جزییات برخورد آموزش و پرورش با پانسیون‌های مطالعاتی غیر مجاز

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران از برخورد با پانسیون‌های مطالعاتی غیرمجاز خبر داد.

جزییات برخورد آموزش و پرورش با پانسیون‌های مطالعاتی غیر مجاز
مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت وگو با خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ، در خصوص پدیده نوظهور پانسیون‌های مطالعاتی گفت: متأسفانه در چند روز اخیر با این مسئله روبرو شده‌ایم و بیشتر این پانسیون‌ها دانش‌آموزان سال‌های آخر متوسطه دوم را هدف قرار داده‌اند.

وی ادامه داد: چنین مکان‌هایی به آموزش و پرورش هیچ وابستگی ندارند و خانواده‌ها می‌توانند در صورت مشاهده هر گونه تبلیغی خلاف این ادعا به حراست آموزش و پرورش اطلاع‌رسانی داشته باشند.

ثقفی عنوان کرد: پانسیون‌های مطالعاتی به دلیل اینکه می‌تواند بستر آسیب‌های اجتماعی و مسائل غیراخلاقی باشند هرگز مورد تأیید آموزش و پرورش نبوده لذا مجوزی برای ایجاد چنین مکان‌هایی صادر نشده است.

وی با بیان اینکه ممکن است در ایام امتحانات تبلیغات اغوا کننده این  مراکز افزایش پیدا کند و دانش‌‌آموزان را به این سمت هدایت کند، گفت: خانواده‌ها باید مراقب باشند تا دانش‌‌آموزان دچار چنین مراکزی نشوند چرا که احتمال دارد در چنین مراکزی حتی برای افزایش ساعت مطالعه دانش‌آموزان از داروهای روانگردان استفاده کنند.

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران با توجه به اینکه این مراکز غیرمجاز هستند و زمینه مناسبی برای مشکلات آسیب‌های اجتماعی برای دانش آموزان که در سنین حساسی قرار دارند بیان کرد: از اداره اماکن نیروی انتظامی و قوه قضاییه درخواست داریم این مسئله را به طور جدی دنبال کند و با صاحبان این پانسیون‌ها برخورد قاطعی داشته باشد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار