پیشنهاد راه اندازی قرارگاه اقتصاد مقاومتی به فرمانداری گناباد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد گفت: برای تحقق شعار سال تشکیل قرارگاه اقتصاد مقاومتی را به فرمانداری پیشنهاددادیم که امیدواریم هرچه سریعتر این قرارگاه توسط فرمانداری ایجاد شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی ، سرهنگ پاسدار علی ابراهیم زاده در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی گناباد با بیان اینکه سپاه پاسداران از سال های گذشته در زمینه اقتصاد مقاومتی اقدامات خوبی را انجام داده است، افزود: تاکنون ۱۵۰ شغل خانگی برای بسیجیان گنابادی با ارائه تسهیلات اقتصاد مقاومتی ایجاد شده است و با تخصیص اعتبارات در سال جاری امیدواریم شاهد افزایش ایجاد اشتغال برای بسیجیان و تولید داخلی در گناباد باشیم.

وی با اشاره به شعار سال ۹۵ که از سوی مقام معظم رهبری اعلام شده است، گفت: در شرایط کنونی جامعه و تحریم های ظالمانه استکبار علیه ایران اسلامی، مقام معظم رهبری سال ۱۳۹۵ را سال اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل نمودند، لذا پیروی از امر ولی فقیه در عصر حاضر ضروری است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گناباد افزود: رزمندگان گنابادی در دوران دفاع مقدس بویژه عملیات بیت المقدس نقش معین و مهمی داشته اند و در شرایط کنونی جامعه و جنگ اقتصادی دشمنان با ایران اسلامی، مردم شهرستان همگام با سایر هم وطنان باید درحوزه اقتصاد مقاومتی جهاگونه رفتار نمایند.

انتهای پیام//

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.