چرخابی :

نویدکیا احترام همه پیشکسوتان را شکست/شاگردان احتمالی نویدکیا هم به وی احترام نمی گذارند

عضو کمیته فنی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت:نویدکیا احترام همه پیشکسوتان را شکست و بدون مدرک صحبت هایی را مطرح کرد.

چرخابی : نویدکیا احترام همه پیشکسوتان را شکست/شاگردان احتمالی نویدکیا هم به وی احترام نمی گذارندحسین چرخابی عضو کمیته فنی تیم فوتبال سپاهان و کارشناس فوتبال کشورمان در گفت و گو با  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان  پاسخ گوی سوالات شد .

وی ابتدا و در خصوص اظهارات جنجالی محرم نویدکیا در برنامه 90 گفت :ابتدا به نویدکیا پیشنهاد می کنم تا همواره پیش از این که صحبتی را مطرح کند مداراکی را جمع آوری کند . به خاطر دارم که در مصاحبه با باشگاه خبرنگاران جوان ، مسئله بازیکن سالاری رامطرح کردم .

در آن زمان گفتم که باشگاه از نویدکیا خواسته تا برخی از کار ها را انجام دهد که دقیقا همین بود .حالا هم باز هم می گویم که من صد در صد با بازیکن سالاری مخالف هستم اما نویدکیا به خواست مدیران وقت برخی کار ها را انجام داد و به نظرم حالا هم مقصر باشگاه است .

وی در ادامه افزود : دومین مسئله ، قضیه استیماچ است . من هیچ زمان از استیماچ دفاع نکردم و همواره هم گفته بودم که وی رزومه خوبی برای مربیگری در سپاهان ندارد . خوشبختانه صحبت هایم همواره واضح بوده و حالا به لطف وجود اینترنت  می توان با یک سرچ ساده به صحبت های قبلی من دسترسی پیدا کرد . اما سومین موضوع که بسیار ناراحت کننده بود زیر سوال بردن تمام پیشکسوتان فوتبال اصفهان بود ، نویدکیا با این صحبت ها احترام همه بزرگان فوتبال اصفهان را شکست و به همین دلیل نباید در آینده انتظار داشته باشد تا شاگردان احتمالی اش به وی احترام بگذارند . به طور مثال یاوری 43 است که فقط در فوتبال حرفه ای مربیگری می کند یعنی 10 سال بیشتر از سن نویدکیا و همواره هم در بالاترین سطح فوتبال کشور حضور داشته است اما بازیکنی مانند نویدکیا می اید و می گوید که چرخابی می خواسته تا یاوری را به سپاهان بیاورد و دستیارش شود .

این مسئله از ریشه مشکل دارد زیرا من کلا به دستیاری علاقه ای ندارم و اگر کسی مدرکی رو کند که من می خواستم یاوری را سرمربی سپاهان کنم از فوتبال می روم

چرخابی در مورد یاوری اظهار داشت :پیشنهاد من به سپاهانی  ها این بود که برای انتخاب سرمربی جدید ، پیشکسوتان دور هم جمع شوند و کمیته فنی را تشکیل دهند و در راس این کمیته یک شخص با تجربه وقدیمی مانند محمود یاوری حضور داشته باشد .

جالب این که در پایان هم همین کمیته تشکیل شد و ویسی را انتخاب کرد . به نظرم صحبت های مطرح شده توسط نویدکیا با این مسائلی که من گفتم تفاوت بسیاری دارد و زیر سوال بردن پیشکسوتان اصفهان واقعا کار اشتباهی بود . حال سوالی که از نویدکیا دارم این است : آقای نویدکیا آیا شما از شکم مادرتان که  آمدید فوتبال را یاد گرفتید یا همین مربیان بودند که شما را به این جایگاه رساندند ؟

 

چرخابی درا دامه ودر پاسخ بعه این سوال که آیا نویدکیا در آینده سپاهان جایی دارد یاخیر عنوان کرد :من به این معتقدم که اگر هر کس در فوتبال کشورمان به وظایفش عمل کند و در جایگاه خودش صحبت کند با توجه به استعداد هایی که داریم می توانیم برزیل دوم باشیم . در پاسخ به این سوال هم می توانم بگویم که تنها ویسی قادر به پاسخگویی است زیرا وی در چندین مورد از جمله انتخاب بازیکنان و انتخاب اعضای کادر فنی اختیار تام دارد .

عضو کمیته فنی تیم فوتبال سپاهان در پایان و در پاسخ به این سوال که : آیا سپاهان با حضور ویسی می تواند موفق باشد یا باید بازیکنان جدیدی هم باید به این تیم اضافه شوند گفت :

کمیته فنی باشگاه پیش از پایان مسابقات لیگ برتر تشکیل جلسه داد و همه با هم تصمیم گرفتند تا ویسی را به 3 دلیل  برای هدایت سپاهان انتخاب کنند . اول آن که ویسی لیاقت بالایی داشت ، دوم آن که ویسی عضوی از خانواده سپاهان بود و سوم آن که ویسی از جمله مربیان ایرانی است که پیش از پایان رقابت های هر فصل به فکر فصل بعدش هم است . به همین دلیل ویسی راهی اصفهان شد و به نظرم ویسی می تواند با آوردن چند جوان با انگیزه روحی تازه به سپاهان ببخشد و این تیم را موفق کند .


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۰۴ خرداد ۱۳۹۵
سپاهان مدیون نویدکیا هست و نمی توان همه چیز رو تقصیر اون دونست
آخرین اخبار