انریکه فاتح کوپا دل ری شد

بارسا رئالی برد، سویا بارسایی بازی کرد

بارسلونا با پیروزی برابر سویا ، قهرمان جام حذفی اسپانیا شد و این فصل دو گانه را فتح کرد.

بارسا رئالی برد، سویا بارسایی بازی کردبه گزارش خبرنگار  حوزه دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان فینال جام حذفی اسپانیا بین تیم های بارسلونا و سویا در ورزشگاه ویسنته کالدرون شهر مادرید برگزار شد و بارسا موفق شد با شکست حریف قهرمان شود.

مسابقه این دو تیم در نیمه اول متعادل پیگیری می شد تا اینکه دقیقه ۳۶ خاویر ماسکرانو ، مدافع آرژانتینی بارسا از زمین مسابقه اخراج شد. این اخراج ، سریعترین کارت قرمز در تاریخ رقابتهای کوپا دل ری بود و ماسکرانو به چهل و یکمین بازیکنی تبدیل شد که در فینال جام حذفی اسپانیا اخراج شده است.

نیمه اول مسابقه با نتیجه بدون گل به پایان رسید.

در شروع نیمه دوم ، لوییس انریکه راکیتیچ را از بازی بیرون کشید و جرمی متیو را برای پر کردن جای ماسکرانو در قلب خط دفاع به بازی فرستاد.

در این نیمه تیم سویا بازی بهتری نسبت به بارسا انجام داد و تیم ۱۰ نفره انریکه نتوانست بازی همیشگی خود را انجام دهد. 

لوئیز سوارز در دقیقه ۵۷ به دلیل مصدومیت از ناحیه عضله ران پا، جای خود را به رافینیا داد و به این ترتیب فصل را با ۵۹ گل در ۵۳ مسابقه به پایان رساند.

در اواخر مسابقه بارسا توانست بازی را به تعادل بکشد و چند موقعیت خطرناک داشت و در  یکی از این حملات دقایق آخر ، بنگا ، مدافع سویا ، نیمار را در آستانه ورود به محوطه جریمه سرنگون کرد و با کارت قرمز داور از زمین اخراج شد تا این تیم نیز دقیقه ۹۰ ، ۱۰ نفره شود.

بازی در طول ۹۰ دقیقه در حالی بدون گل به پایان رسید که در صد مالکیت توپ ۵۰-۵۰ بود.

آخرین فینال حذفی در اسپانیا که در ۹۰ دقیقه بدون گل تمام شد به سال ۱۹۹۶ و بازی بارسلونا و اتلتیکو مادرید بر میگشت.

غیر از جام حذفی فرانسه، سایر جام های حذفی در لیگ های معتبر اروپایی (اسپانیا، آلمان، ایتالیا، انگلستان) امسال به وقت های اضافه کشیده شد.

در وقت اضافه نیمه اول بارسلونا که در تعداد بازیکن با سویا برابر شده بود توانست بازی بهتری کند و حملات متعددی را روی دروازه این تیم ایجاد کرد.

دقیقه ۹۷ بالاخره قفل دروازه ها شکسته شد. پاس فوق العاده مسی ، آلبا را درون محوطه جریمه صاحب توپ کرد و او توانست توپ را درون دروازه سویا قرار دهد و بازی یک بر صفر شد.

در ادامه باز هم بارسا به حملاتش ادامه داد اما ریکو دروازه بان سویا اجازه نداد تا بارسا گل دوم را هم بزند.

در نیمه دوم وقتهای اضافه نیز بارسا در دقیقه ۱۲۲ بارسا توسط نیمار و پاس مسی گل دوم را هم زد و کار را تمام کرد و برای بیست و هشتمین بار قهرمان جام حذفی شد. 

بارسا با قهرمانی در جام حذفی برای دومین فصل متوالی دوگانه را فتح کرد.

در همه لیگ های معتبر امسال به جز انگلیس ، تیم های قهرمان لیگ موفق شدند جام حذفی را هم ببرند و دو گانه را فتح کنند.



انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار