در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

بودجه‌های قطع شده برخی از پروژه‌ها کجا مصرف می‌شود؟

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران گفت: در حال حاضر بودجه برخی از پروژه‌های سال 95 شهرداری قطع و یا حذف شده است.

بودجه‌های قطع شده برخی از پروژه‌ها کجا مصرف می‌شود؟
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اقبال شاکری رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه رسمی شورای شهر با اشاره به اینکه اتفاقی در خصوص بودجه سال 95 شهرداری تهران صورت گرفته است، اظهار داشت: برای برخی از پروژه‌ها بودجه در نظر گرفتیم اما در حال حاضر مجدداً پروژه‌های دیگری اولویت بندی شده است.

وی با بیان اینکه برخی از پروژه‌ها نصف بودجه و برای برخی هم بودجه‌ای در نظر گرفته نشده است، افزود: این اقداماتی که از سوی شهرداری انجام می‌شود باید توسط کمیسیون عمران و یا رئیس شورای شهر به اطلاع اعضای شورای شهر برسد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران تأکید کرد: اگر بودجه بعضی از پروژه‌ها نصف و یا قطع شده است شهرداری باید توضیح دهد که بودجه پروژه‌ها کجا مصرف می‌شود.

شاکری با طرح این سوال که مگر قرار نیست توافقنامه ها را تا آخر اردیبهشت ماه ببندیم؟، گفت: اگر برای یک پروژه بودجه‌ای نیاز نبوده پس چرا در بودجه آمده است؟

وی در ادامه به کانال‌ آب‌های سطحی محله نارمک که بوی بسیار نامطبوعی دارد و همچنین موجب نارضایتی شهروندان این محله شده‌ است، اشاره کرد و گفت: شهرداری تهران باید هر چه زودتر نسبت به رفع این مشکل اقداماتی انجام دهد.

رئیس کمیته عمران شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تکمیل پل برقی چهار راه نیایش و سردار، افزود: این پل متوقف شده اما از شهرداری منطقه 5 درخواست دارم که هر چه سریعتر نسبت به تکمیل این پل اقدام کند چرا که این پل نیاز عابران است.

شاکری با اشاره به تأخیر در ارائه کارت‌های هوشمند در ثبت احوال شهر ری، گفت: از ثبت احوال تهران و همچنین شهرداری درخواست دارم تا با کمک یکدیگر این کارت‌های هوشمند را به مردم تحویل دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار