داخل شدن جن به انسان/ نشانه های تسخیر شدن فرد توسط ارواح

جن زدگی حالتی است که نیروی ماوراء الطبیعی کنترل عقل و روح آدمی را به دست می‌گیرد و فرد تسخیر شده رفتاری عجیب از خود نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار کلینیک گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران؛ معمولا بیشتر افراد وارد شدن جن به بدن انسان را در فیلم‌های ترسناک یا مستند دیده‌اند یا از دیگران شنیده‌اند اما برخی افراد آن را از نزدیک لمس می‌کنند.

در جهان اطراف، بسیاری از موارد به چشم انسان قابل رویت نیستند اما قدرتشان از انسان بیشتر است؛ اشعه X، میکروب‌ها، ویروس‌ها، تک‌سلولی‌ها، الکترون‌ها و همچنین جن‌ها از این جمله اند که نمی‌توان وجود آن‌ها را انکار کرد.

متافیزیک به معنی ماوراء الطبیعه شامل بخش‌هایی از جهان بی‌کران است که از حوزه درک حواس 5گانه ظاهری ما خارج است. علم متافیزیک منطبق با فطرت انسان‌ها است و بی‌پایان است. 

مباحث مهم متافیزیک شامل مبانی، دانش و موجودات متافیزیک است که شامل فرشتگان، جنیان و ابعاد فراطبیعی است.

جن چه فرقی با انسان دارد؟
در بسیاری از کشورها و فرهنگ‌ها جن‌گیرها یا احضارکنندگان ارواح بسیاری وجود دارد که حضور این امر می‌تواند ادعا یا احتمالی برای وجود جن و جنیان باشد. در کتاب مقدس مسلمانان آمده که جنیان از آتش آفریده شده‌اند، آفرینش آن‌ها به قبل از آفرینش انسان بازمی‌گردد، مذکر و مونث دارند، دارای تمایلات انسانی هستند و تعداد آن‌ها بیش از انسان‌ها است و مانند انسان می‌میرند.

از آنجا که نوع خلقت جنیان با انسان‌ها متفاوت است، مکان و نحوه زندگی و ویژگی‌های آن‌ها نیز با انسان‌ها تفاوت بسیاری دارد. به طور کلی، جن نام دسته‌ای از موجودات فراطبیعی است که بسیاری از ادیان الهی نیز به وجود آن اشاره کرده‌اند و علم نیز در تلاش کشف اطلاعات بیشتر راجع‌به آن است.

در مطالعه‌های علمی گفته شده است که جن از پلاسما تشکیل شده است. بنابر باورهای دینی، جن قبل از انسان آفریده شده است و تفاوت‌های چشمگیری با انسان دارد. 

گفته می‌شود کلمه جن به معنای «پنهان» به موجودی اشاره دارد که دارای حرکات سریع است و قابلیت سفر در زمان و مکان را دارد. جن به اشکال متفاوت درمی‌آید و قدی کوتاه‌تر از انسان دارد و قابلیت تولیدمثل دارد. جن از پسمانده‌های انسان از طریق مزه کردن یا بو کشیدن تغذیه می‌کند. ریشه کلمه جن در زبان فرانسه به معنای «روح» است.

جن از منظر اسلام چگونه موجودی است؟
امیررضا رحمانی، کارشناس مذهبی درباره ورود جن به بدن انسان گفت: باید بگوییم که جن موجودی است که قرآن به آن اشاره کرده و وجود دارد. همان طور که سوره‌ای در قرآن به جن نام گذاری شده ،جن یعنی مخفی یا پوشیده به تعبیری دیگر همانطور که جنین در بدن مادر پنهان است و ما قادربه دیدن آن نیستیم ولی وجود دارد، جن نیز در عالمی دیگر موازی با ما و پنهان زندگی می‌کند. 

وی در ادامه گفت: برخی معتقدند که اجنه همان شیاطین هستند و برخی هم معتقدند که جدا از شیاطین وموجودی دیگرند، همانطور که در قرآن انسان به تعبیری از خاک است اما در حال حاضر ارتباطی با خاک ندارد بنابراین شیاطین هم می‌توانند از اجنه باشند هم نه، ورود جن به بدن انسان به آن تعبیری که در گذشته رواج داشته نیست. اگر شخصی رفتارهای غیر عادی یا اختلال در عملکرد داشت، اصطلاحا به وی جن زده می‌گفتند. همانطور که اعراب به دیوانه مجنون می‌گویند و با سوراخ کردن بخشی از سر فرد سعی در خارج کردن جن از بدن وی داشتند. 

جن زدگی چگونه اتفاق می افتد؟
گفته می‌شود وقتی جن روحی را تسخیر می‌کند ممکن است بعد از آن فرد حافظه یا شخصیت کلی خود را از دست بدهد و هیچکدام از وقایع جن زدگی خود را به یاد نداشته باشد. در واقع در بیشتر موارد با نفوذ جن به روح شخص، صدای او کمی تغییر کرده و حالت صورتش کمی غیر عادی می‌شود به گونه‌ای که چشمان کمی بازتر از حد معمول می‌شود.

معمولا بر اثر جن زدگی فرد کارهایی عجیب و غیر قابل پیش بینی انجام می‌دهد به طوری که کاملا درون گرا شده و ارتباط خود را با دیگران قطع یا محدود می‌کند؛ گاهی اوقات دچار حمله‌های عصبی و روانی می‌شود و بیشتر از قبل ساکت و پرخاشگر می‌شود. گفته می‌شود که این افراد مدتی طولانی به نقطه‌ای نامعلوم خیره می‌شوند یا با اشیاء و فضای خالی صحبت می‌کنند. بسیاری افرادی که جن بر آن‌ها غالب می‌شود نا خود آگاه دچار کبودی و جراحاتی در سطح پوست خود می‌شوند و نمی‌توانند علت آن را پیدا کنند.

علائم جن زدگی چیست؟
گفته می‌شود بیشتر افراد جن زده بدن بسیار سردی دارند به طوری که با نزدیک شدن به آن‌ها یا گرفتن دستانشان ممکن است احساس سرمای شدیدی به شما دست دهد. برخی از تحقیقات انجام‌شده به این موضوع اشاره کرده‌اند که هنگام نزدیک شدن جن، تغییر دمایی در محیط اطراف حس می‌شود که ممکن است به علت انرژی باشد که این موجودات حامل آن هستند. برخی از محققان این انرژی را انرژی الکترومغناطیسی می‌دانند که باعث کاهش مادون قرمز و انرژی محیط و  به دنبال آن سبب کاهش دما می‌شود. به همین دلیل است که افراد جن زده مانند یخچال سرد هستند.

به طور کلی مهم‌ترین علائم جن زدگی اختلالات رفتاری و روانی، انزوا، میل شدید به تنهایی، پرخاشگری، بی اشتهایی، افسردگی، تند مزاجی، کاهش وزن شدید، آسیب‌های جسمی به بدن، صحبت کردن راجع امور فراطبیعی، اشاره به دوست یا فردی که وجود خارجی ندارد، سردرد، خستگی، بی حوصلگی و تشنج است.

چرا جن وارد بدن انسان می‌شود؟
اظهار نظر در خصوص صحت و سقم داخل شدن جن به بدن انسان کار آسانی نیست، هر چند ساختار وجودي انسان و جن به گونه اي نيست كه چنين اصطكاكاتي بين ما و آن ها باشد ، اما در هر صورت امكان آزار و اذيت شدن انساني توسط اشرار جن عقلا محال نيست، همان طور كه ممكن است هر انساني توسط يك انسان شرور ديگر و يا هر حيوان موذي مورد اذيت و آزار قرار بگيرد.

با وجود اینکه جن‌ها نمی‌توانند انسان‌ها را به طور شفاف ببینند و تنها انسان‌ها را به شکل تصاویری تار می‌بینند، گاهی با انگیزه‌های مختلفی وارد بدن انسان‌ها می‌شوند. برخی جن‌ها می‌توانند با انسان‌ها ارتباط برقرار کنند یا به دورن آن‌ها نفوذ کنند و کنترل افراد را به دست بگیرند. 

در واقع، بیشتر جن‌ها احتمالا انسان‌ها را مانند ارواحی در نظر می‌گیرند که در دنیای موازی آن‌ها زندگی می‌کنند. شاید بتوانیم بگوییم همانطور که در دنیای ما جن‌ها دور از تصور هستند، در دنیای آن‌ها نیز ما حکم موجوداتی دور از ذهن را داریم که برای رویت ما باید به دنیایمان نفوذ کنند.

برخی مطالعات متافیزیکی حاکی از آن است که جن نیز برخی خصوصیات رفتاری و احساسی انسان را دارد و ممکن است به علت انتقام، خشم، حسادت، علاقه یا تنها به علت شرارت یا نیروهای اهریمنی وارد بدن فردی شود و به منظور برآورد نیازهای خود و رسیدن به هدف کنترل فرد را به دست بگیرد.

از نظر علمی جن‌زدگی چیست؟
به علت کم بودن تحقیقات علمی انجام‌گرفته در مورد جن و جن زدگی، برخی زیست‌شناسان و محققان احتمال وجود جن و سایر موجودات فراطبیعی را انتزاعی می‌دانند و آن را مرتبط با متافیزیک در نظر می‌گیرند. در واقع ، در علم متافیزیک، جن یکی از موجودات مهم است. در بیشتر تحقیقات انجام شده جن را موجودی آفریده‌شده از آتش در کالبدی دارای انرژی فرض کرده‌اند.

به گفته محققان، برخی از بیماران روانی به‌خصوص افرادی که از بیماری شیزوفرنی رنج می‌برند از وجود جن‌ها یا وارد شدن آن‌ها به بدنشان سخن می‌گویند و بیشتر توهمات خود را به این موجودات نسبت می‌دهند. بر این اساس، برخی دانشمندان و محققان بر این نکته تاکید دارند که در بسیاری از فرهنگ‌ها جن‌زدگی نوعی بیماری روانی محسوب می‌شود و به جای جن‌گیر یا احضارکننده روح بهتر است به روان‌شناس مراجعه شود.

به گفته آن‌ها، افرادی که از برخی بیماری‌های روانی رنج می‌برند موجوداتی را تحت عنوان جن می‌بینند که فکر می‌کنند بر وجود آن‌ها نفوذ می‌کنند و با کنترل رفتار و عقل به آن‌ها یا دیگران آسیب می‌رسانند. در مطالعه‌ای که رابطه بین نفوذ جن و بیماری روانی مد نظر بود 105 مقاله شامل 47 مورد بررسی شد.

در این بررسی، 66 درصد موارد از بیماری و مشکلات روانی رنج می‌بردند. حدود نیمی از موارد به بیماری شیزوفرنی مبتلا بودند و سایرین نیز درگیر برخی از مشکلات روانی و عصبی بودند. برخی از این محققین بر این باور هستند که تصور این افراد از جن درمان آن‌ها را تحت‌الشعاع قرار می‌دهد و سبب می‌شود حتی پس از تشخیص بیماری روانی یا عصبی، بیمار به پزشک مراجعه نکند یا همکاری لازم را برای بهبود خود انجام ندهد.

آیا می‌توان جن زدگی را درمان کرد؟ 
وقتی فرد دچار علائم جن زدگی می‌شود، در ابتدا او را نزد پزشک روان شناس می‌برند و در برخی موارد با انجام اسکن‌های مغزی و آزمایش‌های متعدد ریشه چنین رفتاری با مشکلات روحی و روانی همچون بیماری شیزوفرنی مرتبط می‌شود و می‌توان با جلسات مشاوره و مصرف دارو این بیماری را مهار کرد.

به عنوان مثال، گاهی برخی افراد به علت شکست‌های شغلی، عاطفی، احساسی، اجتماعی، خانوداگی و فردی از زندگی ناامید شده و طی روندی کوتاه مدت به جن و نیروهای اهریمنی روی می‌آورند و در این حالت آن‌ها دچار مشکلات روانی شده‌اند که باید هرچه سریع‌تر درمان شوند.

اما گاهی اوقات علم پزشکی برای درمان برخی افراد جن زده نمی‌تواند راهی از پیش ببرد و معمولا در این موارد خود فرد نیز همکاری نمی‌کند. در این صورت می‌گویند جن یا نیروهای اهریمنی وارد بدن او شده و بر عقل و رفتار فرد جن زده مسلط شده است. در این صورت بسیاری افراد بر این باورند که باید با احضار روح و کمک جن‌گیر فرد بیمار را درمان کرد.

در منابع مختلف از جمله کتب مقدس و دینی و همچنین در احادیث و کتب علمی از جن یاد شده است. دانشمندان غیرایرانی بیشتر از جن به عنوان ارواح یا روح‌های صدادار یاد می‌کنند. در این میان، برخی افراد و ادیان وجود آن را باور ندارند و مشاهده جن یا جن زدگی را نوعی بیماری روانی در نظر می‌گیرند.

چه کنیم جن به سراغ ما نیاید؟
رحمانی اظهار کرد: در روایتی از امام صادق (ع) است که می‌فرماید خانه‌های خود را از حدی بلندتر نگیرید تا سکونت گاه جنیان نشود. با توجه به تعارضاتی که بین اجنه و انسان  وجود دارد احتمال ورود آنها به دنیای انسان و آزار رساندن وجود دارد. در روایاتی دیگر وقتی حضرت رسول برای تبلیغ دین به دیدار اجنه می‌روند برخی مسلمان می‌شوند و برخی کافر می‌مانند . جنگیر به آن معنا وجود ندارد ولی هر اصلی فرعی هم دارد و جنگیر ها جز دسته دوم هستند و از شیادین محسوب می‌شوند. 

وی تصریح کرد: جنگیری یا تسخیر جن در قرآن حرام است و کسی که این کار را انجام دهد در واقع خود تسخیر جن شده زیرا اجنه کافر گاهی به دنیای انسانها وارد شده و اجازه نمی‌دهند فرد تسخیر شده مسلمان از دنیا برود. برای دوری گزیدن از این پدیده می‌توان از جمله زیبای "بسم‌الله الرحمن الرحیم" استفاده کرد به خصوص زمانی که در جایی می‌خواهیم بنشینیم  یا به هنگام برخواستن یا آتش روشن کردن از آیه بسم‌الله الرحمن الرحیم استفاده کرده تا اجنه دور شوند.

رحمانی تاکید کرد: برای اینکه خانه مأمنی برای جنیان نشود حتی‌الامکان از مرتفع کردن خانه‌ها بپرهیزید و در صورت داشتن ارتفاع، نوشتن آیت‌الکرسی را بر بلندای خانه فراموش نکنید چون اجنه پرنده هستند و می‌توانند در آن نقاط ساکن شده و به مرور مزاحمت برای ساکنین ایجاد کنند.

به هنگام تولد حضرت محمد طبق روایات اجنه از ورود به آسمان ها و کشف اسرار عالم محروم شدند همانطور که در قرآن آمده مرگ حضرت سلیمان تا چند روز بر آنها پوشیده بود و این نشان می‌دهد که آنها به همه علوم دسترسی نداشته بنابراین همه آینده را نمی‌دانند . 

وی در پایان گفت: اجنه از طریق وسوسه به انسان ها مسلط می‌شوند بنابراین برای وسوسه‌های شیاطین و اجنه کافر به قرآن و خواندن سوره های مربوط به این امر مراجعه کنید.

منابع:  LiveScience
Oddee
Spiritual Research

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۹۹۹
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
گل
۰۵:۱۷ ۲۹ فروردين ۱۴۰۳
اون دو سه نفری که یکی گفت با مسلماناشون در ارتباطن میخواستم ببینم میدوند کین؟چه کنیم بیان بیرون،طلسم داشته باشی یعنی جنم داری؟ علایم طلسمو دارم و جنم تو بدنمه ولی مثل خیلیا شدید نیست و زیاد اذیتم نمیکنه گاهی ،یه بار که اومده بود بیرون حالم خیلی خوب بود کلیت حالم هیچ وقت خوب نیست ،توروخدا اگه کسی مطمعن میشناسید بهم بگید نمیخوام اوضام بدتر شه همه میگن پیش دعانویس و جنگیر نرم قران درمانی کنم ولی کردم فایده نداشته ،یه راه مطمعن کسی که پولکی نباشه یا یه راه قطعی بدید گرچه کسایی که میان اینجا کامنت میزارن به نظرم خودشون دارن ازین مشکل رنج میبرن یا جنگیرن برای کاسبی خودشون میان ولی باز راهکاری اگر داشتید که کمکتون کرده به منم پیشنهاد بدید ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
نیروی نور
۱۴:۲۷ ۲۷ فروردين ۱۴۰۳
دوستان عزیزم با خدای راستین ارتباط بگیرید و بشناسیدش خیلی راحت مشکلتون حل میشه تو تلگرام سرچ کنید فدراسیون کهکشانی نور عضو بشین تمام آموزش ها رایگانه فوق العادس امتحان کنید ارزششو داره همتون سعادتمند میشین به امید خدا.دوستتون دارم قوی باشید هیچ دستی بالای دست خدا نیست نور پیروز است?
United States of America
اعظم
۱۶:۵۳ ۲۴ اسفند ۱۴۰۲
دوسال هست ک ممشیه بالای سرم سایهایی مینم وسایهای روی در دیوا میبنم وصداهای میشنوم ممنونه م راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۳ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲
گفت دانایی که گرگی خیره سر هست پنهان درنهادهربشر
لاجرم جاریست پیکاری بزرگ. روزوشب مابین این انسان وگرگ
زوربازو چاره ی این گرگ نیست صاحب اندیشه داندچاره چیست
ای بسا انسان رنجورو پریش. سخت پیچیده گلوی گرگ خویش
ای بسا زورافرین مرد دلیر. مانده درچنگال گرگ خوداسیر
هرکه گرگش رادراندازد به خاک. رفته رفته میشود انسان پاک
هرکه باگرگش مدارامیکند. خلق وخوی گرگ پیدامیکند
هرکه ازگرگش خورد دائم شکست گرچه انسان مینماید،گرگ هست
درجوانی جان گرگت رابگیر وای اگراین گرگ گردد باتوپیر
روزپیری گرکه باشی همچو شیر ناتوانی درمصاف گرگ پیر
اینکه مردم یکدگر رامیدرند. گرگهاشان رهنماورهبرند
اینکه انسان هست این سان دردمند. گرگهافرمانروایی میکنند
این ستمکاران که باهم همرهند. گرگهاشان آشنایان همند
گرگها همراه وانسانها غریب. باکه بایدگفت این حال عجیب
Iran (Islamic Republic of)
شاهروخ
۰۰:۲۱ ۱۱ اسفند ۱۴۰۲
سلام منم توسرم باهام حرف میزنن وتقلیدصدای خوانوادمودرمیارن یعنی باهمان لحن باهام حرف میزنن 24 ساعته صداهست میخام یکیوببینم یه جای البته توفکرم یاذهنم بعدش میرم انجای که توفکرم فکرشومیکرم طرف همونجامیبینم ....ایا این کارجنه یامشکل چیزه دیگه ایه
Iran (Islamic Republic of)
سید مهدی
۱۹:۱۴ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
دوستان هر مشکلی در مورد اجنه و...دارید من درخدمتم
Iran (Islamic Republic of)
منصوره
۰۹:۱۵ ۰۷ اسفند ۱۴۰۲
بااجازه ارنویسنده محترم..بیشترتشنج هاازوجودجن به بدنه بخصوص جن های شرور فقط همینومختصرمیگم بعضیاکه دکترمیرن ودکترمیگه مغزت مشکلی نداره باداروخوردن بیشتر...یه ریزدچارتشنج میشن وهرچی دارومیخورن بدن به دارومقاومت نشون میده وداروتاثیرنداره ازوجوداجنه به بدنه بایدبانظردکترداروروکم کم قطع کنن وایمان روقوی کنن نمازاول وقت ...شایدحرفام خنده داروبنظرتون مسخره باشه ولی خودم تشنج دارم ومشکلی درمغزندارم هزاران دکتررفتم وگفتن مشکلی نداری تااینکه یه بنده خدایی گفت افرادی که مشکل مغزی ندارن ودچارتشنح میشن وجود جن به بدنه وراهش ایمان قوی وتوکل به خداوندازته دل ودوری ازگناهان کبیره اس تشکر...
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۱ ۰۶ اسفند ۱۴۰۲
اکثرا یا چربیشون بالاست یاقندشون،
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۱۶ ۲۶ بهمن ۱۴۰۲
کشور های مانند اسرائیل و امریکا بدتر شیاطین و جن هستند?
Iran (Islamic Republic of)
زرنگ
۲۱:۱۴ ۱۳ بهمن ۱۴۰۲
سلام.هزار در صد هک دهنه.اسراییله با حضور ایران که تو ذهن بعضیا حرف هم میزنن.یه مدت تزریق احساس تو ذهن میاد و فکر میکنید که خودتون مریض شدین یا افسرده شدین .من خودم خواستم خودکشی کنم نداشتن و باید ادامه بدی تا وقتش تموم شه.تو ایران زندگی سخته با هک هم اذیت میکنن.خدا ازشون نگذره .کسایی که تو این مسأله گیر کنم زندگیشون بی فایده میشه.رفتم بیمارستان روانی امین آباد تهران بهم گفتن استیک و فرنی یه جور بیماری روانی که خودشون اسم گذاشتن ولی یکیشون واقعیت و گفت که با فرکانس عصبی مغرور هک میکنن و اذیت میکنن و جالبش اینجاست که بعضیا میگن جنه.صدای سوتی تو مغز میاد که دیجیتالیه و همیشه صحبت میکنن تو ذهن و خودشون توضیح میدم .
Iran (Islamic Republic of)
م.م
۰۶:۴۰ ۱۲ بهمن ۱۴۰۲
باسلام،جن وجود دارد،و هیچ شکی توش نیست،مطمئن باشید که جن وجود دارد،اعوذوباالله من الشیطان رجیم،بسم الله الرحمن الرحیم..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۳۵ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
باسلام
عزیزان هدفشون ایجادتوهم واختلال یاقطع ارتباط شماباواقعیت هست همیشه ارتباط خودتون روباواقعیت حفظ کنیدوازخرافات به شدت دوری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۹ ۰۹ بهمن ۱۴۰۲
باسلام
هدفشون ایجادتوهم وقطع ارتباط شخص باواقعیت هست همیشه ارتباط خودتون روباواقعیت حفظ کنیدوازخرافات دوری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۰ ۱۰ دی ۱۴۰۲
عالیه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالوهاب یاراحمدی
۱۱:۱۱ ۲۵ آذر ۱۴۰۲
در کل هرچی فکر کنید همان ظاهر میشه پس خوب فکر کنین و مثبت اندیش باشین و تجسس ذهنی را بزارید کنار تا از خودتان و زندگی تان لذت ببرید
Germany
ناشناس
۰۵:۳۷ ۱۶ آذر ۱۴۰۲
هرکس جن زده هست پیج اینستاگرام ناشی خدا رو ببینه درمان میشه
Iran (Islamic Republic of)
عبدالوهاب یاراحمدی
۲۱:۲۵ ۱۰ آذر ۱۴۰۲
با سلام به شخصه جن ها را ندیدم و حضورشان را حس میکنم همیشه دعا و اوراد می‌خوانم بروند ولی این را هم نمیشه به هر کی گفت چون خیلی از مردم آرام و بدور ازین مباحث هستند پس نتیجه میگیریم شخص تسخیر شده همیشه نگران و نفوذ بد می‌زند و انرژی منفی ساطع می‌کند اگر مهم شناخته نشود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۳ ۰۷ آذر ۱۴۰۲
سلام هم وطنان گرامی من تمام این حالت شما رو داشتم به اضافه کبودی دانم روی بدن که علتش معلوم نبود خیلی هم واقعی هستند جنیان کافر و مسلمان دارند ۳۰سال تو بدن من بودند خوشبختانه فردی پیدا شد اونا رو از بدنم کشید بیرون چیزی هم از من نخواست تا دنیا هست من حال خوبم رو مدیون ایشون هستم الان حالم خوبه شکر خدا دارم زندگی عادیمو انجام میدم
Iran (Islamic Republic of)
A.f
۲۰:۲۷ ۲۹ آبان ۱۴۰۲
سلام،من یه علائمی دارم که شک افتادم نکنه جن زده شده باشم،مثلا علاقه به تنهایی،به اتاق های تاریک،زود عصبی میشم،از آدما متنفرم،از همه و حتی خانواده ام فاصله گرفتم،گاهی اوقات حتی میخوام اونا رو بکشم و تهدیدشون هم کردم،میل به خودکشی،افسردگی،زیاد گریه میکنم،با خودم خیلی حرف میزنم خیال پردازی های عجیب غریب و چند ساعته،گوشامم دو سه ساله سوت میکشه همش،من آدم با ایمونی بودم،اما الان نمازامو دارم میذارم کنار،دیگه کم کم فکرایی میاد تو ذهنم که خدا وجود نداره قرآن الکیه،الکی با خدا دعوا دارم،از دست همه عصبیم،زودرنجم،خوابای ترسناکی هم میبینم،یا افتادن دنبالم و من فرار میکنم یا جلوشونو میگیرم،شبا میترسم بخوابم،با اینکه تنهایی رو دوست دارم اما حتی در طول روز هم استرس میگیرم و وقتی تنهام میترسم کسی بیاد سراغم،تپش قلب میگیرم،میترسم چشمامو باز نگه دارم و از طرفی میترسم چشمامو ببندم،دیگه اعتقادی به ائمه و پیامبران ندارم،فکر میکنم همه شون دروغه،از بوی اسپند بیزارم و تا بوشو حس میکنم سردرد میگیرم و اعصابم به هم میریزه در حالیکه قبلا با بوی اسپند مشکلی نداشتم،خودزنی میکردم،چند روز حالم خوبه یهو حالم بد میشه اصلا انگار یکی دیگه ام،خیلی زود جوش میارم به خانواده ام بی احترامی میکنم،دادبیداد میکنم ولی بعد یکی دو روز انگار برمیگردم به خودم،انگار یکی دیگه این کارارو میکرده،انگار خودم نیستم اینجا،هوش و حواسم مال خودم نیست،یه دوره تمام پرنده هایی که داشتم یکی یکی مردن،نقاشی هم که میکشم بعضی اوقات خط خطی و در هم برهمه و چیزی که تو ذهنمه رو میکشم بیشتر انگار یکی منو با طناب گرفته،زنجیرم کردن...احتمالش هست نه؟!
من اصلا همچین ادمی نبودم،نمازام اول وقت بود،قران میخوندم،به خدا ایمان داشتم و ادم صبوری بودم،ولی الان حتی ایمان ندارم خدا وجود داره...اصولا هم وقتی شبا به بیرون نگاه میکنم به درختا و جاهای تاریک زل میزنم،انگار انتظار دارم یه چیزی از اونجا بیاد بیرون...چیکار کنم...اول باید بدونم همین هست یا نه...میشه نظرتون رو بگید تا بتونم یه تصمیمی بگیرم؟ممنون
Iran (Islamic Republic of)
مهدی اصفهانی
۱۳:۱۹ ۲۴ آبان ۱۴۰۲
با سلام دوستان جن وجن زدگی یک واقعیته
من ده سال درگیر بودم و شکر خدا بر طرف شد
شخصی مشهد بود که فوت کرده کمکم کرد ومن حدود ۱۶ سال شاگردیش کردم
نشانه های آدم جن زده
بیشتر طرف غروب حالش بد میشه به علت اینکه انرژی انسان از صبح تا غروب تحلیل میره طرف شب بی حال میشه .توپاهش غش میره انگار که روح از پاها یا ماهیچه های پاش میخواهد بیا یدبیرون سرد .رشه یا لرز اه بدن
چه طوری متوجه بشین جن در بدن رفته
اگر ترشی بخورید حالش بد میشه .دوغ بخوره حالش بد میشه با قولی دست وپاش میره را هوا
فبرستان این ادم اصلا نباید بروند محل تجمع جنیان بهش فشار میاد واذیتش می کنند
اگر اینها رو امتحان کردی واین مشکلات را داشتید
متاسفانه جن در وجودتون
جن از بدن خوش نمی تونه بره بیرون باید توسط شخصی که وارده انجام بشه کا اکثرن حقه بازند شاید یکی دونفر تو ایران باشند که با طایفه اجنه مسلمان کار می کنند وفقط اونها میتونه طایفه کافر را به کمک اجنه مسلمان بیرون کنند
اگر پسندید پیام بگذارید تا راه دیگشه بگم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۳۷ ۲۳ آبان ۱۴۰۲
سلام دوستان من از این روش استفاده کردم جواب گرفتم تمام جنها از بدنم خارج شدن یه ظرف اب و گلاب بیارید بادست راست روبه قبله باید غسل و وضو داشته باشید ۷ بار ایه وننزل من القران ماهوشفاءورحمته للمومنین سپس میگید ای جنیان و شیاطین فورا از بدن من خارج شید باذن الله بقدرت الله بعد به ظرف اب و گلاب فوت کنید این کارم حتما حتما ۱۰دقیقه بعداز طلوع آفتاب یکشنبه یا پنجشنبه انجام بدید به مدت ۷روز آب و بخورید تاثیرشو صددرصد میبینید
United States of America
donnel
۱۵:۳۵ ۲۱ آبان ۱۴۰۲
اینقدر خودتون سرزنش و درگیر نکنید این ب احتمال زیاد بیماری شیزوفرنیه اگه خود شخص بیمار با کالبد ذهنی خودش مبارزه کنه و ب خودش تلقین کنه بیماری هیچ کاری نمیتونه بکنه. فقط اراده اهنی و پایبند لازمه نه جنگیر دعا نویس و این حرفا.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
من شوهرمو از ته دل دوست ندارم جن دارم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۰:۲۰ ۱۵ آبان ۱۴۰۲
سلام من از وقتی ازدواج کردم الان حدود دوازده ساله شوهرمو دوست دارم ولی از ته دلم عاشق نیستم آخ به زور پدرم ازدواج کردم والانم ی پسر دارم ولی وقتی باهم میریم بیرون هر آقای که میبینم میگم کاش اون شوهرم بود ولی خدای دست خودم نیست میخوام دوسش داشته باشم ولی هر چه تلاش میکنم نمیشه ممکن جن داشته باشم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۵:۵۵ ۱۶ مهر ۱۴۰۲
سلام وقتتون بخیرمن چندماهه البته هرروز این اتفاق پیش نمیاد
یک بار گوشیمو زدم شارژشبم بود گذاشتم بالا سرم صبح پاشدم دیدم رو پنجره ست چندزروز پیشم همین اتفاق برام افتاد از مامانم اینا پرسیدم گفتن نه ما برنداشتیم بنظرتون چی میتونه باشه؟؟ تو اتاقمم نمیتونم باشم انگاری چند نفر هستن دارن منو نگاه میکنن بنظرتون کار جن هست؟
Netherlands (Kingdom of the)
محمد
۱۰:۵۸ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
سلام دوستان
تقریبا دو ماهه گاهی مثلا دوبار در هفته عصر ها تا ساعت ۱۰ شب جن زده میشم
Netherlands (Kingdom of the)
یک مرد
۱۰:۱۰ ۰۶ مهر ۱۴۰۲
سلام دوستان تقریبا دو ماهه گاهی مثلا دوبار در هفته عصر ها تا ساعت ۱۰ شب جن زده میشم میان داخل بدنم و بهم میگن این کارو بکن این کارو نکن شدیدا مسخ میشم جوری که کنترل انجام هیچ کاری رو ندارم به هیچ کس نمیتونم اعتماد کنم و هر حرفی رو بزنم اون ها به شدت منو کنترل میکنن خواهشن اگه کسی راهی برای رهایی از این اوضاع من داره بهم بگه دارم روانی میشم خواهشا کمک کنید ترو خدا جدی بگیرید حرفمو ممنون میشم
Iran (Islamic Republic of)
یوسف محمدی
۱۳:۱۱ ۲۴ مهر ۱۴۰۲
سلام،من باورت میکنم،چون خودم الان ۵ ساله جن دارم، و خودشون هم میگن که شیاطین هستن،همیشه با من حرف میزنن،اگه مال شما هم شیاطین باشه،الان باید مثل من به شدت فقیر شده باشی،به شماره ام پیام بده راهنماییت کنم
Afghanistan
ناشناس
۱۶:۲۴ ۲۸ شهريور ۱۴۰۲
چی کنیم که جن وارد بدن ما شود
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۳:۰۳ ۲۴ مرداد ۱۴۰۲
سلام خدمت خوانندگان سایت باشگاه خبرنگاران جوان
بله جن وجود دارد
این را به تجربه می گویم
جنیان شرور وارد جسم انسان های گناهکار می شوند
در خانه و زندگی این افراد از قرآن و نام خدا چیزی یافت نمی شود
من خودم به واسطه گناه شرک تا خودکشی رفتم
به من می گفت خودت رو بسوزون
چون جن از آتش است
و من به واسطه دعای جوشن کبیر و قرار دادن قرآن بر بالای سر و پناه بردن به خدا نجات یافتم
وگر نه به قعر ......
Iran (Islamic Republic of)
Mamal
۱۷:۱۹ ۲۰ مرداد ۱۴۰۲
من اینطوریم همش با خودم حرف میزنم ...با یکی می‌خوام حرف بزنم می‌خوام بزنمش گریه میکنم بریددددم یه بار ۱۲۰۰خرج کردم واقعا درست شدم ولی رفتم عمل جراحی یارو گفت باز برگشته قرص اعصاب میخورم جواب نمیده الان باز درگیرم واسم دعا کنید از کار زندگیم افتادم همش فک میکنم میترسم
Canada
ناشناس
۱۷:۳۵ ۱۸ مرداد ۱۴۰۲
باسلام راه دور شدن اجنه دعای شش بند ازامام محمدباقرع بعدازنمازعشاروبه قبله باوضوبخواند.اعوذبعزت الله واعوذبقدرت الله واعوذبرحمت الله واعوذبسلطان الله آن الله علی کل شیء قدیر واعوذ بکرم الله واعوذبجمع الله من شرکل جبارعنید وکل شیطان مرید ومن شرکل مغتال وسارق عارض ومن شرسامت والهامت والعامت ومن شرکل دابت صغیرتا اوکبیرتا بلیل اونهار ومن شرفساق العرب والعجم وفجارهم ومن شرفسقتا الجن والنس ومن شرکل دابت ربی اخذبناصیتها ان ربی علی صراط مستقیم.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۶:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
در جهان اطراف، بسیاری از موارد به چشم انسان قابل رویت نیستند اما قدرتشان از انسان بیشتر است؛ اشعه X، میکروب‌ها، ویروس‌ها، تک‌سلولی‌ها، الکترون‌ها و همچنین جن‌ها از این جمله اند که نمی‌توان وجود آن‌ها را انکار کرد.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۶:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
در بسیاری از کشورها و فرهنگ‌ها جن‌گیرها یا احضارکنندگان ارواح بسیاری وجود دارد که حضور این امر می‌تواند ادعا یا احتمالی برای وجود جن و جنیان باشد. در کتاب مقدس مسلمانان آمده که جنیان از آتش آفریده شده‌اند، آفرینش آن‌ها به قبل از آفرینش انسان بازمی‌گردد، مذکر و مونث دارند، دارای تمایلات انسانی هستند و تعداد آن‌ها بیش از انسان‌ها است و مانند انسان می‌میرند.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۶:۱۰ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
متافیزیک به معنی ماوراء الطبیعه شامل بخش‌هایی از جهان بی‌کران است که از حوزه درک حواس 5گانه ظاهری ما خارج است. علم متافیزیک منطبق با فطرت انسان‌ها است و بی‌پایان است
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۶:۰۹ ۱۶ مرداد ۱۴۰۲
در مطالعه‌های علمی گفته شده است که جن از پلاسما تشکیل شده است. بنابر باورهای دینی، جن قبل از انسان آفریده شده است و تفاوت‌های چشمگیری با انسان دارد.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۳۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
من به یه نفر احتیاج دارم تو مشهد که بهم معرفی کنین
درمان جن زدگی رو انجام بده هر ک یآدرس یا تلفن داره بهم بده واقعا نیاز دارم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۳۶ ۱۲ تير ۱۴۰۲
من به یه نفر احتیاج دارم تو مشهد که بهم معرفی کنین
درمان جن زدگی رو انجام بده هر کی ادرس یا تلفن داره بهم بده
واقعن نیاز دارم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۳۵ ۱۲ تير ۱۴۰۲
من به یه نفر احتیاج دارم تو مشهد که بهم معرفی کنین
درمان جن زدگی رو انجام بده هر کی ادرس یا تلفن داره بهم بده
واقعن نیاز دارم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۳۵ ۱۲ تير ۱۴۰۲
من به یه نفر احتیاج دارم تو مشهد که بهم معرفی کنین
درمان جن زدگی رو انجام بده هر کی ادرس یا تلفن داره بهم بده
واقعن نیاز دارم ممنون
Iran (Islamic Republic of)
یزدانی.هستم.
۲۲:۵۳ ۰۲ تير ۱۴۰۲
باسلام.بنظر.بنده.حقیر.انسان.هرچه.قدر.با.خدا.انس.بگیره.وبیشتر.بهش.نزدیک.بشه.همانقدر.از.این.چیزا.دور.میشه.وهیچ.ترسی.ازشون.نداری.و.اونهام.از.تو.دور.میشن.چون.از.نزدیکی.تو.با.خدا.با.خبرن.
Iran (Islamic Republic of)
امیر محمد
۲۳:۱۱ ۲۸ خرداد ۱۴۰۲
به خدا دیگه خسته شدم رفتارام
خیلی عجیب شده دیگه دارم تا مرز خود کشی می‌رم ذهنم خیلی درگیره هر دقیقه دارم روانی تر میشم واقعا خودم نمی‌دونم که جن زده ام یا روانی
Iran (Islamic Republic of)
آرش
۱۲:۱۲ ۱۹ خرداد ۱۴۰۲
باسلام به تمام دوستان چندتاراه برای خارج کردن جن یانیروهای ماوراالطبیعه وجود داره:۱_چهارقل وآیات الکرسی رو تو یک پارچ آب خوری میخونین،البته این کاررو کسی که قرآن ونماززیاد میخونه باید براتون انجام بده دراصطلاح آیه وسوره رومیخونه وبعدداخل پارچ فوت میکونه وشما مقداری پول یاغذا بایدنذر کونین به اندازه سیرشدن ۲یا۳نفر حتمن به کسی که واقعن فقیره یاچیزی برای خوردن نداره بدید وبگین که برای شما دعا کنه که واقعن اثرداره،و بعدیک دوش میگیری و آبیکه توش قرآن خاندن رو میبری حمام زیرش یک تشت یالگن میذارین ونبایدبذارین این آب توفاضلاب بره ازروی سرتون میریزین و غسل میکونین،که انشالله سبک میشین ونیروی منفی و جن وشیاطین ازبدنتون خارج میشن واثرش رو خیلی زود میبینین،اگه کم اثرکردچندین بار درهفته انجام بدین تاکامل اثرکنه.
۲_اگه وضع مالی مناسبی دارین میتونین گوسفندی یابره ایی یا نداشتین حتی مرغ بگیرین به نیت شفاقربانی کنین وبدین به یک فقیر که بازم براتون دعاکنن،اینم اثرداره.
۳_میتونین ازعطاری مریم گلی واسطوخودوس بگیرین و عین اسفند دود کنین اینم اثرمیکونه ولی تاجایکه میتونین نمازو قرآن وآیه هایی که گفتم وبلدین روبخونین یا قرآن صوتی پخش کنین ازگوشی یاکامپیوترباصدای واضح که راحت شنیده بشه،تازه رقیت الشرقی ودعای خارج کردن جن وشیاطین تویوتوب توسایت اعمال صالحین هست که بایدروزی ۳الی ۵ بار پخش کنین که اینم خیلی اثر داره خودتونم مقاومت کنین که نذارین که ایناشمارو کنترل کنن خودشون خسته میشن ومیرن.
۳_بعضیهاهم براثراعمال یاکارمای خود یاخانواده یاحتی جدشون اینجوری میشن که بایدمتوصل بشین بخداو پیامبرا،میتونین ۲رکعت نماز نفل برای حضرت محمد بخونین برای تشکروراهنمایی ازخداو فرشتگان الهی.
۴_میتونین شمع تراپی ونمک تراپی و مدیتیشن هم انجام بدین ،طریقه استفاده ازنمک اینجوریه که یک ظرف نوشابه خانواده میگیرین وتوش آب ویک قاشق غذاخوری نمک طعام میریزین وخوب بهم میزنین تاحل بشه و این هم مثل قبل دوش میگیرین وبعد باآب نمکی درست کردین غسل میکونین یا ازروی سرتون بریزین که تاثیرخیلی خوبی داره وسبک میشین.
۵_ازسرکه سیب ومقداری آب و چهارقل وآیات الکرسی توش میخونین وچهارکنج اتاقها بااسپری یا بالیوان کمی میپاشید اینم اثرداره ولی کمی مقاومت میکنن ولی اذیتشون خیلی کم میشه ،تاجایکه میتونین قرآن ونماز بخونین انشالله به امیدخدا جواب میگیرین وخلاص میشین.
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه
۱۰:۳۴ ۰۵ خرداد ۱۴۰۲
وایی من علایم رو تو خونه و تو بدنم میبینم چیکار کنم؟ راه درمان وجود داره؟
Iran (Islamic Republic of)
رحیم
۰۲:۲۹ ۰۴ خرداد ۱۴۰۲
برادر من جن گرفته الان باهاش درگیرم
Iran (Islamic Republic of)
نازنین
۲۰:۴۱ ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲
آره به نظر من هم راست هست
Iran (Islamic Republic of)
لویزانی
۲۱:۳۰ ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۲
من اعتقاد به جن و این حرفها ندارم من به خدا ایمان و اعتقاد از صمیم قلب دارم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۷:۵۵ ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۲
ببخشید چطور میشه کمک گرفت؟
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۱:۱۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام توروخدا یکی کمک من کنه من معنی اینو نمیفهمم وسایل های خونم با خودکار قرمز خط خطی میشند چیکار باید کنم ایا خونم جن یا روح داره هر جا خونمو جا به جا کردم وسایل هام خودکار رنگ قرمز میشن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۱ ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲
سلام توروخدا یکی کمک من کنه من معنی اینو نمیفهمم وسایل های خونم با خودکار قرمز خط خطی میشند چیکار باید کنم ایا خونم جن یا روح داره هر جا خونمو جا به جا کردم وسایل هام خودکار رنگ قرمز میشن
Iran (Islamic Republic of)
.
۱۸:۳۳ ۲۹ اسفند ۱۴۰۱
سلام من ۱۷ سالمه و. ۲ تا جن دارم ک شبا نمیزارنم بخابم خیلی با مغذم حرف میزنن بعد من ب در دیوار نگا میکنم خیلی اذیتم میکنن شبا نمیزارنم بخابم نصف شب بیدارم میکنن خیلی خستم شد بخدا از ذهنم بیرون نمیرن
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۰:۴۸ ۱۱ آذر ۱۴۰۱
فقط قرآن خوندن می‌تونه کمک کنه از تک تک آیات قرآن میترسن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۶ ۲۹ آبان ۱۴۰۱
سلام. تو ذهن من صحبت میکنن هک نیست اهریمن شاید باشه دروغ میگه هک مغزیه. هر بدی بکنن جبران نمیکنن کلا دروغ میگن
Iran (Islamic Republic of)
شوهر هانده ارچل
۱۹:۳۰ ۱۷ مهر ۱۴۰۱
به نظرم هر چه بیشتر بهش فکر کنی بیشتر طرفت میان
Iran (Islamic Republic of)
ساسان
۱۶:۳۵ ۰۵ مهر ۱۴۰۱
سوره ناس و فلق
Iran (Islamic Republic of)
لیلا
۰۴:۲۱ ۳۰ شهريور ۱۴۰۱
تورو خدا به منم کمک کنین منم همین مشکل رو دارم چندبار میخواستم خودکشی کنم کلی دکتر اعصاب رفتم داروهای مختلف اگه کسی رو میشناسید تو کار رفع جن هست به من معرفی کنید من به ه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۹ ۲۱ اسفند ۱۴۰۱
ارومیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۴ ۱۱ شهريور ۱۴۰۱
علت این حالت جن زدگی
فقط برای کسانی اتفاق میفته که طینت پاک دارند
ولی خواسته یا ناخواسته مرتکب گناه میشوند،مخصوصأ فکر گناه و افکار پلید
راحت بگم؛ نتیجه ی اعمال شماست که بهتون بر میگرده
البته خداوند شمارو خیلی دوست داره که تو همین دنیا مجازاتتون میکنه
در واقع مهلت میده تا به خودتون بیاین
خلاصه چند روز گناه نکنید حتی فکر گناه،
مطمين باشید اثرشو خیلی زود میبینید و خودتون برای درمان قطعی راههو پیدا میکنید که چکار باید بکنید.
موفق باشید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۶ ۲۷ مرداد ۱۴۰۱
سلام.مغز منم هک شده.یه ابر رایانه کوانتومی هست.کسایی که فکر میکنن چند نفرن اشتباه میکنن.داره پالس عصبی میگیره .اول بدون اینکه بفهمید کار میکنه بعدا چون باید تو حالت ناراحتی و عصبانیت پالس بگیره اذیت میکنه.کاری نمیشه کرد به وقتش تموم میشه.ناراحت نباشید کسایی که اینو درست کردن خوبن.میتونستن این تکنولوژیو بفروشن.برای هرکشوری یدونه هست و کار میکنه.هر کسی هم که بخواد این تکنولوژیو درست کنه نمیزارن درست کنه میگه ما ساختیم حق کپی رایت داریم.اذیت من تموم شده و راحت صحبت میکنیم.کسی نگران نباشه به وقتش حق و حقوقتونم میگیرید.به امید حق
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۱۲:۳۶ ۱۹ مرداد ۱۴۰۱
سلام
ناشناس عزیزکه پرسیدیدراجب دیدن چیزهای ماورایی....
لطفاباهاشون همکاری نکنید هرچقدر بشینیدو به حرفهاشون گوش بدید بدتر میکنند وبیشتر چیزهایی که میشنوید افکارخودتون هستند که اونا افکارشما رو تکرار میکنند ودرموردکم شدن پول ازحساب بانکی بله برای من هم اتفاق افتاد و یا تغییر صفحه گوشی و ازاین جورکارها ....
بهترین کار اینه که دراسرع وقت به یه متخصص روانپزشک مراجعه کنید وموضوع روبگید اونا هم اینا رو میشناسن و مصرف دارو رو شروع کنید تا دارو نخورید اینا ولتون نمیکنند به من داروی تیوتیکسن خیلی کمک کرد امیدوارم زودتر بهبود پیداکنید موفق باشید
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۳:۳۵ ۱۵ مرداد ۱۴۰۱
سلام.اخه آدمای خرفت جن تو مغز حرف میزنم وحی میاد واستون.جن هک می‌کنه .وقتی یه گوشی ببری صد سال پیش میگن معجزست.وقتی میگن پونصد سال عقبی از تکنولوژی یعنی این.یه مدت پالس ناراحتی میگیرن و اذیت میکنن میرم.یه ابر رایانه حرف میزنم با صداهای مختلف و احساس می‌کنی کس دیگست.سلولهایی که به درک منتهی میشن تو راه از کار میوفته اطلاعات فرستاده میشه به ابر رایانه بر میگرده تو درک .قلبو عروق درست کار میکنند ولی درک اشتب میزنه.راحت انسان یعنی مغز دستور پا برای تامین نیازهای انسانه وقتی فروش میدی تو دلت فرشته ها مغزتونو میخونه.و همانا ما از رگ گردن به شما نزدیکترین.تمام.جن یه موجوده بیمغزه .با غریزه کار می‌کنه وقتی میری میشی از جنس جن دیده نمیشه روح و می‌ره اون طرف.جن مسلمان.جن کافر یعنی چی .پری می‌ره تو بدن زن .غول می‌ره تو بدن کسی که زورش زیاده.نظر منو بزن آقای ادمین لطفاً.هک مغزی وجود ندارد.برین فتا.کیو میخواد بگیره نمیتونن.ناراحت نباشین حل میشه.دروغ نگین راحت صحبت کنین.در ضمن تمام گناهانم و نمازو روزهاتون قبوله چون کفاره میدن خبر ندارید.خیلی جاها خجالتتون میده.اذیت میکنن تا پالس عصبی بگیرن تمام
Iran (Islamic Republic of)
امیر رضایی
۱۸:۱۹ ۰۹ تير ۱۴۰۱
واقعا یکی کمکم کنه
یک ساله تسخیر شدم
و این جن تو بدنمه و حتی یادمه وقتی اومد تو بدنم حافظه م از دست رفت ولی چون یاد داشت میکردم اتفاقات زندگیم رو با خوندنش حافظه م برگشت
دکتر رفتم قرص هم مصرف کردم ولی فقط ضعیفش میکنه
باید ی جوری کشیده بشه بیرون
جلوی فعالیت چشم بصیرتم رو گرفته
قبلا بهم الهام میشد روحیه م خیلی قوی بود
ولی الان فقط و فقط آزار و اذیته
ی راهی جلومون بزارید
من هرچی قرآن میخونم و مدیتیشن میکنم نمیره این موجود
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۰۹:۲۰ ۰۹ تير ۱۴۰۱
باسلام
خانم مینامحمدی و کمک لازم بنده با این موجودات حدود ده سال سروکله زدم واطلاعات کامل دارم این موجودات بیماری اسکیزوفرنی رو توی بدن و زندگی شخص شبیه سازی میکنن اینا بامن کاری کردند که به غلط کردن افتادم ولی اصلا نترسید این مورد طولانیه ولی مطمئن باشید که خوب میشید من الان بعدده سال که البته هفت سالش رو من نمیدونستم اینا چی هستن و به صورت مخفی منو اذیت میکردند الان مدت چهارساله که خودشونو آشکار کردند وهدفشون فقط وفقط اذیت کردنه اینا بدن منو روهم خراش میدادند و خیلی میسوخت ولی باید تحمل کرد اگر شروع کردند به ترسوندن چون یکی از کارهایی که انجام میدن القا احساس ترسه که خیلی هم بده مخصوصا شبها ودر خواب که در این مورد قرص آلپرازولام نیم خیلی کمکم میکرد تا شروع میکردند به ترسوندن و اینکه اجازه نمیدادند بخوابم وخواب شبانه رو ازم میگرفتند این قرص کمکم میکرد که باهاشون مقابله کنم والا اگه بخام توضیح بدم که اینا بامن چه کارهایی کردند باید یه کتاب پانصد صفحه ای بنویسم ولی مهمترین موضوع اینه که نترسید هیچ کاری در مورد کشتن یا چیزی شبیه این چیزا رو انجام نمیدن اصلانترسید فقط اذیت میکنند و فکر میدهند جوری که شما فکر میکنید فکر خودتونه ولی اونا این فکرها رو میدهند مثلا فکر این که شما درخطرید و میخان شما رو بکشن یا بدزدن اصلا نباید بترسید هیچ خبری هیچ جانیست فقط مشکلش اینه که خوب شدنش طولانیه و زمانبره اصلا دنبال بهبودی سریع نباشید ضمنا اینا قسمتهای مختلف بدن مثل روده ومعده و کلیه رو میگیرند فشار میدهند مثلا معده رو فشار میدند ونمیزارن چیزی بخورید یا مسیر روده رو مسدود میکنند ونمیزارن مدفوع کنید اینجا دونوع قرص به من کمک میکرد (تری هگزیفنیدیل و آریپیپرازول۵)هرموقع اینا رومیخوردم ولم میکردند وبرای فکردادن و اذیت کردن مغزم کپسول تیوتیکسن۵ خیلی کمکم کرد والان توی بدنم هستند ولی دیگه اذیتم نمیکنند خیلی کارهای مختلف انجام میدهند مثلا یه بارفشارخونم رو انداختند جوری که گفتم مردم ولی نترسین نمیکشن ووسایل منزل رو میسوزونن مثل تلویزیون ولپ تاپ و یخچال وباتری ماشین واین قبیل چیزا میگم اگه بخام بگم خیلی میشه فقط موضوع مهم اینه که نترسید و تا اونجا که میتونید باهاشون مقابله کنید یعنی کم نیارید جلوشون اگه بفهمن کم اوردید جلوشون بدتر میکنند روحیه تون رو نبازید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۱ ۱۲ مرداد ۱۴۰۱
والا به من میگن هک مغزی هستیم همه چیزو هم هک میکنن من ۳۶سالمه از هفت سالگی با متن نمی‌دونستم هفت سالیه زندگیمو زدن به هم چیه ساله فقط زر میزنه.ابر کامپیوتر میگه میگم حرف میزنم اشتباهه حرف میزنم و در ضمن تمام صدا هایس که میاد مجازی هستند تو مغزم و کسی به غیر از خودتون نمیشنون.میگن تکنولوژیه منم میگم من از بچگی این حرکتاتونو دیدم کس خولا میگن اون ما نبودیم یه فرشته نگهبان داری ما هم پیدات کردیم وقتی دنبال مغز قوی بودیم .الآنم میگن ما هم هستیم و فرشته هم هست . نظامیا با هک مغزی به تو اتصال دارن میخواهیم حکومتو عوض کنیم.جن من خیلی کس خوله.همیشه باهاتونن ولی مومن هستن هر گناهی کردم یا نماز نخوندم همه چی گردن این الاغه الآنم داره میبینن چی می‌نویسم و یه چیز عجیب رو کرده وقتی دلش میخواد ماورایی میبینم.کوهارو نیکا میکنم احساس حضور خدا رو دارم.به هر زنی نیکا میکنم کلا می‌شناسمش چجوریه.خسته نمیشم از کار.گرمم نمیشه.قیافمو خوب بد می‌کنه.اصلا با ناموسمد کاری نداره و هیچ بی احترامی بهم نمیکنه.بهم گفت اقرا.گفتم گوه نخور برو قرآن بیار بخون رفتم آوردم موندم غلط موندم گفت بازم بخون موندم درستو سلیس.گفت پیغمبران اینجوری خوند فرشته بجاش میخوند فکر میکرد خودشه.میگه من هفت ساله هستم منم میگم تو از بچگیم باهام بودی.چون کاراش دیدم سال هشتاد و پنج وضعم خراب بود مالی خیلی ناراحت بودم با خودم فکر میکردم یهو یه حرف دیگه میزدم الان میگه من نبودم منم میگم خودت بودی.خلاسه همه هم اینطورین.مطمعن بودم هک مغزیه ولی اینا رو دیدم دیدم مثل من زیاده پس یا جمع یا جن قوی.به هر اسمی نیکا میکنم تو زهنم انگار اطلاعات ازش می‌ریزه.یعنی چی که به یه زن نیکا کنی کلن اندازه واژنشو بفهمی.اصلا می‌ریزه تو مغزم.ادم بدو خوب تشخیص میدم.یه فیلم کوتاه میاره میاره مانیتورینگ می‌کنه راحت میفهمم توی فیلم پنج ثانیه‌ای که کسی نه حرفی نمیزنه نه اشاره ای می‌کنه چه حالتی دارن منظورشون چیه ساعت چنده تو فیلم هوا خنکه یا گرمه یا اصلا این فیلمی که گذاشته مکانش کجاست .مثلاً فرانسه هستش ولی نه لباسا فرانسویها نه خبری از فرانسه هستش و نه صحبت میکنن فرانسوی .در ضمن افراد دورو ورم هم مطمعن هستم هک میشن یهو میبینم چش طرف چپ شد در حالی که دوست بچگیمه ولی سالمه.بالخره من نمی‌دونم کین ولی شما هم صحبت کنید ببینید ماورایی هستید یا نه.در ضمن تمام خواباتون تزریقیه.اون هر خوابی که دلت بخواد برات میاره یا نه.یهو میبینی تو خواب یه زنه اومد باهات رابطه برقرار کنه بعد قبل اینکه اتفاقی بیوفته قطع میشه صبح میشه میگم چیکار می‌کنی بی شعور میگه شوهرش اون ژنه به زنت بد نیکا کرد منم عوضش زنشو آوردم تو خوابت عوضش در بیاد.در ضمن خانومم هم هک شده هواشو داره.میگه همه اتفاقاتی که برات پیش اومده تقصیر کنه جبران میکنم.در ضمن به قرآن دیدم از حسابم پول کم شده و برگردونده و تو بانک تراکنش نیست .موجودی کم بود بعد برگشت گفت اشتباه هم نشده گوشامونم هفت ساله درست کار نمیکنن.و دیدم صفحه گوشی خود به خود عوض میشه.بالخره یا جمع با نماز و قرآن و جن گیر نمیره بیرون.منم از این شانسا ندارم فرشته باشه منم مطمعنم امام زمان نیستم.داره کس میگه ولی خدا شاهد دارم قشنگ میبینم یه اطلاعاتی جاری میشه تو زهنم عجیب و غریب .من کمک نمی‌خوام چون راهی نیست فقط میخوام ببینم شما هم ماورایی می‌بینید یا درک میکنید یه نه.در ضمن اگه کنم باشد مومنن.موقع غذا خوردن بسم‌الله میگن .تمام
Iran (Islamic Republic of)
مینا محمدی
۲۲:۲۶ ۰۶ تير ۱۴۰۱
سلام لطفااا اگه کسی کمکی ازدستش برمیاد کمکم کنه دختر من الان سه ساله صورتش زخم شدید میشه انگار جای چنگ ناخن هستش بعدش خود به خود بعد چند روز خوب میشه ولی وقتی که زخمی میشه شدیدااا میسوزه و من کاری از دستم بر نمیاد کلی دکتر بردم هیچ کسی هیچ چیزی سر در نمیاره حرکات و رفتار های عجیبی انجام میده من تعجب میکنم خیلی نارحتم هر جا رفتم حتی دکترها گفتن تو جلدش جن رفته لطفاااااا کمکم کنید دخترم بچه پاک و معصومی هستش
Iran (Islamic Republic of)
کمک لازم
۱۷:۳۷ ۰۴ تير ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر یکی فامیلمون دچار جن زدگی شد (تقریبن بهمن 1400) بردیم دکتر اینا خیلی هم خرج کردیم وضعش خیلی خراب بود یکم خوب شدن ولی متسفانه
چند وقتیه با خودش حرف میزنه میگه که کل خانواده تو خطر میخان همه مون بکشن و....
میخاستم ببینم کسی میدونه چیکارکنیم تا کامل درست شه دکترا هم میگن هیچ مشکلی نداره
اگه کسی میتونه لطفا کمکمون کنه ممنونش میشم
Iran (Islamic Republic of)
کمک لازم
۱۷:۳۷ ۰۴ تير ۱۴۰۱
سلام وقت بخیر یکی فامیلمون دچار جن زدگی شد (تقریبن بهمن 1400) بردیم دکتر اینا خیلی هم خرج کردیم وضعش خیلی خراب بود یکم خوب شدن ولی متسفانه
چند وقتیه با خودش حرف میزنه میگه که کل خانواده تو خطر میخان همه مون بکشن و....
میخاستم ببینم کسی میدونه چیکارکنیم تا کامل درست شه دکترا هم میگن هیچ مشکلی نداره
اگه کسی میتونه لطفا کمکمون کنه ممنونش میشم
Iran (Islamic Republic of)
سنا . م
۲۱:۴۲ ۳۱ خرداد ۱۴۰۱
دوستان عزیز . هر شخصی که با جن ها در ارتباط هستش شمنیسم محسوب میشه . بی زحمت در این زمینه تو گوگل سرچ کنین . جن ها اصولا از انسانها خواسته هایی دارن که اگر بهشون بی توجهی بشه شروع به انتقام گرفتن می کنن . و اصلا درصدد قصد آسیب زدن به شخصی نیستن بلکه اونها به خاطر تعادل این جهان پدید اومدن . بقیه اطلاعات رو با سرچ کردن کلمه ی شمنیسم تو گوگل بدست بیارین
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۲۱:۵۸ ۰۲ خرداد ۱۴۰۱
سلام. امیدوارم که الان بهتر شده باشه همه چیز. دقیقا منم شرایطی مثل شما رو دارم تجربه می کنم. منم سال ها به شدت تو کار و درس تلاش کردم همیشه نفر اول بود و از جون مایه گذاشتم و زحمت کشیدم. تا اینکه چند ساله پیش یه سری مشکلات زنجیره ای برام پیش اومد تو کار تو درس تو خانواده تو روابطم. اون زمان با خودم می گفتم خب این مشکلات بخشی از زندگی دیگه برای همه پیش می یاد و همش می جنگیدم سعی می کردم جبران کنم. شبا همش داشتم با همه دعوا می کردم و کابوس می دیدم. تا اینکه کم کم حس کردم که انگار یه عامل خارجی داره مشکل ایجاد می کنه و هر روز اوضاع بدتر و بدتر شد. می تونم ده ها مثال تو شرایط مختلف براتون بزنیم که مشکلات عجیبی برام پیش آمد حتی وقتی خارج از کشور زندگی می کردم. تا جایی این موضوع ادامه پیدا کرد که الان یک ساله کاملا خونه نشین شدم الان کار و درس و سرمایه همه چیز نابود شد. انگار تو خونه زندانی شدم بیشتر از یک ساله نزدیکانم و ندیدم. تو این یک سال خیلی دعا و استغاثه و تضرع کردم. کلی قران خوندم و چله سوره ی بقره و .... انواع ذکرا رو گفتم ولی متاسفانه اثری نداشته. قشنگ با خود کشی الان یک قدم فاصله دارم. خیلی گشتم بتونم کسی رو پیدا کنم که بتونه کمکم کنه ولی همونطوری هم که شما گفتن اکثرا کلاه بردار و شیطان صفت هستن. ازتون خواهش می کنم با اون دوستتون هماهنگ کنین به داد من هم برسه . باور کنین این آخرین نفس هامه. لطفا پیشنهاد چهار قل و سوره ی بقره و آیت الکرسی و سوره ی جن و اعراف و یس و ....... اینا رو ندین . من یک ساله تمام این ها رو امتحان کردم تمام ذکر های قرآنی رو امتحان کردم. اونایی هم که می یان می گن ساخته ی ذهن من هم نظرشون رو برای خودشون نگه دارن لطفا. ممنونم. واقعا اگر کسی می تونه کمک کنه منو نجات بده من ته خط رسیدم.
Russian Federation
رضا
۱۴:۲۰ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
باسلام و عرض خسته نباشید اول از همه ازخداوند منان خواستار شفای کامل هستم دوم هم اگه مشکلتون حل نشده با من ارتباط برقرار. کنید تا کمکتون کنم
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۹:۲۶ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
روزه بگیر .تنها چیزی که مغز رو پاک میکنه گرسنگی هست .به شیرینی لب نزن .روغن زیتون بخور .گوشت کم بخور .سرتو با صدر وحنا وگل سر شو بشور . نوره استفاده کن . مواد کارخونه ای نخور .اینا رو انجام بده ۵۰ درصد بهتر میشی .تا بقیش
United States of America
سام سامانی
۲۲:۲۵ ۰۱ خرداد ۱۴۰۱
سلام. امیدوارم که الان بهتر شده باشه همه چیز. دقیقا منم شرایطی مثل شما رو دارم تجربه می کنم. منم سال ها به شدت تو کار و درس تلاش کردم همیشه نفر اول بود و از جون مایه گذاشتم و زحمت کشیدم. تا اینکه چند ساله پیش یه سری مشکلات زنجیره ای برام پیش اومد تو کار تو درس
Iran (Islamic Republic of)
مهرداد
۲۳:۵۵ ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
ناشناس که میفرمایین یه موجودی توی بدنتون گردش میکنه وفکرواحساس میده من هم دقیقا مثل شما هستم بااین تفاوت که این موجود سرم روهم سوزن سوزن میکنه مثل اینکه یه سیم برق وصل شده به سرم ومدام برق میده متاسفانه هیچ راهی وجودنداره که ازدستش خلاص بشی فقط بایدتحملش کنی ویک کپسول به نام تیوتیکسن ۵ هست که دکتر به من داد وگفت تاثیرداره حالا شماهم این کپسول رو بانظرپزشک استفاده کن امیدوارم بهتربشین
Netherlands (Kingdom of the)
ناشناس
۰۰:۵۷ ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱
یه موجودی در من هست. داخل بدنم گردش می کنه. گیج می شم. بین دو پیشانیم حالت گیجی به من دست میده انگار افکار و احساس ایجاد می کنه و حرکت می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۵۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
انسان همیشه از چیزی که نمیدونه چیه ، میترسه ، ولی خدا کسیه که به شدت مهربانه ، از تاریکی ها کسانی که لیاقت نور را داشته باشن ، به سمت نور میاره ، با این چیزا ذهن خودتونو آشفته نکنید ، ما تو دنیاییم تا بتونیم لیاقت نورانی شدنو کسب کنیم نه اینکه از تاریکی ها بترسیم ها ()
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۵:۵۹ ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱
من خودم تا چند سال پیش به اجنه و جادو اعتقادی نداشتم تا اینکه به چشم خودم چیزهای عجیب و غرببی میدیم یه کارخونه دار بودم البته نه کارخونه یه کارگاه بزرگ که ۱۲ تا کارگر داشت سر ماه حساب کتاب ممیکردم مثلا بیست میلیون درآمد کسب کردم رو کاغذ میومد اما در واقعیت وجود نداشت چندین سال سبانه روزی زحمت کشیدم اما پس رفت میکردم تا اینکا متوجه چیزی شدم تو کارخونه سایه هایی رو میدیدم که یهو غیب میشدن غروب که میشد جرات نمیکردم اونجا بمونم یهو یه نفر صام میزد میگشتم کسی رو نمیدیدم یک روز یه دوستی داشتم گفت من یه فالگیر قدرتمند سراغ دارم بیارم اونجار ببینه منم با سردی گفتم بیار وقتی اون مرد وارد کارگاه شد هوا صاف بود یه فقط تو کارگاه یه طوفان به پاشد یهو رفیقم دراز کشید رو زمین رنگش سیاه شد اون مرده اومد و درمانش کرد گفت چون این منو آورده بود اینجا ازش اینجوری انتقام گرفتن انصافا پولی هم نگرفت گفت این جنهارو اینجا فرستادن چندین ساله که برکتت از بین بره راستهم میگفت اونموقع متوجه شدم که مجبور بودم کارخونه بفروشم چون ورشکست شده بودم دوستان همیشه مراقب باشید یه چیز غیر عادی تو زندگیتون دیدید زود از لالم علوم غریبه کمک بگیرد نه افراد دروغگو این اتفاقی که برای من افتاد ضربات زیادی بهم وارد کرد دوسال خودمو نشناختم و مریض بودم به خاطر شوک از دست دادن کارخونه چون پانزده سال شبانه روز زحمت کشیده بودم مراقب آدمهاز شیطان صفت باشید با لباس دوست میان زندگیتونو نابود میکنن
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۲۲:۴۹ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام خدمت همه دوستان،انشالا که همه انسانها همیشه در پناه خداوند بخشنده تو شادی و خوشی باشن،دوستان این موضوع دروغ نیست،اجنه وجود دارن،اما حالت اونا با چیزی که ما فکر می کنیم خیلی متفاوته،مهم نیست که ما بخوایم باورش کنیم یا نکنیم،این حقیقته،مثل این میمونه که شاید خیلی از دوستان چیزهای دیگری رو باور کنن و اینا را توهم فرض کنن،یشتر چیزهایی که ما شنیده ایم حقیقته،چون نمی بینیم فکر می کنیم دروغه،هرکسی اعتقاد خاص خودش رو داره و باهاش زندگی میکنه و اعتقاد هرکس باورش محسوب میشه و بهتره که به همدیگه احترام بزاریم
Iran (Islamic Republic of)
.
۲۰:۴۷ ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
حرز امام جواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
واقعا ک چی سرهم کردین واسه خودتون راهکار دادین ذهن افکارو اصلا خودت میدونی چی نوشتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
بی نام شاید کسی طلسمت کرده
Iran (Islamic Republic of)
پروردگار
۰۵:۴۶ ۲۹ فروردين ۱۴۰۱
سلام عرض ادب

دوستان درگیر این علائم هستن باید چند کار انجام بدهند
۱ ذهن کنترل افکار خود بدست بگیرین و هر فکری داخل ذهن آن ها پدید می‌آید فکر است نه خود آنها
۲ در حالت حال زندگی باشن و مشاهده گر باشن یعنی بدن خود لمس کنن و در وجود و باطن خود حاظر باشن
۳ هیچ انسانی گرفتار جن یا انس نمی‌شود مگر خودش آن را ورود دهد
زمانی کنترل ذهن افکار بدست بگیری هیچ کس جز خدا در آن نفوذ نخواهد کرد پس وقتی صاحب خانه خودتی محل خونه کنترل کن بدست بگیر منطور محل فکر ذهن شماس تحت کنترل می‌شود
Iran (Islamic Republic of)
بی نام
۱۹:۴۲ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
من مدت چهارساله که یه چیزی توی سرم هست که بامن حرف میزنه وسرم روتحت فشارقرارمیده طوری که احساس میکنم یه جسم سخت توی سرمه وسرموسوزن سوزن میکنه وچندین بارجاهای مختلف بدنموخنج انداخته یاهمون خراش ایجادکرده وبه شدت منوموردآزارواذیت قرارمیده وتوی سرم فکرایجادمیکنه که واقعانمیدونم این فکرمال خودمه یااون این فکروبه من داده فقط نمیدونم چیه وماهیتش چی میتونه باشه فقط میدونم یه موجودسوزن سوزنیه که البته گاهی اوقات حالم روخراب میکنه بدون اینکه مریض باشم دیگه نمیدونم چیکارکنم اززندگی ساقط شدم اگرکسی اینجا این علایم رو داره لطفا راهنماییم کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۲۸ ۲۶ فروردين ۱۴۰۱
کسانی که میگن زود عصبی میشم نگران نباشید چون اگه تسخیر شده بودید هیچ چیزی یادتون نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۱ ۲۱ فروردين ۱۴۰۱
واقعا اقا وحید شما عالمی داری ما چی میگیم شما چی میگید انگل چی من دارم از طلسم حرف میزنم واثرات نامطلوبش
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۹:۳۴ ۲۸ خرداد ۱۴۰۱
دوست گرامی .فقط جن کارو انجام نمیده .اینو خودم دیدم ساحر با بیست تا جن حتما منو باید چیز خور میکرد که کارشو انجام بده .طبقه پایین جایی بود که من اجاره کرده بودم . باورم کن بدون اینکه چیز خورت کنن آلوده نمیشی . شما کاری که گفتم انجام بده ۵۰ درصد بهتر میشی .
Iran (Islamic Republic of)
محسن
۰۴:۵۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
M
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۸:۴۶ ۱۷ فروردين ۱۴۰۱
بیشتر این اتفاقات بر اثر انگلی که به مغز راه پیدا میکند و عاشق نوعی قند در سر انسان ودیگر حیوانات هست .پیش میاد .در سحر پاشیدنی خوراکی انگل زیادی هست .به طور طبیعی این انگل در مواد غذایی وجود داره .البته جن وجود داره.بهترین راه از بین بردنشون فصد و حجامت و مخصوصا حجامت سر است .یکی دیگه استفاده از حنا و سدر برای شستن سر است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
اگه کسی میتونه از لحاظ مالی کمکم کنه بهم بگه چون طلسم هستم اصلا حالم خوب نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۱ ۱۵ فروردين ۱۴۰۱
سلام منم چن ساله ک منو طلسم کردن اصلا حال روز خوبی ندارم همش سردرد و بیماری روانی گرفتم برای شکستن این طلسما نیاز ب پول دارم ولی انقد فقیریم واقعا خسته شدم ن میخوابم ن غذا میخورم دارم عقلمو از دست میدم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۱۶:۱۱ ۱۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام من ۱۸ سالمه چند وقته عصبی شدنم بیشتر از حد معمول شده از خانوادم بدم میاد گاهی میخوابم صدای پچ پچ و گریه نوزاد می‌شنوم و به در و دیوار خیره میشم میشه راهنمایی کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۷ ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱
شاید بیماری روانی دارید چون اکثرا شنیدن صدا مربوط به بیماری اسکیزوفرنی هست
Iran (Islamic Republic of)
ستاره
۰۰:۲۳ ۱۳ فروردين ۱۴۰۱
سلام من ستاره هستم ۱۵سالمه نمیدونم از کجا شروع کنم ولی من بی دلیل یهو عصبی میشم کنترلمو از دست میدم مثله این دیونه ها عمل میکنم چند دقیقه بعدش تازه به خودم میام؛ یهو حالم بد میشه بی دلیل نمیدونم چمه یهو به یه جا خیره میشم دیگه چشامو از اونجا ور نمیدادم احساس میکنم یکی پیشمه چشام قرمز میشع یهو اصلا یه وضعی شبا کابوس میبینم ک همش دارم از ارتفاع میوفتم خیلیم به جن و این چیزا علاقه دارم دوست دارم باهاشون در ارتباط باشم
و بدنم خود به خود زخمی میشه میشه بگید م چه مرگمه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام
دائم تو گوشهام موجوداتی می خونند شنوائمو گرفتن صدائی نمیشنوم در صورتیکه ناشنوا نیستم اگر کسی مانند من هست بگه تا همفکری کنیم تا ببینیم میشه راه حلی گیر آورد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۰ فروردين ۱۴۰۱
سلام علیکم تخسیرجن شدم چکارکنم
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۴:۳۵ ۰۹ فروردين ۱۴۰۱
اگرکسی هست که به ما کمک کنه ما خوانواده فقیری هستیم که دچارجن وطلسم دعا شدیم این چند سال که درگیریم پدرم رو ازدست دادم الان درسال جدید باحالی اشفته ودرفشار وچشمانمان متحیروپرازاشک است دیگه خسته شدم به کی به کجا برم کمک بگیرم بامن هم صحبت میکنن میگن چه کار کن چه کار نکن اختلاف صلیغه دارن یکی خوبه یکی بده یکی فشار میاره یکی صحبت ازارامش رهای میزنه کجا فرار کنم اگر کسی هست کمک کنه یامیدونه راه نجاتمون کجاست التماس میکنم دریق نکنه فشار شون بالا گرفته نمی دونم چراکمک کمک
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حسین پور
۰۲:۱۱ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام.
نزدیک یک ساله جن تو وجودم‌ نشسته شبانه روز درحال اذیت و آزار هستن از کارو زندگی و خواب و خوراک منو انداختن .
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۴ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
سلام خدمت برادران خواهران دینی خودم اگر کسی مشکل جن زدگی یا انواع طلسم جادو داشت درخدمت دوستان گلم هستیم
Iran (Islamic Republic of)
سامان
۰۷:۴۱ ۲۶ اسفند ۱۴۰۰
دوستان سلام همش راجب جن ورود جن اینا شد خداتوقرهگان راه های مختلف گذاشته سوره فلق نایس ایت الکرسی که به رفع اجنه کمک میکند. اگه تنها توخونه اید اهنگ گوش کنید اگرسخته قران بخونید. من خودم همش دور امورش جادو یادگیری این چیزا بودم خیلی وقتا سایته یاچیزا مختلفم دیدم حتی زمان دانشگاه ک پوربزرگ مادربزرگم علم کردن پیش مادرم بودن من نه شهرستان درس میخوندم خودم تنها 3 4 ماه تنهایی زندگی کردم اولاش اذیت شدم ازدست اجنه یعنی صداسایه ها عجیب حتی چن بار دیدم ب قیافه فامیل کلی ترسیدم. اما وقتی قران خوندم اوقات تنهایی. یافیلم دیدن موزیک گوش دادن خیلی تاثیرداشت بعد باید سعی کنی فکر منفی جذب نکنی کائنات انرژی منفی مثبت ب خودمون برمیگردونه واینکه انسان درقران اشرف مخلوقاته کسایی ک ماهیت ذهن قدرتا ذهنی متافزیک یادبگیرن میتونن باقدرت ذهن اجسا تکون بدن یابین زمین هوامثل بعضی مرتازا هندی شن
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۰:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۴۰۰
من از بچگی تا الان یه کارای میکنم دسته خودم نیست.
اعصابم خورده کارام غیره طبیعیه
خودم نمیفهمم تا فیلم ازم نگیرن
من۱۹سالمه وقتی میبینم خودم از خودم خجالت میکشم.
تو خودمم اعصابم زود خورد میشه.
همه ازم دوری میکنن مثله اففسرده‌هام
Iran (Islamic Republic of)
افتخاری
۱۷:۳۵ ۱۹ اسفند ۱۴۰۰
سلام اگر کسی درباره جن زدگی و مشکلات بدنی جن ها سوال یا کمک خواست به قدرت الله حل میشه
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حسین پور
۰۲:۱۳ ۰۴ فروردين ۱۴۰۱
سلام
بله احتیاج به کمک دارم .
Netherlands (Kingdom of the)
سام سامانی
۱۶:۲۵ ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱
چطور میشه با شما در ارتباط بود؟
Iran (Islamic Republic of)
ح
۱۹:۵۴ ۱۴ اسفند ۱۴۰۰
اگه احساس میکنید ک مشکل جن زدگی دارید
Iran (Islamic Republic of)
ایا من تسخیر شدم
۱۸:۵۲ ۱۲ اسفند ۱۴۰۰
سلام بزارید براتون خلاصه بگم من نمیدونم چه بلای سرم اومده که از یه ساله پیش اخلاقم کاملا عوض شده با خودم حرف میزدم احساس میکردم یه کی داره باهام حرف میزنه همیشه پیشمه ازم دور نمیشه البته خیلی هم مراقبمه من یه ساله پیش یه خواب دیدم که از یه کوچه رد شدم که ماشاالله کوچه نبود هزار تو بود از دست قاتلا فرار کردم رفتم مسجد اونا نمیتونستند بیان بعد گوشواره من گم شد با دوستام پیداش کردم که بهم خبر اومد که یه گاو داره خودشو میخوره منم با دوستام رفتم دیدم که واقعا اره داشت میخورد بعد تو خواب یه سایه پشت گاو وایساده بود منم تو واقیعت داشتم میرفتم بیرون تو خواب راه میرقتم مامانم منو گرفته از اون به بعد هوشم قوی بود قوی تر شد یا بقیه حسام یچورای احساس عجیبی داشتم تازه بدنمم خود به خود کبود میشه و خودمو نمیشناسم یا اخلاقه اینو اونو تقلید میکنم شاد نیستم کلا غمگینم سنگ دل شدم از نظر شما من تسخیر شدم
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۰:۲۳ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام
من ۱۵ سالم هست چند سال هست که احساس میکنم شب ها یک سایه از دور خونه حرکت میکنه چندین بار این اتفاق برام افتاده یک دفعه هم تا خیلی وقت زیر پتو گوشی نکاه میکردم یک دفعه بلند شدم سریع انگار یک سایه نا مفهوم مات به طرف صورت من آمد و اینکه بعضی اوقات یک اتفاق خوب یا خاطر انگیز برام میوفته بعد از چند دقیقه به ذهن من میرسه یک جایی همچین ماجرا رو دیدم به مامان هم میگم میگه خیالاتی شدی
گفتی کسی اینجا هست که با تجربه و جواب درست بهم پاسخ بده خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
امیرعلی
۱۱:۲۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام علی،این چیزایی که تعریف کردی واسه من هم اتفاق افتاده و تونستم این مشکل رو حل کنم
و این رو بدون وای به حال اون روزی که تنها تو خونه گیرت بیارن
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۱:۴۲ ۲۳ دی ۱۴۰۰
دیگه همه طلسم یاد گرفتند خیلی عجیبه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۳ ۲۲ دی ۱۴۰۰
سحر و جادو حقیقت داره ؛من از طریق یکی توی فضای مجازی که خودشم میدونه من میدونم کیه ؛طلسم صبی کرده منو و جن رو وارد زندگیه یه زن شوهر دار کرده ؛خجالتم نمیکشه ؛من یه بچه هم دارم و از نظر سنی به هم نمیخوریم ومن چندین ساله و نزدیک به ۱۲ساله ازدواج کردم ؛ولی مدام با طلسمی که برام انجام داده میخاد به زور منو بدست بیاره ؛
آخه بگو اولا من توی زندگیه دیگه ای هستم ؛
ثانیا :به چه حقی طلسم و جادو و جنبل رو وارد زندگی یه خانوم متاهل میکنی ؛فکر میکنه من نفهمیدم ؛ولی من میدونم واز همه چیز خبر دارم ؛چون خیلی حس ششم قوی دارم؛
این آدم جن رو وارد بدن من کرده ؛واز اون طریق باهام ارتباط میگیره وحتی
جن عاشق رو وارد بدن اعضای خانوادمم کرده ؛طوریکه
کاملا متوجه میشم وارد بدنشون شده ؛و حتی بینمون اختلاف هم میندازه ؛
واقعا که خجالت آورده ؛حتی یه شب سردرد
شدید گرفتم طوریکه نمیتونستم کنترلش کنم
اینم بخاطر ورود این موجودات به سرم بود ؛میدونم که چه شخصی این کار رو کرده ؛از طریق فضای مجازی ؛وحتی
زمانیکه اینکار رو کرد شب خواب جن دیدم ؛
حالا برای اینکه بهش علاقه مند بشم ؛
رفته از طریق طلسم صبی و این حرفها ؛یه جن عاشق رو وارد زندکی من کرده
خجالت بکش از خودت ؛
و میخام که بی خیال بشه ؛و این موجودات رو از زندگیم بیرون ببره ؛
من چه گناهی کردم ؛چون اصن از وجود این موجودات در زندگیم
خوشم نمیاد ؛هر ثانیه حسشون میکنم
اگر من یه آدم معمولی بودم اصلا نمیفهمیدم
که این چیزا توی زندگیم وجود دارن
ولی من خیلی باهوش و حس ششم قوی دارم
پس از هر لحظه کاری که باهام این موجودات میکنن کاملا
اطلاع دارم ؛من اصن مریضم نیستم ؛کسی نمیتونه منو بپیچونه؛
و از کوچکترین چیز در اطرافم آگاهی کامل دارم ؛
پس خواهشا بیخیال شو ؛و اذیت نکن ؛مرسی ؛
Iran (Islamic Republic of)
علی فردین
۰۶:۱۳ ۲۷ اسفند ۱۴۰۰
راه باطل کردن طلسم صبی یا همون طلسم یهودی رو بهتون یاد میدم بزرگوار
البته باید سوال بپرسم ولی از حرف زدنتون مشخصه شخصیت دارید جسارت نمیکنم شماره بزارم سوالهام رو پرسشی پاسخی میگم
اگه در زمان احساس نزدیک شدن جن به بدنتون احساس تغیر در گرما و سرمای اوتاق کردید میتونید با تمرکز روی دستتون کف دستهاتون یک لرزشه خفیفی رو حس کنید ارتعاش بدن جن و دسترسیه شما به طلسم یهودی یا صبیه که این طلسم بینهایت نیرومنده فقط تعداد کمی قادرن صدماتشو کم کنن درمان محاله
مگه به این روش ، سعی کنید لرزش یا رعشه رو دنبال کنید رعشه میخواد به دسته شما فشار بیاره تا مقاومتتون رو بشکنه این کار از ترسشه فهمیده شما بلد شدید پس با تمرکز رعشه رو تو مشتت خفش کن تا گلوی جن صد بشه و بمیره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۳ ۲۰ دی ۱۴۰۰
واقعا برای باشگاه خبرنگاران جوان متاسفم که سعی در گمراه کردن بیماران روانی دارد و آنها را به جای اینکه به سمت دکتر راهنمایی کند به سمت چرت و پرت و جادو و جمبل راهنمایی می کند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی محمدی
۱۵:۱۲ ۱۶ دی ۱۴۰۰
سلام.من پنج سال ازدواج کردم.و بچه دار نمیشم.پیش دکتر هم رفتم .گفت که بچه دار نشدن شما دلیل غیر پزشکی داره.یعنی با قرص و عمل جراحی حل نمیشه.من تو ۱۵ سالگی یک بار بد جور ترسیده بودم.وتا یک سال با احساس خفگی از خواب بیدار میشدم.یکی از آشنا هامون گفت که توسط اجنه تسخیر شدی و نمیذارن بچه دار بشی.توروخدا اگه کسی میتونه کمکم کنه ممنون.
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۴۷ ۱۹ خرداد ۱۴۰۱
بله حرف شما کاملا راست و دقیق است خیلی هارو دیدم تو این حالت قرار گرفتن و خوب شدن بابت این مشکل شما من راه حلی میدونم خواستین در خدمتتونم
آخرین اخبار