همدان؛

برگزاری مجمع سالیانه هيئت اسکیت استان همدان

مجمع سالیانه هيات اسکیت استان همدان با حضور فریبا محمدیان رييس فدراسيون و رسول منعم مديركل ورزش و جوانان استان برگزار شد.

برگزاری مجمع سالیانه هيئت اسکیت استان همدان

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان در این نشست اظهار داشت: توجه ویژه به برگزاری مجامع سالیانه هیات های ورزشی داریم و از هیات ها خواسته ایم نسبت به برگزاری این مجامع اهتمام جدی داشته باشند.


وی گفت: برگزاری مجمع از مفاد اساسنامه هیات های ورزشی است و هر سال حداقل یک بار باید برگزار شود و تا پایان خردادماه چند مجمع سالیانه دیگر برگزار خواهد شد که هفته آینده مجمع هیات شطرنج برگزار می شود.

وی بر لزوم توسعه و ارتقای ورزش اسکیت در همدان تاکید کرد و گفت: ما در استان می توانیم از ظرفیت بزرگان و مربیان دلسوز استفاده کنیم و با تعامل بیشتر بین اعضای هیات زمینه ساز پیشرفت این ورزش باشیم.

وی افزود: تمام افرادی که در این مجمع حضور دارند درباره اسکیت همدان تصمیم گیرنده هستند و باید برای اداره بهتر هیات پیشنهادهای سازنده ارائه دهند.

وی در ادامه به بیان انتظارات خود از رییس هیات پرداخت و اظهار کرد: رییس هیات باید حداقل سالی یکبار به همه شهرستان های فعال برود و با مسئولان شهری جلسه بگذارد که خوشبختانه مهندس مجیدی در عرض یک سال اخیر این کار را به خوبی انجام داده است.

رسول منعم خطاب به رییس فدراسیون گفت: باتوجه به استعدادهای همدان به کمک ویژه فدراسیون نیازمندیم و جامعه اسکیت استان هم قول می دهد که جاده تعامل دوطرفه باشد.
وی افزود: هیات اسکیت با در اختیار داشتن سالن اختصاصی در بحث استعدادیابی تلاش مطلوبی نموده است که مورد تایید اداره کل ورزش و جوانان می باشد.

منعم خاطر نشان کرد: هیئت های ورزشی در استان ها به عنوان نماد هماهنگ کننده هستند و اگر فعالیت این هیئت ها نباشد فدراسیون ها نمی توانند به موفقیت دست یابند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان اظهار داشت: موفقیت یک ورزشکار به پشتوانه ای است که از قبل برای آن ایجاد شده است و این پشتوانه سازی از سوی شما هیئت ها است.

درادامه جلسه مجیدی رئیس هیات اسکیت استان همدان ضمن خوش آمد‌گویی به مدعوین اين جلسه، گزارشی از عملکرد هیات در سال 94 را ارایه نمود و سپس درخصوص تقویم سال 95، وضعیت بودجه هیات و برنامه های پیش بینی شده برای این سال نکاتی را بیان کرد.

رییس هیات اسکیت همدان گفت: رشته اسکیت در همدان ظرفیت و پتانسیل بالایی داشته و رشد 5 برابری در دوره ها و کلاس های آموزشی حکایت از میزان علاقه مندی مخاطبان به این رشته زیبا و مفرح دارد.

مهدی مجیدی افزود: این رشته در ملایر از وضعیت خوبی برخوردار است عنوان کرد: اسکیت در همه شهرستان های استان فعال شده و خوشبختانه افراد به نام و صاحب منسبی در این حوزه فعالیت می کنند.

رییس هیات اسکیت همدان با اشاره به اینکه شهرستان تویسرکان نیز فعال است، گفت: با اطلاع‌رسانی که امسال انجام شد استقبال از این رشته کم‌نظیر بود.

وی با اشاره به زیرساخت‌های رشته اسکیت در استان، تصریح کرد: با توجه به استانداردهای روز زیرساخت‌ها از نظر کفپوش در استان فراهم نیست اما خوشبختانه با همکاری مدیرکل ورزش و جوانان استان یک سالن در شهرک بهشتی به بچه‌های اسکیت اختصاص داده شده است.

رییس هیات اسکیت همدان افزود: با استاندارد شدن کفپوش‌ها اسکیت بازان و علاقمندان به این ورزش بهتر می‌توانند در مسابقات کشوری حاضر شوند چراکه تجربه تمرین بر روی کفپوش استاندارد را دارند.

مجیدی با بیان اینکه هیئت اسکیت استعدادیابی را در برنامه خود دارد، عنوان کرد: استعدادیابی از طریق بهترین مربی‌ها انجام می‌شود و انتظار داریم تا بتوانیم چهره‌های جدیدی را شناسایی کنیم.

وی با بیان اینکه اسکیت در فضای باز شهری نیاز به اقدامات خاصی دارد، تصریح کرد: اگر زیرساخت‌های این مهم نیز انجام شود همدان حرف برای گفتن دارد.

رئیس هیات اسکیت همدان نداشتن پیست استاندارد را یکی از مشکلات اساسی استان عنوان کرد و افزود: با رایزنی صورت گرفته قرار است به زودی یک پیست استاندارد اسکیت در مجموعه تفریحی رنگین کمان همدان احداث شود.

وی از توان و استعداد جوانان استان در ورزش اسکیت به عنوان یکی از مهم‌ترین زمینه‌های توسعه نام برد و عنوان کرد: جوانان همدانی نه تنها در سطح کشور بلکه در سطح بین‌الملل نیز می‌توانند نقش‌آفرین باشند.

انتهای پیام/د
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.