برادران:

تیم ملی عراق در مشهد میزبان حریفان آسیایی می شود

رییس هیت فوتبال خراسان رضوی:میزبانی مشهد مقدس از بازی های تیم عراق مقابل حریفان آسیایی در انتخابی جام جهانی قطعی شده است و فدارسیون عراق این موضوع را رسما به فیفا اعلام کرده است.

تیم ملی عراق در مشهد میزبان حریفان آسیایی می شودمهدی برادران در گفتگو با خبرنگار  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ،اظهار کرد :میزبانی مشهد مقدس از بازیهای تیم عراق مقابل حریفان آسیایی در انتخابی جام جهانی قطعی شده  و فدارسیون عراق این موضوع را رسما به فیفا اعلام کرده است.

وی در باره دلایل انتخاب مشهد از سوی عراقی ها هم گفت :تعداد زیادی اعراب  در مشهد ساکن هستند  و ازطرفی زائران عراقی بیشماری برای زیارت حرم امام رضا )ع)مسافرت میکنند که موجب شده , مسولان تیم ملی عراق در این شهر احساس راحتی داشته باشند و در این شهر به دیداتر حریفان آسیایی خود برود.

برادران در ادامه گفت :مقدمات کار انجام شده شده  وبا همکاری مسولان ورزشی مشهد واستان قدس رضوی  می خواهیم بهترین میزبانی را از تیم های ژاپن,استرالیا وتایلند  که به گروه مرگ معروف شده , را  در ورزشگاه ثامن  مشهد داشته باشیم.

ریس هیت فوتبال خراسان رضوی همچنین افزود :ورزشگاه امام رضا ,ع را بعنوان آلترناتیو ورزشگاه ثامن آماده داریم که در صورت تمام نشدن کارهای ورزشگاه ثامن و تایید نشدنش از سوی فیفا ورزشگاه امام رضا میزبان تیم های آسیایی باشد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: ورزشگاه ثامن قرار بود در 3 خرداد افتتاح شود و فینال جام حذفی در آن برگزار شود که با توجه به آماده نشدن میزبانی ازما گرفته شد .

برادران در پایان گفت :مشهد پتاسیل خوبی برای میزبانی از بازی های بزرگ را دارد و قبلا هم شاهد بودیم که تیم ملی افغانستان بازی خود را در این شهر برگزار کرد که با استقبال هواداران افغانی تبار قرار گرفته بود و با تمام قوا به تیم ملی عراق برای صعود کمک خواهیم کرد واز مردم فوتبال دوست مشهد درخواست می کنم که برا تشویق عراقی ها در  ورزشگاه حضور پیدا کنند و آنها را در زمین تنها نگذارند. 

انتهای پیام /

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار