اعطای نیم میلیون دلار به لابی صهیونیستی جی استریت برای حمایت از برجام

بر اساس یک گزارش، لابی صهیونیستی «جی استریت» برای حمایت از توافق هسته ای ایران، نیم میلیون دلار از یک صندوق مبارزه با گسترش تسلیحات هسته‌ای، دریافت کرده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هاآرتص، لابی صهیونیستی «جی استریت» برای حمایت از برجام، 500 هزار دلار از یک صندوق مبارزه با گسترش تسلیحات هسته‌ای، دریافت کرده است.

خبرگزاری آسوشیتد پرس گزارش داد یک گروه،  که با کاخ سفید برای حمایت از توافق هسته ای ایران تلاش می کند، بیش از نیم میلیون دلار به لابی جی استریت برای حمایت از برجام، اعطا کرده است.

بر این اساس، صندوق «پلاوشرز،» که برای ساخت دنیایی امن و بدون تسلیحات هسته ای تلاش می کند، به این لابی حامی رژیم صهیونیستی 576.500 دلار داده است.

وظیفه اصلی پلاوشرز، «ایجاد یک جهان ایمن و امن از طریق توسعه و سرمایه‌گذاری بر روی طرح‌هایی به منظور کاهش و در نهایت از بین بردن ذخایر هسته‌ای جهان» است که پس از انتشار اظهارات جنجالی «بن رودز» مشاور ارشد کاخ سفید، نقشش در حمایت از برجام مشخص شد.

لابی جی استریت پیشتر برای جلوگیری از دستیابی به توافق هسته ای ایران بسیار تلاش کرده است و حتی وب سایتی اینترنتی و یک فیلم تبلیغاتی ضد توافق ساخته است.


در حال تکمیل....
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار