دیپورتی های لیگ قطر!

پس از پایان لیگ ستارگان قطر و اتمام قرارداد برخی از بازیکنان لژیونر کشورمان با تیم های حاشیه ای خلیج فارس،خبرهای از بازگشت آن ها به لیگ داخلی به گوش می رسد.

دیپورتی های لیگ قطر!به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پس از پایان لیگ ستارگان قطر و اتمام قرارداد برخی از بازیکنان لژیونر کشورمان با تیم های حاشیه ای خلیج فارس ، خبرهایی مبنی بر جذب این بازیکنان از سوی سرخابی های پایتخت شنیده شده که قصد داریم در این گزارش، وضیعت قرارداد این بازیکنان و مقصد آن ها را بررسی کنیم.

مرتضی پور علی گنجی: مدافع بابلی تیم فوتبال السد قطر که سابقه بازی در تیم های نفت تهران و تیانجین تدا چین را دارد ، در فصل نقل و انتقالات زمستانی با عقد قررادادی 6 ماهه به السد پیوست و عملکرد فوق العاده ای نیز از خود در این تیم به جای گذاشت.

وی که در اکثر دیدارهای تیمش به طور ثابت بازی کرد از شاگردان تاثیر گذار فریرا محسوب می شود و این مربی از باشگاه درخواست کرده تا قرارداد پورعلی گنجی را با السد تمدید کنند اما از سویی دیگر باشگاه های پرسپولیس و سپاهان خواستار جذب این بازیکن هستند و باید دید آیا مرتضی فوتبال خود را در کشورهای عربی ادامه خواهد داد یا به لیگ برتر ایران بازخواهد گشت.

مجتبی جباری: هافبک 33 ساله تیم فوتبال الاهلی قطر که سابقه بازی در تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان را دارد در فصل 1394-1395 به طور قرضی به باشگاه الاهلی پیوست به دلیل عملکرد فوق العادش در این تیم سبب شد تا مسئولان باشگاه قطریی قرارداد وی را تا سال 2017 تمدید کنند.

مجتبی جباری که 3 سال گذشته و بعد از مصدومیت فریدون زندی از تیم سپاهان اصفهان راهی الاهلی و جانشین زندی شد ، عملکرد فوق العاده ای از خود به جای گذاشت و سبب شد تا مسئولان قرارداد وی را تمدید کند.

حال خبرهایی مبنی بر جدایی جباری از قطر و پیوستن وی به استقلال تهران به گوش می رسد اما هافبک خلاق کشورمان در این باره اظهار کرد:استقلال خانه من است و آن را دوست دارم اما تا زمانیکه برخی آقایان در این تیم باشند به استقلال نخواهم آمد.

حال باید دید آیا مجتبی جباری بار دیگر به استقلال خواهد آمد یا فوتبال خود را در قطر ادامه خواهد داد.

پژمان منتظری: مدافع اهوازی تیم فوتبال الاهلی قطر که سابقه بازی در تیم های فولاد ، استقلال و ام صلال را دارد و ابتدای فصل گذشته به تیم االاهلی پیوست ، شرایط خوبی را در این تیم سپری می کند و از ارکان اصلی موفقیت شاگردان یوسف آدم محسوب می شود. وی مدنظر باشگاه های فولاد و سپاهان قرار گرفته اما احتمال می رود منتظری کار خود را با باشگاه الاهالی و مجتبی جباری ادامه دهد.

مسعود شجاعی: هافبک 31 ساله شیرازی تیم فوتبال الغرافه قطر که سابقه بازی در تیم های صنعت نفت، اوساسونا،لاس پالماس و  الشحانیه را دارد و ابتدای فصل گذشته به تیم الغرافه قطر پیوست ، عملکرد خوبی را از خود به جای گذاشت و از اصلی ترین ارکان تیمش در حفظ الغرافه در لیگ ستارگان قطر بود.

وی که فصل گذشته از تیم های پرسپولیس و سایپا پیشنهاد داشت با تمدید قراردادش در جمع قطری ها باقی ماند و قرار است فصل آینده نیز در این تیم توپ بزند.

مهرداد پولادی: مدافع 29 ساله تیم فوتبال الشحانیه قطر که سابقه بازی در تیم های استقلال تهران، مس کرمان ، تراکتورسازی و پرسپولیس را دارد و درسال 2014 به باشگاه الشحانیه پیوست ، عملکرد خوبی را در 2 فصل اخیر به نمایش گذاشت و از ارکان اصلی موفقیت این تیم در لیگ قطر محسوب می شد.

وی در این فصل از رقابت های لیگ قطر  35 بازی برای زردپوشان انجام داد که حاصل آن به ثمر رساندن 3 گل بود.

همچنین وی از باشگاه های پرسپولیس تهران و تراکتورسازی تبریز پیشنهاد دارد اما احتمال می رود شجاعی فوتبال خود را در قطر ادامه دهد.

جواد نکونام: کاپیتان اسبق تیم ملی فوتبال کشورمان که سابقه بازی در تیم های پاس ، استقلال و اوسونا را دارد و در ابتدای لیگ پانزدهم به جمع خودروسازان اضافه شد ، عملکرد خوبی را در سایپا به نمایش گذاشت اما حضور وی در این باشگاه بیش از 6 ماه طول نکشید و نکونام پس از فسخ قرارداد با سایپا ، راهی العربی شد.

قرارداد نکونام با العربی چهار ماه و تا پایان فصل اعتبار دارد و در صورت توافق دو طرف می‌تواند تا پایان فصل آینده نیز تمدید شود که با درخشش نکونام در این تیم احتمال می رود ، کاپیتان سابق تیم ملی یک فصل دیگر نیز در قطر توپ بزند.

اشکان دژاگه: ستاره فوتبال ایران در صعود به جام جهانی 2014 برزیل و دیدار مقابل آرژانتین هم اکنون شرایط خوبی را در العربی سپری نمی‌کند و خبرهایی در خصوص اخراج وی از العربی نیز به گوش می رسد امااشکان که با عقد قراردادی چهار ساله به عضویت این تیم در آمد در سال های گذشته فراز و فرودهای زیادی داشت و بادرخشش در این فصل انتظار می رود در العربی بماند هر چند که دژاگه پیشنهاد های خوبی از باشگاه های داخلی کشورمان دارد اما به نظز می رسد وی در قطر باقی بماند.

محمد نوری: هافبک سابق تیم های پرسپولیس و صبای قم که سابقه کاپیتانی سرخپوشان در لیگ چهاردهم را دارد ، سال گذشته و با عقد قراردادی یک ساله به جمع قطری ها پیوست و در حال حاضر با سقوط المسیمیر به لیگ دسته یک ، قرارداد وی با این تیم به پایان رسیده و خبرهای رسیده حاکی از آن است که 2 باشگاه پرسپولیس و تراکتورسازی خواهان جذب وی شدند.

با شرایط بد نوری در لیگ قطر انتظار می رود در ابتدای لیگ شانزدهم وی به ایران بیاید و به جمع سرخ پوشان پایتخت اضافه شود.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار