مشهد؛

دختر 6 ساله، تنها شاهد قتل مادر و خواهر

تحقیقات پلیس مشهد برای رازگشایی از قتل هولناک زن جوان و دختربچه ۳ ساله‌اش آغاز شده است.

دختر 6 ساله، تنها شاهد قتل مادر و خواهر به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ دختربچه 6ساله‌ این زن تنها شاهد جنایت است که هم‌اکنون در بیمارستان به‌سر می‌برد و پزشکان تلاش می‌کنند جانش را نجات دهند. شامگاه شنبه، ساکنان محله‌ای در خیابان حر41مشهد صدای مرد همسایه‌ را شنیدند که فریاد می‌زد:« به دادم برسید. زن و بچه‌هایم را کشتند».

همسایه‌ها وقتی خود را به خانه این مرد رساندند پیکر غرق خون همسر و 2‌دختر او را دیدند و وحشتزده با پلیس و اورژانس تماس گرفتند.

طولی نکشید که ماجرا به قاضی سیدجواد حسینی، بازپرس جنایی مشهد گزارش شد و وی همراه تیمی از کارآگاهان جنایی راهی محل حادثه شدند.

جنایت در خانه‌ای کوچک و ویلایی رخ داده بود و مأموران در داخل اتاق‌خواب با جسد زن جوان و دختربچه 3ساله‌اش روبه‌رو شدند که آثار جراحات عمیق روی سر و صورتشان به چشم می‌خورد. این در حالی بود که کمی آن‌طرف‌تر پیکر غرق خون دختربچه 6ساله خانواده افتاده بود و او هنوز نفس می‌کشید.

دختربچه مجروح به سرعت به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. همزمان تحقیقات برای کشف راز این جنایت هولناک شروع شد و پدر خانواده نخستین کسی بود که تحت بازجویی قرار گرفت.

وی گفت: شنبه همراه همسر و فرزندانم به کلانتری رفته بودیم. چرا که از مدتی قبل با یکی از ساکنان محل مشکل و اختلاف داشتیم و از آنها شکایت کرده بودیم. وقتی کارمان در کلانتری تمام شد، به خانه برگشتیم و بعد از اینکه همسر و 2 دخترم را پیاده کردم، خودم سوار ماشین شدم تا نزد یکی از دوستانم بروم. مدتی نزد دوستم بودم و از آنجا نزد یکی دیگر از دوستانم رفتم و بعد به خانه برگشتم اما به محض اینکه وارد خانه شدم، اجساد غرق خون همسرم و دخترهایم را دیدم و وحشتزده به کوچه دویدم و از همسایه‌ها کمک خواستم.

با اظهارات این مرد فرضیه اینکه جنایت از سوی فردی رخ داده که از مدتی قبل با این خانواده اختلاف داشته است، مدنظر قرار گرفت و تحقیقات در این‌باره انجام اما مشخص شد که این فرد در جنایت نقشی نداشته است.

در ادامه تحقیقات که تا حدود ساعت 7صبح دیروز ادامه داشت، بازپرس حسینی و کارآگاهان از حدود 7مظنون دیگر هم تحقیق کردند و در نهایت قاضی دستور بازداشت یکی از این مظنونان را صادر کرد.

با دستگیری این فرد تحقیقات از وی ادامه دارد و این در حالی است که پزشکان بیمارستان نیز با انجام عمل جراحی، تلاش می‌کنند جان دختربچه 6ساله را از مرگ نجات دهند و این احتمال وجود دارد که با بهبودی او، راز این جنایت هولناک فاش شود.

انتهای پیام/س



برچسب ها: قتل ، مادر ، پلیس ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۹ ۱۷ خرداد ۱۳۹۵
وای چقدر وحشتناک خدا به پدره صبر بده