بدون شک تا جایی پیش خواهند رفت که به واسطه منافعشان به یکدیگر رحم نکرده و آرامش را به طور کلی از زمین می گیرند.

اما امام زمان (ع) چگونه خواهند جنگید؟

ائمه‌ی اطهار علیهم‌السلام ، مخازن وحی، معادن علم و سرچشمه‌های حکمت الهی هستند و این علوم منحصر به تفسیر، تأویل، احکام ... و آن چه به اصطلاح علوم قرآنی اطلاق می‌شود نمی‌باشد، بلکه همه‌ی علوم را شامل می‌گردد. چرا که در جهان هر چه هست تجلی علم خداوند متعال است و ائمه (ع) معادن علم الهی هستند. لذا در احادیث و روایات مستند بسیاری قید شده است که همه‌ی علم بیست و هفت حرف است و آن چه از علم (در هر زمینه‌ای) تا زمان ظهور حضرتش (عج) ظاهر می‌شود، فقط دو حرف از آنهاست و حال آن که همه علم نزد امام (ع) حاضر است.

پس، همان‌طور که امروزه با کشف علم و کاربرد‌های آن در عرصه‌ی تسلیحات، سلاح‌های اتمی یا الکترونیک یا شیمایی اختراع یا ساخته می‌شود و به وسیله‌ی همین علم، سلاح‌های مهارکننده یا خنثی کننده‌ی دیگری تولید می‌گردد، برای امامی که همه‌ی علم در تمامی زمینه‌ها نزد او حاضر است، مهار یا خنثی ساختن تسلیحات موجود کار صعب و دشواری نخواهد بود. ضمن آن که الزامی آورده نشده است که ایشان فقط با شمشیر می‌جنگند.

"يُريدُونَ أَنْ يُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ يَأْبَى اللَّهُ إِلاَّ أَنْ يُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ كَرِهَ الْكافِرُونَ" (التوبه -32)

می خواهند نور خدا را با (پف) دهن‌هاى خود خاموش كنند، و خدا نمی‌گذارد و دست برنمی‌دارد تا آن كه نور خود را به كمال و تماميت برساند، هر چند که كافران كراهت داشته باشند.


تفت

"كَمْ مِنْ فِئَةٍ قَليلَةٍ غَلَبَتْ فِئَةً كَثيرَةً بِإِذْنِ اللَّهِ وَ اللَّهُ مَعَ الصَّابِرينَ" (البقره - 249)

بسا گروه اندک که بر گروه کثیر غلبه پیدا کنند، باذن الله، و الله با صابرین (استقامت کنندگان) است.

چه بسا که قرار نیست امام (عج) جنگ اتمی راه بیاندازند و پیروزی حضرت امام (عج) نیز فقط به وسیله‌ی جنگ و با ضرب شمشیر نیست. بلکه فتح اول، فتح قلوب خیل کثیر مردم از ملیت‌های متفاوت در سرتاسر جهان است که به ایشان می‌گروند و بدیهی است که هم چون انبیاء و اولیای الهی در گذشته، فقط سردمداران کفر و معادین هستند که با ایشان وارد جنگ می‌شوند. لذا همین طرفداری خیل کثیر مردم، موجب فشل شدن قوای دشمن می‌گردد.

باید دقت داشته باشیم که امام (عج) صرفاً یک فرد معترض به بی‌عدالتی و ظلم در دنیا نیستند و قیام ایشان نیز یک حرکت شخصی نمی‌باشد، بلکه ایشان امام و حجت خدا در زمین هستند و قیام ایشان نیز تحقق امر خداوند متعال است که بر هر اراده‌ای غالب است و کید‌ها و سلاح‌های بندگان نمی‌تواند خالق آنها را شکست دهد.

در نهایت باید بگوییم:

آن مرد خواهد آمد

آن مرد در باران خواهد آمد..


تفت

گزارش از هدیه آقاپور

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
اسدی
۲۲:۰۶ ۱۶ آبان ۱۴۰۰
سلام بر مهدی علیه و آله السلام
خدا می داند که ظهور آن حضرت و پیروزیشان بر دشمنان با چه تجهیزات ویا روشی صورت می پذیرد با
- اعجاز است .
- یا با سلاحهایی پیشرفته تر از سلاح‌های آنروز جهان.
-یا ازطریق انهدامتجهیزات آنزمان با علوم الهی حضرت یا به هر روش ممکن دیگر
-یا با کمک عوامل طبیعی و تمام موجودات مادی و معنوی جهان.
-یا هیچکدام از این موارد واز طریق همان جنگهای ساده قدیمی .
آنچه مسلم است این است که امکان شکست و نابودی ظالمان امروز جهان امری غیر ممکن نیست و با عقل ناقص ما هم راهکار دارد چه رسد به قدرت خدا و فرماندهی امام زمان علیه السلام
اما به هر طریقی که باشد پیروزی حضرت و یارانش بر جهانیان وعده داده شده است و وعده خدا حق و حقیقت است
به امید آنروز -کاش زنده باشیم و در خدمت آن حضرت
Iran (Islamic Republic of)
منتظر المهدی
۱۲:۴۷ ۲۴ دی ۱۳۹۹
الهم العجل لولیک الفرج
زمانی که امام زمان ظهور کنند ۸ ماه جنگ خواهند کرد و بعد از آن همه جهان یک پارچه مسلمان و شیعه میشود و ایشان حکومت میکنند و جهان را پر از عدالت میکنند و عدل علی ع برای بار دیگر در یاد ها زنده میشود
چه آمریکا چه اسرائیل و هر کس دیگر اگر بخواهد در مقابل امام زمان بایستد بدون شک نابود خواهد شد خداوند از بمب اتم و سلاح هسته ای هزار برابر قوی تر است خدایی که اگر اشاره کند تمام جهان نابود میشود تاریخ سراسر از عبرت است مگر فراموش کرده ایم سرنوشت فرعون و نمرود را ؟؟
Canada
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۶ آبان ۱۴۰۰
میشه لطفا بفرمایید کجا عنوان شده که جهان همه شیعه می شوند؟ من خودم شیعه هستم اما همیشه برام سوال بوده که چرا از همون روز اول که پیامبر (ص) انتخاب شد و دین اسلام رو به مردم اعلام کرد، موضوع شیعه رو بیان نکرد. چرا دو دستگی و بعد هم چند دستگی بین مسلمانان به وجود امد. همین سوال در خصوص دین مسیحی هم وجود داره. در زمانی که حضرت عیسی دین مسیحیت رو رواج داد، هیچ اسمی از انشعابهای اون نبرد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۸ ۲۷ آذر ۱۳۹۹
ظهور نزدیک است
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۲:۱۹ ۰۹ فروردين ۱۳۹۹
رفتی کلاس اول این شعرراعوض کن ان مردتانیاید ....باران نخواهدامد.....
Canada
امیررضا
۲۱:۵۲ ۰۲ فروردين ۱۳۹۹
اللهم عجل لولیک الفرج

#دولة_الکریمة
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۰۴ آبان ۱۳۹۸
امام زمان قربونت صبرم به سر رسید کجایی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۷
♥ السلام علیک یا مولانا یا ابا صالح المهدی ♥
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۷
السلام علیک یا صاحب الزمان(عج) یا مهدی ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۷
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۹:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۷
سلام..ما معما نیستیم شما جا دادید
پیرو حق باشید.یا حق
Iran (Islamic Republic of)
...
۰۹:۲۸ ۰۸ تير ۱۳۹۷
سلام..ما معما نیستیم شما جا دادید
پیرو حق باشید.یا حق
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۰۹:۲۵ ۰۸ تير ۱۳۹۷
مهدی جان سلام
یا مهدی ادرکنی
سلام درود بر حضرت مهدی اقا امام زمان یاد کن مرا
صلوات .بر حضرت محمد ائمه طاهرین
Germany
منتظر
۱۹:۱۵ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۷
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۶:۲۲ ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۷
اقا دلم گرفته پس شما کجایید هزار سال بس نیس مگه انسان چقدر صبر دارد
Iran (Islamic Republic of)
منتظر
۲۰:۱۷ ۰۹ مهر ۱۳۹۶
اللهم عجل لولیک الفرج
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
مولای خوبان ،،جان جهان ،تپش قلب زمین و زمان ،
تولدت مبارک ،
قربان غصه های دلت آقا ،،قربان اشکهایت آقا
ما شبزدگان و زنجیریان خاکیم ،،آقا فریاد رس ،آقا به فریاد شیعیانت در سوریه و عراق و یمن برس ،،آقای خوبان بیا ،،یوسف زیبا بیا ،،عزیز دل ما بیا ،،هزار جان ناقابلی چو من فدای خاک رهت
United States of America
ناشناس
۲۰:۲۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
مولای خوبان ،،جان جهان ،تپش قلب زمین و زمان ،
تولدت مبارک ،
قربان غصه های دلت آقا ،،قربان اشکهایت آقا
ما شبزدگان و زنجیریان خاکیم ،،آقا فریاد رس ،آقا به فریاد شیعیانت در سوریه و عراق و یمن برس ،،آقای خوبان بیا ،،یوسف زیبا بیا ،،عزیز دل ما بیا ،،هزار جان ناقابلی چو من فدای خاک رهت
United States of America
ناشناس
۲۰:۱۲ ۲۵ شهريور ۱۳۹۶
بیا جانا که جانم بر لب آمد
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۱:۲۹ ۲۹ تير ۱۳۹۶
سلام بر مهدی موعود
خودمان باید اراده جمعی کنیم و با اتحاد ایشان را صدا بزنیم حق الناس را نخوریم اینقدر برای کسب مقام و استخدام جای دیگری را نگیریم تا امام زمان هم زودتر بیان. ترس از کم پولی نداشته باشیم و به خاطر ترس اقتصادی آرامش همو به هم نریزیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۳۰ ۰۵ خرداد ۱۳۹۵
اللهم عجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۷ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
اللهم عجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
جهاتن در انتظار عدالت، عدالت در انتظار مهدی. اللهم عجل لولیک الفرج.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۶ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
چرا از طوفان شن که هواپیماهای آمریکائی رادرهم کوبیید نمی گوئید مگر اگر شنهای روان باعث سقوط آنهانشده بود که می توانست در آن موقعیت کشور جلودارشان باشد که جماران را بمباران نکنند؟من ؟شما؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۸:۳۷ ۱۸ فروردين ۱۳۹۹
چه مثال خوبی زدی
تو اون داستان خدا کمک کرد وگرنه نمیتونستیم تنهایی کاری کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
وضعیت جامعه خیلی خرابه خیلی بدتر از چند سال گذشته.دیگه چی باید بشه تا امام زمان ظهور کنه؟خدایا به حق همین نیمه شعبان ظهور آقا رو مقدر بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
سلام
بر همه منتظران واقعی وغیرواقعی
اولا یک سوال دارم ایا اگر ارباب ومولائی (خداوند متعال )از غلام و بنده خود( ما گناهکاران )راضی نبود آیا عقل سلیم حکم میکند که خواسته اش ( بندگان) را ااجابت کند؟
دوستان عزیز:ایا میدانید مقوله انتظار حضرت امام عصر سلام الله علیه صرفا" تحمل شرایط و صبربرای گذشت زمان نیست ؟
2-مومنین آیا میدانید وظیفه حتی یک منتظر غیر واقعی هم حداقل دعا در شبانه روز برای تعجیل در فرج مولاست.
3-آیا میدانیدحداقل وظیفه یک منتظر واقعی حداقل تمام واجبات واجتناب از تمام محرمات است است ؟
4- دوستان آیا می دانید شوق واضطرار حضرت ولی عصر سلام الله علیه وروحی فداه حتی از پرنده ای که سهوا " به اتاقی وارد شده و خود را به درب و دیوار میزند تا از آنجا خارج شود ، بسیار بیشتر است ، پس بجای اینکه به ایشان عرض کنیم تا بیایند ، باید با رعایت اداب انتظار(ورع وتقوا پیشه کردن ، دعای الهی عظم البلا را صبح و شام خواندن و دعای ندبه را صبحهای جمعه خواندن،تمرین ولایت پذیری ولی فقیه ونواب عام آن حضرت ) از خداوند متعال عاجزانه تضرع کنیم که ظهور ایشان را برساند .انگاه اگر چنین رفتاری پیشه کنیم اولا" دل غمگین حضرت را با اعمال خود شاد نمو ده ایم ثانیا" قطعا" چون رضایت و خوشنودی خداوند تبارک و تعالی مشروط به رضایت امام عصرعلیه السلام است ، ومانیز اینگونه عمل کردیم دعایمان مقرون به اجابت میشود ؟ توجه کنید ، گفتم مقرون به اجابت نه اجابت چون دعا برای امر ظهور ، یک حاجت عادی ودعای معمولی نیست ، برای یک دعا و حاجت بسیار بزرگ باید شرایط بزرگ و قربانی درخور آن حاجت را فراهم نمود(این سنت الهی است ) قطعا اگر چنین بودیم وچنین کردیم خداوند قادر متعال ، موانع ظهورحجتش را برطرف می نماید. امید که همگان بیش از پیش به وظایف خویش اگاه باشیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
یا مهدی ادرکنی عجل علی ظهورک ...
ان شا الله اقا وسرورمان به زودی می آید ...
اووو می آید ...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۵۷ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
الهم عجل ولیک الفرج
ولفرجعنهم
-
ناشناس
۰۷:۴۲ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
اللهم عجل لولیک الفرج امین یارب العالمین
-
ناشناس
۰۷:۲۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه و النصر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۱۴ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۰ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
درود بر محمد (ص)و خاندان پاکش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۳۹ ۰۳ خرداد ۱۳۹۵
منتظریم مولا جان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
سربازتیم
Seychelles
ناشناس
۲۱:۵۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
حرفهایجالبی بوداز ناپلون وهیتلرولی این مقدمه وتوضیح بعدش ربطی ب سوال مقاله نداشت الان ب نظرخودش جواب قانع کننده ای داده !خودش رو قانع کرد?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام ممنون ازمطلب آرام بخشتون اللهم عجل لولیک الفرج
United States of America
ناشناس
۱۴:۲۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
شاید قبل از ظهور قائم آل محمد ، بشریت هر آنچه در چنته دارد را به نمایش گذارد به خیال آنکه بهتر و قوی تر از نمایش جعلیشان نیست( بخوانیدهمان تیکه خدا ، پف!!!) و شروع به رزم آرایی در مقابل هم کنند، برای دست یابی به دهکده جهانی و تمام آن پف های اتمی و هیدروژنی و ... را تا آخر در مقابل هم خرج کنند که منجر به هلاکت تکنلوژی ساخته بشر (که هیج سودی جز دوری بشر از خدا ندارد) شود و باعث بازگشت بشر به دوره شمشیر به دست گرفتن و آنگاه ظهور.. و بعد از ظهور ایشان دنیا از لوث تمام سردمدارانی که تشنه قدرت و وابسطه به شیطانند و باعث تمام بدبختی های بشر پاک میشود . به حکم خدا و به دست امام زمان(عج) اولین خشت تمدن صاف بنا نهاده می شود و میرود تا ثریا که هیچ تا کائنات صاف ،دیوار این تمدن .... ، تا همگان فرق "آرامش، عدالت فناوری آسایش پیشرفت علم و در کل تمدن خدا را با تمدن ساخته بشر که جز استرس و دوری از هم و از خدا ندارد ،" تمییز دهند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران تا از دلم بشویی غمهای روزگاران
United States of America
ناشناس
۱۳:۵۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
واقعا گزارش دلنشینی بود ممنون
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
اگه امکانش هست فیلمساز ان مطرح کشورمون جمع بش یه فیلم درباره آقا امام زمان عج بسازن با بهترین جلوه های ویژه روز دنیا تا در تمام دنیا به نمایش در بیاد ....اگه میشه yjc دنبال کنه... یا مهدی عج ادرکنی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
ممنون از مطالب خوبتون فقط همین میدونم که لشکرخدا در نهایت ودر دو عالم پیروز است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
انشاا... آقا با ظهورش عدالتو در جهان بگسترانه صلوات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
1- لا حول ولا قوة الا بالله العلی العظیم ...........
هیچ قوة و نیرویی نیست مگر بتوسط خداوند عالمیان .... پس به اشارتی آتش گلستان شود یا سرد و بی اثر گردد ..... همچنانکه در قیامت هم آب را که فرونشاننده آتش است به آتش کشد ! ..... تک‌به‌تک ذرات عالم تحت اراده و اختیار اوست .... هیچ کس نمی تواند خارج ار اراده او [ برخلاف خواست ارادی او] کاری کند .
.
2- مگر معلوم است که جنگ آخرالزمان با چه سلاح‌هایی انجام خواهد شد؟
آیا با سلاح های پیشرفته‌تر جنگ خواهد شد یا اینکه با اراده الهی در علل و اسباب مافوق عادی و با معجزه یا به واسطه علت و معلول و اسباب عادی همه سلاح‌های یا خصوصا سلاح‌های کشتار جمعی از کار خواهند افتاد و جنگ‌هاجنگ رودر رو و جانانه خواهد بود ( با سلاح‌هایی مانند شمشیر یا سلاح های معمول جنگها بطوری که ترسوها نتوانند از راه دور وحشیانه ، جوانمردان و مردمان سرزمینها را قتل عام کنند )
.
3- چرا اکنون نمی توانند استفاده کنند و عملا این سلاح‌ها فقط جنبه تهدید و بیش از همه مایه دردسر و هزینه های بسیار هنگفت شده
.
4- انبار کردن سلاح های انفجاری مهیب قبل از آنکه تهدید طرف مقابل باشد موجب سلب امنیت خود صاحبان آن است . چرا که قبل از اینکه آن سلاحها و مثلا موشکها به زمین دشمن برسد در زمین خود صاحب سلاح است و با انفجاری عمدی یا سهوی توسط افراد یا اینکه به علت یک بلای آسمانی و زمینی حتی طبیعی مثلا شهاب سنگها یا صاعقه یا ..... ریشه خودشان و وجود نحسشان بخشکد !
.
5- چه کسی به آنها ضمانت داده مسئولین و نگهبانان با تخصص بالا و گماشته‌هایشان به اربابان جنایتکارشان در برابر عظمت اراده الهی وفادار خواهند ماند .............. یعنی یا علیه خودشان استفاده کنند یا بکلی از کار بیندازند ؟
.
6- این موجودات بدتر از چهارپایانی که خود را قوم برتر و نورچشمی خداوند خوانده‌اند ( صهیونیستها ) و بغیر از خود دیگر اولاد آدم علیه السلام را غیر انسان و همانند حیوانات می شمرند ......... علیرغم دیوانگی واقعی و برخلاف ادعاهای خود در تهدید دیگران مبنی بر نابودی همگان همراه با خود در صورت مشاهده شکست قطعی‌شان ؛ بسیـــار افراد ترسو و دنیا طلبی هستند و حتی دیوانگان تمام عیار خود را کنترل می کنند که مبادا کاری کنند که زندگی و دنیاشان با مرگ به جهنم موعودشان برسد ...............
خداوند در آیه‌ای می فرماید که اگر در اعای خود صادقند هر لحظه آرزوی مرگ کنند ... اما آنها هرگز چنین نیستند و بلکه عمری هزارساله در دنیا میطلبند ... همانگونه که در روزگار ما با منجمدسازی و مویایی های نوین حتی جسد و لاشه‌شان را برای روزگاری فرضی و خیالی نگه میدارند که شاید علم پیشرفته‌تری پیداشود و این بدبختان را عمری دوباره بخشند !!!
[ چرا که مدعی بودند آنها ( یهود) به بهشت می روند و بر فرض هم که برخی‌شان جهنمی باشند حداکثر چهل روز در جهنمد و تا ابد در بهشت خواهند بود !!!!!!!!!!!!! :-))) ]
.
7- از کجا می دانند حتی فرزندشان و نزدیکترین فرمانده‌هایشان هم مسلمان و شیعه نگردند و دمار از روزگار خودشان در نیاورند
.
8- این چند از بسیار را گفتم فقط برای آنانی که اصل را کمتر باور دارند و فرع را بیشتر می‌بینند ؛ یعنی برای هر چیزی بیشتر دنبال علل و عوامل عادی میگردند
وگرنه قدرت خداوند و به اراده و اذن او اختیار و قدرت والاترین و شریفترین مخلوقاتش یعنی اولیاء‌الله محدود به برخی اسباب و علل مادی و عامه نگر نیست !
...... در آخر سر همه اینها فرضیه‌هایی بودند و الله اعلم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
خداوند عالم و توانای مطلق کائنات است خداوند هدایت کننده عالم هستی است..مطمئن باشید همون خدایی که به امام زمان ع اذن ظهور میده خودش هم امام زمان رو پیروز میکنه...همون طور که حضرت محمد ص رو پیروز کرد.همون طور زمانی که مشرکان می خواستند پیامبر رو بکشند پیامبر رو نجات داد...همون طور که آتش ابراهیم رو سرد وگلستان کرد...همون طور که راه دریا رو برای پیروان موسی باز کرد...و
بادها ، آبها،خاکها،آتشفشان ها،ابرها،طوفان ها و ... همه همه در اختیار خداوند است،فرمان آنها دست خداوند است
همانطور که خداوند در قلب ما انسان ها نیز است...
آزاد مردان و جوانمردان دنیا امام زمان رو همراهی می کنند...
یا مهدی...قلوب ما انسانها شکسته شده...بیا و مرهمی برای قلب های شکسته ما باش...
انشالله هر چه زودتر ندای (انا المهدی) را در کل عالم بشنویم

الهم العجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
یعنی میخواین بگین امام زمان هم به سبک شکست های هیتلر و ناپلئون بر کفار غلبه میکنه؟!!!
به نظر من این فقط برداشت ذهنی ساده شماست.
به نظر بیشتر باید تحقیق کنید ...
Seychelles
ناشناس
۱۲:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام آقا جان تولدتان مبارک باشد انشاءالله. هر چه زودتر بیابی ما منتظری
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام اقا جان
من ادم خوبی نیستم,خودم خوب میدونم , اما دلم به شما و خدای یکتای شما گرم است
پس مرهمت بفرما و زودتر بیا , بیا تا بیش از این خودمان رو در چاه فلاکت و بیچاره گی نیندازیم , بیا و با امدنت نور امید رو به دل ما بیچاره گان هدیه بفرما

الّلهُمَّ صَلِّ عَلَی مُحَمَّدٍ وَآلِ مُحَمَّدٍ وَعَجِّلْ فَرَجَهُمْ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۲۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
یا مهدی مددی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
با سلام. فتح اول، فتح قلوب خیل کثیر مردم از ملیت‌های متفاوت در سرتاسر جهان است که به ایشان می‌گروند. لذا همین طرفداری خیل کثیر مردم، موجب سر نگونی قوای دشمن می‌گردد. چند بیت در باب مردمان رستگار پیرو حضرتش در تابش نور و درک الهی :


تو که در ذات و .......وجودت
همه ..............جلوه صفایش

پس چه آیدت ؟.........نگاهش
که ؟.....ترانی یا..... لن ترانی!

همه خلقتش حضور است
تو ؟......چه دانی و چه...... ندانی؟

تو فقط لایق سجودش!
پس همین و پس همانی!

مگر این چشمان زیبا!
می تواند خبر از غیر حضورش؟
دهد از ناز و..... وفایش
نگرانی ؟ وای بر ......دل نگرانی!

تو قدومش بین و در جای جای نواز'ش
ساده کن زیست و دل ، هیچ نا نگرانی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
باسلام
درکتابی خواندم که خداوند صاحب ۷۳اسم اعظم است که به تمامی پیامبران یک یا چند اسم اعظم را داده بودن وآنها بوسیله این اسما معجزاتی راانجام میدادن،مثلاً حضرت عیسی ۸ اسم را میدانست که مرده رازنده میکرد وبیماریها راشفا میداد یاحضرت آدم ۲۵ اسم ولی به پیامبر خاتم(ص)وائمه اطهارعلیهم السلام ۷۲اسم اعظم داده شده وآقای ما امام عصر روحی واروحنا له الفدا صاحب ۷۲اسم اعظم خداوند است ودارای چنان قدرتی است که هیچ جنبده وسلاحی درمقابل ایشان را توان استقامت نیست.
از این رو اگر تکنولوژی وسلاحهای پیشرفته تری نیز بوجود آید باز هم در مقابل کسی که حامل اسما الله باشد خوار وبیمقدار است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
قبل از بمب اتم باید با مفسدان اقتصادی جنگید!آقا نیا که اینجا فساد اخلاقی ( لزوم آمدن دین اخلاقیات است ) بیداد میکنه.آقا شرمنده ایم از این همه بی اخلاقی.آقا نیا که کارنامه ها سیاه است.گوش ها کر و چشم ها کور است و دل ها همه سنگ.آقا شرمنده ایم...آقا شرمنده ایم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
ایشان ابتدا باید از عهده حاکمان مسلمان! تشنه قدرت برآیند..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
یا مهدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
الهم عجل لولیک الفرج .خدایا یعنی میشه زنده بمانم اون روز رو ببینم .؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
آری آقا جان بیا ، بیکاری ، فقر ، فحشا ، رنج پدر و مادر ها ، سرگردانی جوان ها ، رشوه ، دزدی مقامات و....
بیا آقا جان بیا که منتظرت هستیم .
بیا تو را به جان مادرت زهرا بیا.....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
آفرين
United States of America
ناشناس
۱۱:۲۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
الهم عجل ولیک الفرج
ولفرجعنهم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
خیلی مطلب زیبا و منطقی و علمی بود
تشکر بابت مطلب
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام
با تشکر از نویسنده محترم اینجانب با ایشان موافقم ولی نکته ای را باید دقت کرد همانطور که در آیه دوم به آن اشاره شد گروه قلیلی بر گروه کثیری غلبه میکنند ودر آخر آیه میفرماید خداوند با صابران است لذا یکی از وظایف ما منتظران آمادگی برای شرایط سخت است و با آمادگی و فرماندهی آقا و صاحبمان بر کافران پیروز میشویم انشاء ا.....
Germany
ناشناس
۱۰:۴۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
با آمدن آقا تمام استعداد های انسانی شکوفا میشود و مردم از این تاریکی بیرون خواهند آمد.
ای مردم ایران همه ما میدانیم که صبر خدا 40 سال است اکنون 38 سال از
انقلاب ایران گذشته و هرچه جلوتر میرود روایت هایی که در گذشته پیرامون ظهورآقا میشنیدیم بیشتر محقق میشوند فکر کنم دیگه ظهور نزدیک نزدیک شده پس بیایید همه با هم خودمان را برای استقبال از منجی آماده کنیم
یا علی مدد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
انشالله ظهور ميکنن و بدى هاى جهان رو از بين ميبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
آقا بیا که همه منتظرن تا تو بيايي و داد مظلومان را از این دیو سفتان بگیری آقا جانم تولدت مبارک کاش در این روز میومدی و بجای اینکه ما به شما هدیه دهیم شما خودت را و حضورت را به ما هدیه میکردی الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
امام زمان(ع) فكر و قلب مردم را فتح خواهد كرد، نه اينكه با بمب اتم بخواد همه رو مغلوب كنه، در ضمن ظهور ايشون با جنگ جهانيهاى تاريخ قابل مقايسه نيست، چيزى با ماهيت كاملا متفاوت است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام بر مهدی.منتظریم آقا جان
Germany
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام اقا.زود بیا جان مادرت زهرا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
بیا جانا که جانم بر لب آمد
United States of America
ناشناس
۰۹:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
باد و طوفان به کمک امام زمان عج تعالی کمک خواهد کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
میلاد با سعادت امام زمان(عج)مبارک باد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
مولای خوبان ،،جان جهان ،تپش قلب زمین و زمان ،
تولدت مبارک ،
قربان غصه های دلت آقا ،،قربان اشکهایت آقا
ما شبزدگان و زنجیریان خاکیم ،،آقا فریاد رس ،آقا به فریاد شیعیانت در سوریه و عراق و یمن برس ،،آقای خوبان بیا ،،یوسف زیبا بیا ،،عزیز دل ما بیا ،،هزار جان ناقابلی چو من فدای خاک رهت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۵ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
ظهور امام به اذن خداوند بوده و اگر خدا بخواهد مواد به کار رفته در بمب های اتمی بی اثر خواهد شد الهی به محمد و ال محمد قسمت میدهیم ظهور اقا امام زمان را نزدیک بفرما
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
با سلام،سخنان خوبی هست ولی برای تکمیل سخنانان شما لازم دونستم حقایق بیشتری در این رابطه مطرح کنم که واقعا شنیدینی هستند،مثلا:
بعد از ظهور حتی مردم معمولی هم اهل کشف و شهود میشوند و تمام موجادت عالم و همه چیز عالم تحت کنترل آنها قرار میگیرد حتی حیوانات و پرندگان و آب و خاک و در خت و گیاه و....هم تحت تصرف حتی یاران معمولی حضرت ولی عصر قرار میگیرند و در این صورت دیگر ترسی از صلاح های به ظاهر پیشرفته دشمن وجود ندارد،چون اصلحه اونها به ظاهر کلید استارتش دست خودشون هست ولی تحت تصرف یاران حضرت هستند و حتی میتوانند برعکس هدف گیری و تیر اندازی کنند...مثلا یکی از دشمنان با اصلحه ای دوربین دار یکی از یاران حضرت رو هدف گرفته و شلیک میکند ولی غافل از اینکه اصلحه تحت تصرف یار حضرت هست و به جای اینکه رو به جلو شلیک کند رو به عقب شلیک میکند...یا مثلا آنها با و سایل ماهواره ای و تلفن های هوشمند و ...با فرماندهان ودیگر افراد در ارتباط هستند ولی یاران حضرت با هر کس که بخواهند و نیست کنند آن هم به صورت تصویری با مکاشفه ارتباط برقرار میکنند، دشمنان با موشک و هواپیما و وسایل جنگی باید این طرف و آن طرف بروند ولی یاران حضرت طی الارض میکنند، قدرت دشمنان از ترس به اندازه یک چهلم یک مرد میشود ولی قدرت هر یک از یاران امام زمان به اندازه چهل مرد جنگجو هست به گونه ای که با یک دست میتوانند تنومند ترین درخت را از ریشه در بیاورند و ....پس بنابر این با وجود ظهور و بروز اسماء و صفات الهی از جمله قدرت و غضب خداوند دیگر پیشرفته ترین تجهیزات و کشنده ترین تجهیزات دشمن برای یاران صاحب الزمان حکم اسباب بازی بچه ها را داشته و جای هیچگونه ترسی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
وعده حق نزديك است انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
یاحضرت مهدی همه جا را ظلم فراگرفته الهم عجل لولیک الفرج
United States of America
ناشناس
۰۹:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
کاش امسال تو تولدت خودت هم بودی آقا اللهم العجل الولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
آن سفرکرده کهصدقافل دل همره اوست - هرکجاهست خدایا به سلامت دارش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
تولدت مبارک آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
سلام
برای سلامتی و ظهور آقاامام زمان (عج) صلوات
الهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
آقا جانم فدای تو لبیک یا مهدی جهان در انتظار توست بیا
اين عید را به همه شمامسلمانان جهان مخصوصا به مقام معظم رهبری تبریک عرض مینمایم التماس دعا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
خیلی خوب بود.
اما فکر میکنم شکست سنگین و فضاحت بار آمریکا در صحرای طبس رو هم باید ذکر میکردین. آمریکا با تجهیزات به روز خود، گرفتار ذرات شن در صحرای طبس شد!
انشاءالله تعالی به لطف و مدد پروردگار قادر متعال، مهدی موعود (عج) حکومت جهانی مستضعفین را تشکیل خواهد داد.
United States of America
ناشناس
۰۷:۴۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
الهم صل علی محمد وال محمد...انشااله بزودی اقا تشریف میارن و این کفار سعودی وعرب ظالم رو از ریشه نابود میکنیم....یا مهدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
کار سختی است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
لبیک یا مهدی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
همونجور که خدا قوم عاد و ثمود و فرعون نابود کرد وهابی ها رو هم همینطوری نابود میکنه . البته تو روایات هست ارتش وهابیا تو زمین فرو میرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۴ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
الهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۱۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
اقام زودتر بیا ......... هرچند که من خیلی گناهکارم ولی میخوام جزو یارات باشم اقای مهربونم ...دوستت دارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
انشاءالله ظهور اقایمان نزدیک است با امید به درگاه خداوند متعال اللهم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
و امر خدا محقق خواهد شد انشاءالله...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۵۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
آن سفر کرده که اکنون نهان از نظر است
هر کجاهست خدایا تو نگهدارش باش.
United States of America
ناشناس
۰۴:۱۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
یاصاحب الزمان عجل علی ظهورک
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۰۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
اللھم عجل لولیک الفرج
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۶ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
عالی بود
Germany
ناشناس
۰۳:۳۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
دم شما گرم ، خیلی مطلب زیبایی بود
United States of America
ناشناس
۰۳:۱۱ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
گزارش خوب و مفیدی بود دست گلتون درد نکنه...امام زمان یاورتون باشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
به امید آن روز انشالله
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
انشاالله که ظهور امام زمان( عج) نزدیک باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۷ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
ببخش آقا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۰۲ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
یا صاحب الزمان تورو به مادرت فاطمه قسم بیا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۸ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
خوب معلوم که امام زمان از طرف خدا می آید و قدرتی فوقالعاده دارد و هیچ کشور و سلاحی تاب مقاومت ندارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۳ ۰۲ خرداد ۱۳۹۵
اگه هیتلر اون اشتباه تاریخی نمیکرد و به شوروی حمله نمیکر انگلیس شکست میخورد
و ما ایرانی ها برای همیشه از سیاست انگلیس راحت میشدیم
۱۲
آخرین اخبار