بوشهر ؛

ناپدید شدن شناور تجاری با 6 سرنشین

رئیس اداره ایمنی بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: یک فروند لنج تجاری با 6 سرنشین به دلیل وزش باد شدید و مواج شدن خلیج فارس در مسیر لاوان به عسلویه ناپدید شد.

ناپدید شدن شناور تجاری با 6 سرنشینبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، حسین طالب‌نژاد صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر اظهار داشت: بنادر استان بوشهر دارای امکانات امداد و نجات دریایی پیشرفته با ۵ شناور ناجی همراه با نیروی انسانی تخصصی است که به شناورهای ایرانی و خارجی که نیاز به کمک دارند یاری می‌رسانند.

وی از ناپدید شدن یک فروند شناور تجاری استان بوشهر در آبهای خلیج فارس خبرداد و گفت: این شناور که دو روز گذشته دبی را به مقصد بندر ریگ در شهرستان گناوه ترک کرده بود، به دلیل وزش باد شدید و مواج شدن خلیج فارس در مسیر لاوان به عسلویه ناپدید شد.

رئیس اداره ایمنی بنادر و دریانوردی استان بوشهربا بیان اینکه ارتباط این لنج تجاری دو روز پیش با ایستگاه‌های رادیویی بنادر و دریانوردی بوشهر قطع شده ، بیان داشت: عملیات جستجو و نجات برای یافتن این شناور آغاز شده ولی تاکنون اطلاعی از سرنشینان آنها بدست نیامده است.

طالب‌نژاد با بیان اینکه این شناور تجاری دارای 6 سرنشین است افزود: دو فروند شناور ناجی از عسلویه و دیر و دو فروند بالگرد از بوشهر و کیش برای یافتن این شناور اعزام شده‌اند اما تاکنون اثری از این شناور بدست نیامده است.

وی تصریح کرد : برای یافتن این شناور پیگیری‌ها ادامه دارد و ایستگاه‌های رادیویی با تمام شناورهایی که در این مسیر رفت و آمد می‌کند در تماس هستند.

انتهای پیام /ت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۲۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
دیگه عجیبتر از گم شدن دکل نفتی نبود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
یعنی انقدر اوضاع جوی خراب بود که ناپدید شد!!؟؟
هرجا هستن سالم باشن
Canada
ناشناس
۱۳:۳۳ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
مگه خبر ندارین ایرانم مربع برمودا داره دکل لنج و غیره ناپدید میکنه