نوبخت خبرداد:

دستور رئیس جمهور برای فراهم شدن نیاز اعتباری المپیک

سخنگوی دولت از دستور رییس جمهور برای رفع نیازهای اعتباری المپیک 2016 خبر داد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،محمد باقر نوبخت سخنگوی دولت تاکید کرد که برای رفع مشکلات مالی تیم‌های اعزامی و کاروان ورزشی ایران در المپیک 2016 ریو به صورت فوق‌العاده به این موضوع پرداخته خواهد شود.
نوبخت در پاسخ به سوالی در مورد نگرانی‌هایی مربوط به مشکلات مالی فدراسیون‌های ورزشی در راه آمادگی برای حضوری موفق و پربار در المپیک 2016 گفت: این موضوع برای دولت نیز از اهمیت بالایی برخوردار است، بنابراین رئیس جمهور به سازمان مدیریت دستور داده که نیازهای اعتباری رخداد بزرگ المپیک را فراهم کند.
 
وی ادامه داد: در سازمان مدیریت از مسئولان همه فدراسیون‌ها دعوت کردیم تا با آنها رایزنی‌های لازم را درباره این مهم با آنها داشته باشیم
سخنگوی دولت در مورد تأمین اعتبار برای المپیک، تاکید کرد: دو ماهه اول سال بر پایه دو دوازدهم تمام تخصیص‌ها در نظر گرفته شد و از این به بعد هم تأمین اعتبارات مورد نیاز المپیک را در حد وسع خواهیم داشت و به صورت فوق‌العاده به این موضوع خواهیم پرداخت.
 
نوبخت هم‌چنین در پاسخ به اینکه "تحلیل‌گران حتما نتایج المپیک 2012 لندن که منجر به کسب 12 مدال رنگارنگ برای کشورمان شد را با نتایج احتمالی المپیک 2016 مقایسه خواهند کرد و بر این اساس دولت باید درباره مشکلات مالی به موقع عمل کند" گفت: ان‌شا‌الله در المپیک ریو نیز نتایج خوبی حاصل خواهد شد. دولت نیز کمک خواهد کرد که مشکلات رفع شود.
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.