سالاری در جلسه علنی شورای شهر تهران خبرداد

وجود 46 هزار تخلف تنها در یک پروژه!

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گفت: تنها در یک پروژه 46 هزار تخلف مشاهده شده که سه طبقه اضافه در این پروژه بارگذاری شده است.

وجود 64 هزار تخلف تنها در یک پروژه!
به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران در دویست و شصت و یکمین جلسه علنی شورای شهر،با بیان اینکه معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران بسیار بی سامان است، اظهار اشت: طرح‌های موضوعی که از طرح تفصیلی مهمتر است و طرح جامع در گرو همین طرح‌های موضوعی به سرانجام می‌رسد، هیچ کدام انجام نشده است.

وی افزود: شورای معماری در سال 94، 17 هزار و 139 جلسه برگزار کرد و 2 هزار و 300 پروژه را از نظر نما و منظر مورد بررسی قرار داد و در همین زمینه آمارها نشان می‌دهد که برای برخی از پروژه‌ها چندین جلسه تشکیل شده است.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران، بیان داشت: از ابتدای سال تا پایان اردیبهشت ماه 2 هزار و 724 جلسه شورای معماری برگزار شده که این عدد نشان می‌دهد طرح تفصیلی یا دارای مشکل است و یا به آن عمل نمی‌شود.

سالاری تصریح کرد: تنها در یک پروژه در شورای معماری 46 هزار تخلف مشاهده شد که مربوط به شورای دور سوم است.

وی افزود: این تعاونی در پهنه G در حال احداث است و یکی از تخلفات آن بارگذاری سه طبقه اضافه است که تاکنون این مسئله در شورا بیان نشده است زیرا با بیان آنها معاون شهردار عنوان می‌کند ما قصد جوسازی داریم.

رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای اسلامی شهر تهران گفت: تاکنون صدها نامه اعتراضی سه امضا در خصوص ساخت طبقات اضافه به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری تهران ارسال شده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار