قهرمانان او اسپرت اردبیل مدال های خود را به خانواده شهید ورزشکار و مدافع حرم اهدا کردند

ورزشکاران او اسپرت استان اردبیل مدالهای قهرمانی خود را به فرزندان شهید ورزشکار مدافع حرم اهدا کردند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران؛ ورزشکاران او اسپرت استان اردبیل مدالهای قهرمانی خود را به فرزندان شهید ورزشکارمدافع حرم اهدا کردند.

قهرمانان ورزشکار او اسپرت استان اردبیل با حضور در خانه شهید ورزشکار مدافع حرم هاشم دهقان نیا مدالهای خود را تقدیم فرزندان این شهید کردند.

امانی سرپرست و مربی تیم او اسپرت گفت : که با خبر شهادت هاشم عزیز که از مربیان و ورزشکاران تکواندو استان بود . تیم هفت نفره استان اردبیل هم قسم شدیم که با نام شهید در میدان مبازه حضور پیدا کنیم و با یاد و نام شهید عزیز مبارزه بکنیم و هم قسم شدیم که بعد از کسب مدال همه مدالها را تقدیم خانواده شهید و فرزندان شهید بزرگوار کنیم. 

وی افزود: ما مدیون خون شهدا به خصوص شهدای مدافع حرم و شهید هاشم دهقانی نیا مربی و ورزشکار خوش اخلاق استان هستیم و این کار ورزشکاران او اسپرت کمترین کاری بود که می توانستیم برای این شهدا انجام دهیم. و ما امروز به این کارمان افتخار می کنیم .

ورزشکاران او اسپرت استان اردبیل در مسابقات آسیایی توانستد 4مدا طلا و 3مدال نقره در اوزان منفی 95مدال طلاتوسط عادل سعید. منفی 86 طلامحمدداداشی . منفی 79طلامحسن مقیم امانی . وزن آزاد منصوراسمعیلی نقره . منفی 72مدال نقره صادق اصبری کسب کنند.

همچنین دربخش بانوان زهراعشق پور در وزن منفی 52 طلا و شیوا فیاضی مدال نقره  به مربیگری مهرداد امانی کسب کردند و تکنیکی ترین بازیکن این دوره مسابقات آسیایی عادل سعید معرفی شد.

انتهای پیام/
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار