در جلسه علنی شورای شهر مطرح شد؛

محل نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی مناسب نیست

نایب رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: محل نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر مناسب نیست.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مرتضی طلایی نایب رئیس شورای شهر تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران با اشاره به نامناسب بودن محل نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی در سطح شهر، اظهار داشت: عموماً این تابلوها فاصله تا رسیدن به مقصد را مشخص نکرده و نارسا هستند.

وی با بیان اینکه تابلوهای اصلی و فرعی هم نامشخص است، افزود: درخت ها و ساختمان ها دید تابلوها را از بین برده و برای شهروندان نارسا هستند.

طلایی اضافه کرد: این موضوعی برای مخاطبان بسیار مهم است به همین دلیل باید برای حل آن اقداماتی صورت گیرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران به نامعلوم بودن محل نصب تابلوها در محلات و ورودی ها اشاره کرد و گفت: نام خیابان های اصلی در تابلوها باید قید شود.

وی ادامه داد: برخی از تابلوها موجب سرگردانی راننده هایی که می خواهند مسیر را پیدا کنند، می شود.

طلایی با تأکید بر اینکه جانمایی تابلوها موضوع بسیار مهمی است، گفت: نسبت به بروز رسانی این تابلوها باید اقدام شود چرا که مردم به صورت آنلاین با این مسئله در ارتباط هستند.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در ادامه با اشاره به موضوع فاصله شاخه های درختان با زمین، افزود: سر فاصله شاخه ها باید 2 متر باشد تا به سر و صورت عابران و همچنین به شیشه خودروها برخورد نکند.

وی به بحث پیاده راه سازی اشاره کرد و گفت: در بسیاری از محلات آنچنان شاهد نامناسب بودن پیاده راه ها هستیم و بیشتر آنها به صورت پلکانی هستند.

طلایی با بیان اینکه امروزه بیشتر جمعیت کشور به سن پیری رسیده اند، تصریح کرد: باید برای این موضوع فکری شود و سد سازی مناسب معابر را به سرانجام رساند.

نایب رئیس شورای شهر با اشاره به تغییر مسیرهای شهر اذعان داشت: برخی از تغییر مسیرها به اطلاع مردم نمی رسد در صورتی که آنها باید از این امر مطلع شوند.

طلایی در پایان با بیان اینکه شهرداران مناطق روزهای دوشنبه با مردم ملاقات می کنند، گفت: معاونان شهردار هم باید با مردم ملاقات حضوری داشته باشند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار