امیر پوردستان در زمایش 28 بیت‌المقدس:

قابلیت‌های دفاعی خود را برای مبارزه با شیطان بزرگ بالا می‌بریم

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ما برای مبارزه و مقابله با شیطان بزرگ طی رزمایش‌های مختلف آمادگی و قابلیت‌های دفاعی خود را بالا می‌بریم.

قابلیت‌های دفاعی خود را برای مبارزه با شیطان بزرگ بالا می‌بریم

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ امیرسرتیپ احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش در رزمایش 28 بیت‌المقدس که در کویر مرنجاب  واقع در منطقه آران بیدگل برگزار شد، اظهار داشت: داعش و النصره دشمنچه هستند و ما برای مبارزه و مقابله با شیطان بزرگ طی رزمایش‌های مختلف آمادگی و قابلیت‌های دفاعی خود را بالا می‌بریم و امروزه در کنار نیروهای مسلح مثل شمشیری برنده برای دشمنان خط و نشان می‌کشیم.

فرمانده نیروی زمینی ادامه داد: ما بعنوان بازوهای نظام وظیفه داریم که از ملت ایران در مقابل تهدیدات دشمنان و استکبار جهانی ایستادگی کرده و در روز مولود امام عصر(عج) و پیمانی که با مقام معظم رهبری بسته‌ایم تا پای جان ایستاده‌ایم و آمادگی داریم قابلیت دفاعی خودمان را برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بالا ببریم.

وی افزود: بازیگران منطقه آمریکا و رژیم صهیونیستی هستند که با پول‌های عربستان، ترکیه و چند کشور منطقه گروهک‌های تروریستی را تأمین می‌کنند و ما بعنوان بازوهای نظام مقدس جمهوری اسلامی وظیفه داریم که از ملت ایران در مقابل تهدیدات با تمام توان مقابله کنیم.

امیرسرتیپ پوردستان با اشاره به آمادگی نیروهای مسلح افزود: نیروهای مسلح وظیفه دارند در تمامی ابعاد خودشان را تجهیز و مسلح کرده و آن چیزی که مقام معظم رهبری و ملت از ما به عنوان بازوهای نظام مقدس اسلامی انتظار دارند این است که آمادگی خود را در بالاترین سطح نگه داریم و این آمادگی‌ها سبب اعتماد به نفس شده و ما در هر نقطه جغرافیایی به شایستگی این وظیفه‌مان را انجام می‌دهیم و این آمادگی محدود به حوزه جغرافیایی ایران نیست.

وی ادامه داد: کارکنان تیپ 65 نوهد با تمام توان خود در کنار سپاه قدس عزم خود را جزم کرده تا با عملیات‌های مستشاری جلوی ضربه زدن به مقاومت و نظام اسلامی را بگیرند و در این راه موفقیت‌های بیشتری را کسب کرده‌اند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش در پایان خاطر نشان کرد: آمریکایی‌ها در سال 2001 قصد حمله به جمهوری اسلامی را داشتند اما قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مقاومت مانع از حمله آنها به ایران اسلامی شده و آنها جرأت فکر حمله کردن به جمهوری اسلامی و ضربه زدن به مقاومت را ندارند.
انتهای پیام/


 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار