عضو هیئت مدیره پیکان: انتقال مرزبان به خونه به خونه را از رسانه ها شنیدم

محمد جمشیدی عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان گفت: مرزبان با پیکان قراداد سه ساله دارد و انتقال وی به خونه ب خونه گمانه زنی رسانه ای است.

عضو هیئت مدیره پیکان: انتقال مرزبان به خونه به خونه را از رسانه ها شنیدمبه رغم اینکه تمامی رسانه ها امروز از قطعی شدن انتقال علیرضا مرزبان سرمربی تیم پیکان به تیم خونه به خونه بابل خبر دادند، محمد جمشیدی عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان در این رابطه به خبرنگار  حوزه فوتبال وفوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ؛ اعلام کرد: مرزبان در ابتدای لیگ برتر پانزدهم و قبل از این که رای کمیته استیناف در ماجرای مارتین موتومبا به سود راه آهن و ضرر پیکان اعلام شود، با ما قراداد سه ساله بست و یقین بدانید با صعود تیم ما به لیگ برتر به راحتی از پیکان جدا نمی شود.
با توجه به شناختی که مرزبان از بازیکنان و وضعیت پیکان دارد به طور حتم در لیگ شانزدهم نتایج خوبی با این مربی می گیریم.

وی افزود: خبر انتقال مرزبان به خونه به خونه را از رسانه ها شنیدم و هیچ صحبتی تاکنون از سوی باشگاه در این باره نشده است. ضمن این که خود مرزبان هم چنین موضوعی را به ما اطلاع نداده است. فسخ قرارداد هم شایعه است.

وی درباره  شایعه مذاکره باشگاه پیکان با مجید جلالی  در صورت جدایی مرزبان بیان کرد:همان گونه که گفتم جدایی مرزبان از پیکان قطعی نشده که بخواهیم درباره گزینه های جانشینی وی به جمع بندی برسیم.

عضو هیئت مدیره باشگاه پیکان در خصوص این که چند بازیکن کنونی این تیم در فصل آینده در جمع خودروسازان به میدان می روند، اظهار کرد: این مسئله مربوط به امور فنی می شود و سرمربی ما باید درباره آن تصمیم بگیرد. بیشتر بازیکنان پیکان جوان هستند و از تیم های پایه باشگاه به تیم بزرگسالان آمده اند.  قرارداد آن ها هم حالت باز دارد و تصمیم گیری درباره قرارداد این بازیکنان به عهده باشگاه است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار